Nee, dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Lang niet gepost vanwege de sfeer hier.
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Jordy heeft in de armen van z'n vader gejankt.
Mattie die veel huilt omdat z'n moeder er is .
Daar nauwelijks negatieve berichten over......vreemd.
Ik stap net binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het er allemaal moeilijk mee, de een uit het anders dan de ander.
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over de mensen hier, maar over de mensen op de streams
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef jooba het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vreemd.
Ik vond Jane haar overdreven reactie enorm kringspier waardig.
Heeft ze écht Portugees gepraat? Ik hoorde gewoon Nederlands. Mattie heeft een keer gezegd dat ze thuis Portugees praten en buiten de deur Nederlands. Uit respect.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,
dus niets van het portugees gepraat meegekregen alleen het kleine venstertje .
Hopelijk post iemand het
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden. Jolien vroeg buiten aan Mattie wat ze zei en het was iets van ik hou van je ofzo zei hijquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze écht Portugees gepraat? Ik hoorde gewoon Nederlands. Mattie heeft een keer gezegd dat ze thuis Portugees praten en buiten de deur Nederlands. Uit respect.
Lamaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.
Ja, dan in ene beseffen ze dat ze niet alleen zelf mee willen doen maar ook een deel familie er in betrekken. En helemaal als het niet naast de deur is.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:09 schreef Willewa het volgende:
Snap Mattie wel. Als ik aan zoiets mee zou doen, mijn moeder is net zo wbt foto’s enz, die zou ook voor geen goud op tv komen. Als ze daar dan ineens toch staat, dat betekent dan nóg meer van iemand die echt nooit zoiets zou doen normaal.
Ja waarschijnlijk dat ze vsn hem hield en trots op hem is. Nou poeh poeha.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden
Ja heeft ze verteldquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt is haar vader aan de dood ontsnapt? Fijn dat hij er nog is en dan ook nog daar komt.
Je doet er zelf net zo goed aan mee door dit soort posten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het.
Maar ‘neeeee kutwijf is het!!’![]()
![]()
![]()
Negatieve bende hier zo vaak, bah.
Ja klopt, zoiets zei Mattie ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk dat ze vsn hem hield en trots op hem is. Nou poeh poeha.
Heb alleen het einde gezien voordien was er reclame,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Op het laatst zei ze een paar Portugese woorden
Que? Dus door te benoemen dat het hier negatief is, ben ik negatief? Okee. Ik ben wel weer weg. Het gaat echt heel raar hier soms lol.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet er zelf net zo goed aan mee door dit soort posten.
Het is hier geen ponykamp hequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iets van mogelijkheid bestaat om een veel te vaak aanwezige negatieve giftige sfeer tegen te gaan. Als daar niks over gezegd mag worden heeft negativiteit totaal vrij baan. Bedoel dit niet vervelend.
ik was nog bezigquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik dacht al dat ik het goed gehoord had, ik las in SV dat het niet gehaald was namelijk, ik dacht huh heb ik dat alleen gehoord hahahaha
gezellie dat je er weer bentquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef OmaJacky het volgende:
Lang niet gepost vanwege de sfeer hier.
Wel gelezen.
Wat me opvalt dat als Jane huilt vanwege het zien van haar vader die aan de dood ontsnapt is je hier heel veel negatieve berichten zie over dat huilen.
Jordy heeft in de armen van z'n vader gejankt.
Mattie die veel huilt omdat z'n moeder er is .
Daar nauwelijks negatieve berichten over......vreemd.
Waren een paar woorden bij het weglopen...maar weet niet wat. Ze durfde hem ook bijna niet aan te kijken bang dat het fout ging....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:11 schreef KangaP het volgende:
[..]
Op S1 is er tijdens Matties Mama bezoek natuurlijk een commercial moeten komen ,
dus niets van het portugees gepraat meegekregen alleen het kleine venstertje .
Hopelijk post iemand het
quote:
Nou nou nou, dames.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |