overal in dat huis zit je recht onder een cameraquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef jooba het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel zwaar overdreven hoor. En recht onder de camera.
Ik ben vrij zeker dat het de bedoeling was dat ze allemaal na elkaar zouden komen, met 1-2 minuutjes interval zodat elk even zijn ingestudeerde zinnetjes kon zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.
En de 2e freeze was de rest van de fam en die is gelukt.?
Vraag:
Waarom was freeze 1 met 1 familie en de 2e freeze met de rest?
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat een gevoelloze ‘stoere’ mensen hier altijd.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.
Ik heb Jordy nog niet eens gezien op stream sinds begin van de freeze, ook niet toen zijn vader er was. Zelfde als voor Matti.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over Jordy die helemaal stond te hikken van het janken lees je dan niets.
1000x liever iemand met veel liefde in zich (en dus gevoeliger) dan ‘stoere’ gevoelloze onderdrukkende mensenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:53 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nouja je hebt huilen en je hebt Jane..
Anders had iedereen uitgebreid iedereen geknuffeld en gesproken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus de freeze van Jordy was alleen zijn vader en die is mislukt omdat iemand bewoog.
En de 2e freeze was de rest van de fam en die is gelukt.?
Vraag:
Waarom was freeze 1 met 1 familie en de 2e freeze met de rest?
die was bloednerveusquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:43 schreef Willewa het volgende:
Nederlandse vriendin van Jolien heel kort. Binnen 20 sec(?) weer weg.
Dat verwachtte ik wel, gezien hoe hij vorige week al op de foto van zijn mama reageerde, was de enige foto die hem interesseerde.quote:
Kringspier waardigquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:52 schreef riri het volgende:
Wat een drama in overdrive altijd bij Jane... ga dan mee weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |