Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij ga ik dit even terugkijken en is iedere mening hierover ruis op mooie televisie..
Arme Mattie
En Jane is super lief aan het luisteren en troosten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie had al een mindere dag en dit was de druppel dat zijn moeder kwam, dat had hij nooit verwacht, helemaal uit België ook nog. En nu zijn eerste breek.. heb met hem te doen. Hij heeft een hele hechte band met zijn moeder, ik vind het mooi te zien met hoeveel liefde hij over haar praat![]()
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Ik hoorde BB toch eerst zeggen de Freeze is niet gelukt, en nadat iedereen verbaasd deed, zei hij de Freeze is gelukt?
Ja klopt, foutje van BB waarschijnlijk. De eerste is mislukt omdat Jordy bewoog, de tweede is wel gelukt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Ik hoorde BB toch eerst zeggen de Freeze is niet gelukt, en nadat iedereen verbaasd deed, zei hij de Freeze is gelukt?
Pffffffffquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef rinardo het volgende:
Komt door dat koppie met die zwarte knikkers....ik blijf er een klein kind in zien,,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.
Precies.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Lang niet gepost vanwege de sfeer hier.
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Jordy heeft in de armen van z'n vader gejankt.
Mattie die veel huilt omdat z'n moeder er is .
Daar nauwelijks negatieve berichten over......vreemd.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000
Kan het niet meer opnemen, Videoland staat terugspoelen verder dan 10 minuten terug niet meer toe sinds gisteren
ja ik dacht al dat ik het goed gehoord had, ik las in SV dat het niet gehaald was namelijk, ik dacht huh heb ik dat alleen gehoord hahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt eerst was het mislukt, iedereen 1000 kwijt, kort daarna ineens gelukt +1000
Kan het niet meer opnemen, Videoland staat terugspoelen verder dan 10 minuten terug niet meer toe sinds gisteren
Ik denk wat mij en veel anderen tegen de borst stoot, is de "dramatische" manier waarop Jane haar emoties uit. Alsof ze op een podium staat toneel te spelen. Geen kritiek over dat ze emoties HEEFT, maar hoe ze dat brengt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Ondertussen niet vreemd meer maar zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
denk neit dat ze dat zou doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef Hznootje het volgende:
Zou mattie zijn moeder iets gezegd hebben over zijn relatie in het Portugees?
Omdat jane om elke scheet jankt en dramatisch doe en de rest niet. En dit is de eerste keer dan mattie huilt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattie had al een mindere dag en dit was de druppel dat zijn moeder kwam, dat had hij nooit verwacht, helemaal uit België ook nog. En nu zijn eerste breek.. heb met hem te doen. Hij heeft een hele hechte band met zijn moeder, ik vind het mooi te zien met hoeveel liefde hij over haar praat![]()
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane even Matti gaan troosten en praten. Heel lief doet ze dit.
O echt is haar vader aan de dood ontsnapt? Fijn dat hij er nog is en dan ook nog daar komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Wel gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |