Jordy bewoog als eerste en hing bij zijn vader om zijn nek, gierend van het huilen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Anders had iedereen uitgebreid iedereen geknuffeld en gesproken.
Want nadat jolien bewoog was iedereen in de war en begon iedereen te lopen. Als de rest dan nog binnen kwam koste het te weinig he. Dan waren ze maar 1 keer ¤1000 kwijt en iedereen kon knuffelen en kletsen.
Nope zowel het janken als het lachen is allemaal een actquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
Kiek, effe flink jenken, tranen poetsen en weer lachen. Zo kan het ook
Oke dat heb ik niet gezien want precies op dat moment had ik stream wissel want vond het te lang duren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy bewoog als eerste en hing bij zijn vader om zijn nek, gierend van het huilen.
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
zijn alle freeze gelukt? of die van Jordy niet?
dank jequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,
Ze mogen wel een beetje bewegen. Als ze maar niet helemaal uit hun houding gaan en aan de wandel gaan en gaan praten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar bij elke familielid die binnen kwam werd er bewogen wat ook niet meer dan normaal is. Jolien weet niet wat freeze is denk ik...die denkt dat je met je lijf niet mag bewegen maar die draaide zelfs een beetje met haar gezicht,,,,
Jolien bewoog inderdaad toen de vader van Jordy in de tuin was. MAAR (ik heb de buitenstream niet gezien dus niet zeker), ik denk dat Jolien reageerde omdat ze hoorde of zag dat Jordy bewoog? Want dat lees ik hier, dat Jordy gelijk zijn vader ging knuffelen en Jolien moet daar redelijk instinctief op gereageerd hebben. Ze stond daarna gelijk weer even stil, helemaal in de war of de freeze nu mislukt was of niet (als S1 kijkers dachten wij dat zij het had verpest, maar ze zal het over mislukt door Jordy gehad hebben, denk ik, wat dus op S2 was)quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jezus blijf je aan de gangquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Het is weer overduidelijk wie hier de teamspelers zijn en wie de egoÏst
Ik vermoed omdat iedereen ging bewegen nadat Jordy zijn freeze verknalde. Al sdan de rest van de familie binnen was gekomen was het een groot knuffek festijn geworden. Ik denk dat er daarom een tweede freeze in werd gegooidquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.
En de 2e freeze was de rest van de fam en die is gelukt.?
Vraag:
Waarom was freeze 1 met 1 familie en de 2e freeze met de rest?
Het gaat dan ook niet over de mensen hier, maar over de mensen op de streamsquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat een gevoelloze ‘stoere’ mensen hier altijd.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat iedereen ging bewegen nadat Jordy zijn freeze verknalde. Al sdan de rest van de familie binnen was gekomen was het een groot knuffek festijn geworden. Ik denk dat er daarom een tweede freeze in werd gegooid
ja ook ik zou het gedaan hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo doen hoor, als ik familie was van iemand in dat huis
Toch hartstikke leuk om toch nog even de kans te hebben om je kind, of vriend/vriendin te zien en lekker te verwennen met hun lievelingseten
Dit ziet er toch wel heel oprecht en lief uit van Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer spel vergeten wordt ..
Goed punt, dacht dat het door Jolien kwam maar misschien gebeurde er op S2 iets andersquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jolien bewoog inderdaad toen de vader van Jordy in de tuin was. MAAR (ik heb de buitenstream niet gezien dus niet zeker), ik denk dat Jolien reageerde omdat ze hoorde of zag dat Jordy bewoog? Want dat lees ik hier, dat Jordy gelijk zijn vader ging knuffelen en Jolien moet daar redelijk instinctief op gereageerd hebben. Ze stond daarna gelijk weer even stil, helemaal in de war of de freeze nu mislukt was of niet (als S1 kijkers dachten wij dat zij het had verpest, maar ze zal het over mislukt door Jordy gehad hebben, denk ik, wat dus op S2 was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |