Hoop voor je dat het niet ernstig is.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Laatste dagen minder op FOK gezeten. Momenteel andere zorgen. Namiddag naar oncoloog... vreemde waarden in mijn bloed. Lichtjes ongerust.
O daar zitten er heel wat aanquote:Op maandag 17 maart 2025 13:27 schreef spapaars het volgende:
Iets geheel anders.
We dachten limoenen te kweken, maar die aanhangsels beginnen verdacht veel op citroenen te lijken.
[ afbeelding ]
Oeps Jockari dat begrijp ik. Ik hoop dat het allemaal meevaltquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Laatste dagen minder op FOK gezeten. Momenteel andere zorgen. Namiddag naar oncoloog... vreemde waarden in mijn bloed. Lichtjes ongerust.
O dat is wel jammer. Zou je die in Nederland lekker kunnen krijgen? Moeten geloof ik wel heel veel zon hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
We wilden mandarijnen maar die hadden ze niet eens binnengekregen (LIdl)
Ja ik las het net.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:26 schreef spapaars het volgende:
Zanger Rob de Nijs overleden.
https://www.ad.nl/show/za(...)e-leeftijd~a4aa19a8/
Succes vanmiddag, hoop voor je dat het meevalt 🙏🏻quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
oei Jockari dat zijn inderdaad hele andere zorgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Hey Kodiakquote:
Goed nieuws er komt een nieuwequote:Op donderdag 6 februari 2025 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Jammer het seizoen van housewives Amsterdam is ook weer afgelopen...
Kwam al even kijken of er nieuws wasquote:Op maandag 17 maart 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei Jockari dat zijn inderdaad hele andere zorgen.
Hoop voor jou/ jullie dat er niks ernstigs aan de hand is. Heel veel sterkte vanmiddag
Heel veel sterkte johquote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Goedenacht Dotje...quote:Op maandag 17 maart 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed nieuws er komt een nieuwe
RLS / [videoland]The Real Housewives van het Zuiden
Heel veel sterkte Jockari 🤗quote:Op maandag 17 maart 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
Hey Frum.jij was er vroeg bijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 03:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedenacht Dotje...![]()
Je bent een skeetje, dank je wel...![]()
Ziet er veelbelovend uit..
Balen dus, en aan BB heb je dan ook weinig, die liggen er ook wel op tijd in.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Goodmorning....🤗
Ja was een lekker nachtje met weinig slaap..
Haha ja inderdaad maar er is genoeg te vinden op Videoland of Netflixquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Balen dus, en aan BB heb je dan ook weinig, die liggen er ook wel op tijd in.
Ja dat is waar, alhoewel ik soms niets kan vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad maar er is genoeg te vinden op Videoland of Netflix
Ooh ja lukt me meestal wel of ik ga dan naar Netflix en Sky en Prime Video heb ik ook..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, alhoewel ik soms niets kan vinden
Heb sinds kort een abo voor mijn sim only abo had ik nooit
Kreeg ik gratis Skyshowtime bij, maar kan daar ook weinig op vinden eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |