Enkel Jordy zijn vader was binnen. De andere familieleden zijn nooit binnengekomen en bewoners weten dat nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
Oh he is de freeze over
Ze omhelzen nu hun familie
ja, je verwacht het niet hequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi voor Jordy... Wel verrassend dat het voor hem is.....
Er is voor iedereen iemand. We zagen VIJF familieleden in de PR.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is voor iedereen iemand was zichtbaar in de PRquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Matti -1000 nu?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Cool dit! Bij de volgende freeze weer 1000 euro eraf als ze bewegen. Zo gaat die goed
Beetje zuigen jullie nu hequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, je verwacht het niet he
er was hem natuurlijk ook nog niets in de schoot geworpen de afgelopen weken
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Freeze... Zou lekker bewegen als ik Jane of Sharice was.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Freeze... Zou lekker bewegen als ik Jane of Sharice was.
Ja dat gaat nog leuk worden, De winnaar van BB _ 5000 euroquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Cool dit! Bij de volgende freeze weer 1000 euro eraf als ze bewegen. Zo gaat die goed
Freeze gaat gewoon door hé 😁quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef BigBreg83 het volgende:
En ze weten niet eens dat er voor de rest ook familie was
Iedereen krijgt eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
Geen eten voor de andere bewoners?
Gewoon weer alleen voor Jordy?
Tis net Bassie
Het daggeld dat ze naar Mattheus gestort hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog leuk worden, De winnaar van BB _ 5000 euro
Dat is helemaal niet waar, er is voor iedereen eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
Geen eten voor de andere bewoners?
Gewoon weer alleen voor Jordy?
Tis net Bassie
Maar niemand leest, iedereen gilt door elkaar terwijl al meerdere mensen meermaals gezegd hebben dat er voor elke bewoner een familielid aankomtquote:
Toen ik het schreef was dat nog helemaal niet duidelijk!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, er is voor iedereen eten.
Ik had ze allemaal wel gezien. Maar ik dacht dat ze allemaal tegelijk zouden komen, en dat de rest nu geannuleerd was. Dus beetje toetje toe graagquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar niemand leest, iedereen gilt door elkaar terwijl al meerdere mensen meermaals gezegd hebben dat er voor elke bewoner een familielid aankomt
ja van uit Belgie lekker lang rijden voor 3 minuten hooguitquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Het is ook wat dat de familie iedere keer voor dit soort dingen naar het bb huis moet komen.
Maar.... niet bewogen geen 1000 euro bij iedereen er afquote:
ze gaan winst makenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar.... niet bewogen geen 1000 euro bij iedereen er af
Ik ga ervan dat die mensen daar een leuke dag beleven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja van uit Belgie lekker lang rijden voor 3 minuten hooguit
Ja ook datquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even snel terug ophalen hahahquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat
Mevr is suiker en kaneel vergeten voor het gericht van Matt
Gemenerikquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Ga nog even jankend op de grond vallen, hebben we dat ook weer gehad.
Ik hou van je, heel veel... En de rest verstond ik ook nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zegt mama allemaal Mattie? hahahha
dat mag ik ook zeker hopen inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ga ervan dat die mensen daar een leuke dag beleven.
Behind the scenes een kleine rondleiding, misschien mogen meekijken op camera's? samenkomen met vrienden of familie van de anderen, etc
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zegt mama allemaal Mattie? hahahha
Wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Het is weer overduidelijk wie hier de teamspelers zijn en wie de egoÏst
ben jij een waarzegger?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze is de suiker vergetenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hou van je, heel veel... En de rest verstond ik ook niet
Nee hoor is gezegd. Als een iemand beweegt verliest iedereen 1000 euroquote:
Ik zou het ook zo doen hoor, als ik familie was van iemand in dat huisquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Waar komt Jane vandaan?quote:
gefixtquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zakt in elkaar bij de deur voor de camera![]()
Tja, dit is een dingetje dat ze altijd doet en wat mij zo tegenstaat.quote:
Misschien omdat jane zo jankte? Beetje apart. Mattie ¤2000 in de min?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
unfreeze!
Helaas niet gelukt, verliezen allemaal 1.000 euro
En de kaneelquote:
dit is gewoon echt niet leuk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Javaanse geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komt Jane vandaan?
Sommige culturen hebben dat wel heel erg
quote:
Blij dat dit na vrijdag gelukkig gedaan is met die mental breakdown moments.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:49 schreef Lrod01 het volgende:
Jane moet weer alle aandacht naar zich toe trekken met dat neppe hysterische gedoe.
Bananen chipsquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is die hele emmer hahaha?
jeetje zeg Jane
Lijkt me heel sterkquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef Hznootje het volgende:
Zou mattie zijn moeder iets gezegd hebben over zijn relatie in het Braziliaans?
Ja dat is hij zeker en nog een freeze verzieken ookquote:
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
De freese van Jordy was mislukt dus 1000 eraf bij iedereen
De tweede freeze is gelukt dus 1000 euro erbij voor iedereen
jordy bewoog zelfquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.
En de 2e freeze was de rest van de fam en die is gelukt.?
Vraag:
Waarom was freeze 1 met 1 familie en de 2e freeze met de rest?
Omdat BB ook het spoor bijster was. Had 1 opdracht moeten zijn denk en niemand beweegt. Maar ja, Jordy....quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.
Vraag:
Stream 2quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
FEBO ik wil Matti ook eens zien vandaag?
Hoe Jane haar emoties uit, kennen we ondertussen wel.
Maar dit is toch wel zwaar overdreven hoor. En recht onder de camera.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ze. Iedereen is emotioneel
Nouja je hebt huilen en je hebt Jane..quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat een gevoelloze ‘stoere’ mensen hier altijd.
overal in dat huis zit je recht onder een cameraquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef jooba het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel zwaar overdreven hoor. En recht onder de camera.
Ik ben vrij zeker dat het de bedoeling was dat ze allemaal na elkaar zouden komen, met 1-2 minuutjes interval zodat elk even zijn ingestudeerde zinnetjes kon zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vraag:
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.
Ik heb Jordy nog niet eens gezien op stream sinds begin van de freeze, ook niet toen zijn vader er was. Zelfde als voor Matti.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.
1000x liever iemand met veel liefde in zich (en dus gevoeliger) dan ‘stoere’ gevoelloze onderdrukkende mensenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nouja je hebt huilen en je hebt Jane..
Anders had iedereen uitgebreid iedereen geknuffeld en gesproken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vraag:
die was bloednerveusquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:43 schreef Willewa het volgende:
Nederlandse vriendin van Jolien heel kort. Binnen 20 sec(?) weer weg.
Dat verwachtte ik wel, gezien hoe hij vorige week al op de foto van zijn mama reageerde, was de enige foto die hem interesseerde.quote:
Kringspier waardigquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef riri het volgende:
Wat een drama in overdrive altijd bij Jane... ga dan mee weg
Jordy bewoog als eerste en hing bij zijn vader om zijn nek, gierend van het huilen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Anders had iedereen uitgebreid iedereen geknuffeld en gesproken.
Want nadat jolien bewoog was iedereen in de war en begon iedereen te lopen. Als de rest dan nog binnen kwam koste het te weinig he. Dan waren ze maar 1 keer ¤1000 kwijt en iedereen kon knuffelen en kletsen.
Nope zowel het janken als het lachen is allemaal een actquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kiek, effe flink jenken, tranen poetsen en weer lachen. Zo kan het ook
Oke dat heb ik niet gezien want precies op dat moment had ik stream wissel want vond het te lang duren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy bewoog als eerste en hing bij zijn vader om zijn nek, gierend van het huilen.
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
zijn alle freeze gelukt? of die van Jordy niet?
dank jequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,
Ze mogen wel een beetje bewegen. Als ze maar niet helemaal uit hun houding gaan en aan de wandel gaan en gaan praten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,
Jolien bewoog inderdaad toen de vader van Jordy in de tuin was. MAAR (ik heb de buitenstream niet gezien dus niet zeker), ik denk dat Jolien reageerde omdat ze hoorde of zag dat Jordy bewoog? Want dat lees ik hier, dat Jordy gelijk zijn vader ging knuffelen en Jolien moet daar redelijk instinctief op gereageerd hebben. Ze stond daarna gelijk weer even stil, helemaal in de war of de freeze nu mislukt was of niet (als S1 kijkers dachten wij dat zij het had verpest, maar ze zal het over mislukt door Jordy gehad hebben, denk ik, wat dus op S2 was)quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jezus blijf je aan de gangquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Het is weer overduidelijk wie hier de teamspelers zijn en wie de egoÏst
Ik vermoed omdat iedereen ging bewegen nadat Jordy zijn freeze verknalde. Al sdan de rest van de familie binnen was gekomen was het een groot knuffek festijn geworden. Ik denk dat er daarom een tweede freeze in werd gegooidquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vraag:
Het gaat dan ook niet over de mensen hier, maar over de mensen op de streamsquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat iedereen ging bewegen nadat Jordy zijn freeze verknalde. Al sdan de rest van de familie binnen was gekomen was het een groot knuffek festijn geworden. Ik denk dat er daarom een tweede freeze in werd gegooid
ja ook ik zou het gedaan hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo doen hoor, als ik familie was van iemand in dat huis
Toch hartstikke leuk om toch nog even de kans te hebben om je kind, of vriend/vriendin te zien en lekker te verwennen met hun lievelingseten
Dit ziet er toch wel heel oprecht en lief uit van Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer spel vergeten wordt ..
Goed punt, dacht dat het door Jolien kwam maar misschien gebeurde er op S2 iets andersquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jolien bewoog inderdaad toen de vader van Jordy in de tuin was. MAAR (ik heb de buitenstream niet gezien dus niet zeker), ik denk dat Jolien reageerde omdat ze hoorde of zag dat Jordy bewoog? Want dat lees ik hier, dat Jordy gelijk zijn vader ging knuffelen en Jolien moet daar redelijk instinctief op gereageerd hebben. Ze stond daarna gelijk weer even stil, helemaal in de war of de freeze nu mislukt was of niet (als S1 kijkers dachten wij dat zij het had verpest, maar ze zal het over mislukt door Jordy gehad hebben, denk ik, wat dus op S2 was)
Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij ga ik dit even terugkijken en is iedere mening hierover ruis op mooie televisie..
Arme Mattie
En Jane is super lief aan het luisteren en troosten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie had al een mindere dag en dit was de druppel dat zijn moeder kwam, dat had hij nooit verwacht, helemaal uit België ook nog. En nu zijn eerste breek.. heb met hem te doen. Hij heeft een hele hechte band met zijn moeder, ik vind het mooi te zien met hoeveel liefde hij over haar praat![]()
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Ik hoorde BB toch eerst zeggen de Freeze is niet gelukt, en nadat iedereen verbaasd deed, zei hij de Freeze is gelukt?
Ja klopt, foutje van BB waarschijnlijk. De eerste is mislukt omdat Jordy bewoog, de tweede is wel gelukt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Ik hoorde BB toch eerst zeggen de Freeze is niet gelukt, en nadat iedereen verbaasd deed, zei hij de Freeze is gelukt?
Pffffffffquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Komt door dat koppie met die zwarte knikkers....ik blijf er een klein kind in zien,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.
Precies.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Lang niet gepost vanwege de sfeer hier.
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Jordy heeft in de armen van z'n vader gejankt.
Mattie die veel huilt omdat z'n moeder er is .
Daar nauwelijks negatieve berichten over......vreemd.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000
Kan het niet meer opnemen, Videoland staat terugspoelen verder dan 10 minuten terug niet meer toe sinds gisteren
ja ik dacht al dat ik het goed gehoord had, ik las in SV dat het niet gehaald was namelijk, ik dacht huh heb ik dat alleen gehoord hahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000
Kan het niet meer opnemen, Videoland staat terugspoelen verder dan 10 minuten terug niet meer toe sinds gisteren
Ik denk wat mij en veel anderen tegen de borst stoot, is de "dramatische" manier waarop Jane haar emoties uit. Alsof ze op een podium staat toneel te spelen. Geen kritiek over dat ze emoties HEEFT, maar hoe ze dat brengt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Ondertussen niet vreemd meer maar zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
denk neit dat ze dat zou doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef Hznootje het volgende:
Zou mattie zijn moeder iets gezegd hebben over zijn relatie in het Portugees?
Omdat jane om elke scheet jankt en dramatisch doe en de rest niet. En dit is de eerste keer dan mattie huilt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie had al een mindere dag en dit was de druppel dat zijn moeder kwam, dat had hij nooit verwacht, helemaal uit België ook nog. En nu zijn eerste breek.. heb met hem te doen. Hij heeft een hele hechte band met zijn moeder, ik vind het mooi te zien met hoeveel liefde hij over haar praat![]()
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane even Matti gaan troosten en praten. Heel lief doet ze dit.
O echt is haar vader aan de dood ontsnapt? Fijn dat hij er nog is en dan ook nog daar komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Nee, dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Ik stap net binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over de mensen hier, maar over de mensen op de streams
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vreemd.
Ik vond Jane haar overdreven reactie enorm kringspier waardig.
Heeft ze écht Portugees gepraat? Ik hoorde gewoon Nederlands. Mattie heeft een keer gezegd dat ze thuis Portugees praten en buiten de deur Nederlands. Uit respect.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,
dus niets van het portugees gepraat meegekregen alleen het kleine venstertje .
Hopelijk post iemand het
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden. Jolien vroeg buiten aan Mattie wat ze zei en het was iets van ik hou van je ofzo zei hijquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze écht Portugees gepraat? Ik hoorde gewoon Nederlands. Mattie heeft een keer gezegd dat ze thuis Portugees praten en buiten de deur Nederlands. Uit respect.
Lamaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.
Ja, dan in ene beseffen ze dat ze niet alleen zelf mee willen doen maar ook een deel familie er in betrekken. En helemaal als het niet naast de deur is.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:09 schreef Willewa het volgende:
Snap Mattie wel. Als ik aan zoiets mee zou doen, mijn moeder is net zo wbt foto’s enz, die zou ook voor geen goud op tv komen. Als ze daar dan ineens toch staat, dat betekent dan nóg meer van iemand die echt nooit zoiets zou doen normaal.
Ja waarschijnlijk dat ze vsn hem hield en trots op hem is. Nou poeh poeha.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden
Ja heeft ze verteldquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt is haar vader aan de dood ontsnapt? Fijn dat hij er nog is en dan ook nog daar komt.
Je doet er zelf net zo goed aan mee door dit soort posten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het.
Maar ‘neeeee kutwijf is het!!’![]()
![]()
![]()
Negatieve bende hier zo vaak, bah.
Ja klopt, zoiets zei Mattie ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk dat ze vsn hem hield en trots op hem is. Nou poeh poeha.
Heb alleen het einde gezien voordien was er reclame,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden
Que? Dus door te benoemen dat het hier negatief is, ben ik negatief? Okee. Ik ben wel weer weg. Het gaat echt heel raar hier soms lol.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo goed aan mee door dit soort posten.
Het is hier geen ponykamp hequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.
ik was nog bezigquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat ik het goed gehoord had, ik las in SV dat het niet gehaald was namelijk, ik dacht huh heb ik dat alleen gehoord hahahaha
gezellie dat je er weer bentquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Waren een paar woorden bij het weglopen...maar weet niet wat. Ze durfde hem ook bijna niet aan te kijken bang dat het fout ging....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,
dus niets van het portugees gepraat meegekregen alleen het kleine venstertje .
Hopelijk post iemand het
quote:
Nou nou nou, dames.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |