Beetje zuigen jullie nu hequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, je verwacht het niet he
er was hem natuurlijk ook nog niets in de schoot geworpen de afgelopen weken
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Freeze... Zou lekker bewegen als ik Jane of Sharice was.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Freeze... Zou lekker bewegen als ik Jane of Sharice was.
Ja dat gaat nog leuk worden, De winnaar van BB _ 5000 euroquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Cool dit! Bij de volgende freeze weer 1000 euro eraf als ze bewegen. Zo gaat die goed
Freeze gaat gewoon door hé 😁quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef BigBreg83 het volgende:
En ze weten niet eens dat er voor de rest ook familie was
Iedereen krijgt eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
Geen eten voor de andere bewoners?
Gewoon weer alleen voor Jordy?
Tis net Bassie
Het daggeld dat ze naar Mattheus gestort hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog leuk worden, De winnaar van BB _ 5000 euro
Dat is helemaal niet waar, er is voor iedereen eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:39 schreef Rhosyn het volgende:
Geen eten voor de andere bewoners?
Gewoon weer alleen voor Jordy?
Tis net Bassie
Maar niemand leest, iedereen gilt door elkaar terwijl al meerdere mensen meermaals gezegd hebben dat er voor elke bewoner een familielid aankomtquote:
Toen ik het schreef was dat nog helemaal niet duidelijk!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, er is voor iedereen eten.
Ik had ze allemaal wel gezien. Maar ik dacht dat ze allemaal tegelijk zouden komen, en dat de rest nu geannuleerd was. Dus beetje toetje toe graagquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar niemand leest, iedereen gilt door elkaar terwijl al meerdere mensen meermaals gezegd hebben dat er voor elke bewoner een familielid aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |