Ga je in media posten of in jolien haar topic of in jordy zijn topic of op het moment van in de cosquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Zie je. En @:dotteke maar alles sluiten
Hoef jij toch niet over te oordelen. Snap echt niet waarom jullie zo extreem streng zijn met topics. Nog nooit meegemaakt in een subforum op fokquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je in media posten of in jolien haar topic of in jordy zijn topic of op het moment van in de cos
Die twee hebben helemaal niets
En als ze dat wel hebben hoop ik dat ze er lekker van genieten als 2 volwassenen die hun eigen keuzes kunnen makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je in media posten of in jolien haar topic of in jordy zijn topic of op het moment van in de cos
Die twee hebben helemaal niets
Hou toch eens op joh. Er zijn overal topic voor je kon er in de cos in media in jolien haar topic in jordy zijn topic.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:02 schreef Paul het volgende:
Een big brother forum maar je mag niet praten over onderwerpen. Kijk eens naar het ek en wk als dat is. Daar mag je over alle onderwerpen praten rondom het ek.
Ik mag toch mijn mening geven? Mijn mening is dat het bb subforum uitzonderlijk streng wordt gemodereerd qua onderwerpen vergeleken met andere tijdelijke forums als een EK of WK. Maar ook als ik kijk naar KLB of JUI waar bijna nooit onderwerpen gesloten worden. elk topic wordt gekilld dat het maar in een centraal topic moetquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou toch eens op joh. Er zijn overal topic voor je kon er in de cos in media in jolien haar topic in jordy zijn topic.
Je mag zeker je mening geven Paul.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? Mijn mening is dat het bb subforum uitzonderlijk streng wordt gemodereerd qua onderwerpen vergeleken met andere tijdelijke forums als een EK of WK. Maar ook als ik kijk naar KLB of JUI waar bijna nooit onderwerpen gesloten worden. elk topic wordt gekilld dat het maar in een centraal topic moet
Ok bedankt voor de uitleg. Vind het jammer maar zal het accepteren. Excuses @Dotteke dat ik zo deed. Was echt omdat ik het jammer vind Sorryquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag zeker je mening geven Paul.
En ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat naar jouw idee nieuwe BB-topics sneller gesloten worden dan bijvoorbeeld nieuwe KLB-topics.
Toch kun je hopelijk accepteren dat Dotteke en ik daar voor jouw gevoel nogal strak op modereren. Laat duidelijk zijn: een nieuw topic openen mag zéker ook in BB. En er staan ook al heel wat open topics. Maar wij vinden het prettiger om een centraal topic te hebben voor social media berichten dan dat die berichten eigen topics krijgen.
Uiteraard: bij aantoonbaar hard/heftig nieuws is een apart topic prima. Maar we beoordelen dat per geval, en dat doen we wat strenger dan jij zou willen, sorry. Gelukkig heb je wel degelijk nog de mogelijkheid om te posten in nieuws/sm-topics. En daar laten we héél veel toe (zij het ook weer niet totaal onbeperkt).
Excuus aanvaard, maar bovenstaande heb ik je al een paar keer uitgelegd in DM de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok bedankt voor de uitleg. Vind het jammer maar zal het accepteren. Excuses @:dotteke dat ik zo deed. Was echt omdat ik het jammer vind Sorry
Ja ik post ook niet meer in de cosquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Komt ook omdat de COS veel minder leuk is dan andere jaren, er zijn veel gestopt met meepraten daarom, dus ook minder snel bij de 300 posten.
Pssssst is feedback niet voor 😉quote:Op zondag 23 maart 2025 20:56 schreef Ireth het volgende:
Ach dat afkatten op bewoners gaat over en weer. Iedereen komt wel een keer aan de beurt. De ene dag henkie, de andere dag pietje. Misschien moeten we het allemaal eens wat minder serieus nemen, over 2 weken is het afgelopen
Nee maar ik reageerde op iets waar jij vervolgens de stofzuiger overheen haalde, dus stond mijn reactie compleet voor paal in het luchtledigequote:
Volgens mij heb ik beide post verwijderd en jullie beide aangesprokenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand spreekt mij aan op iets wat ik post wat niet mag en als ik dan aan haar vraag of ze niet op mij wil reageren wordt mijn post geveegd en van die begon met op mij reageren niet.
Ik vind dit zeer frusterend !!
Doe maar niet er is helemaal geen liefdeskoppeltje. En we gaan geen SM actie hier doen zo maar dingen roepen die niet waar zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:58 schreef Paul het volgende:
Mag ik al een topic openen over het liefdeskoppeltje
1 april!quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb even met achter overlegd en de COS gaat vroegtijdig dicht iv, met getrol gezeur en kinderachtig gedrag.
Tot een volgende BB hopelijk kan iedereen zich dan gedragen
Moest je het nu verradenquote:
De nazorgquote:Op donderdag 3 april 2025 00:40 schreef Ynti het volgende:
Gewoon een algemene vraag:
Komt er na aankomende vrijdag een algemeen Big Brother 2025 topic?
Om nog na te kunnen praten over alles en iedereen van dit seizoen.
Nou ja het rommelt ook wel even door natuurlijk hier en op sm. Dus geen gekke vraag hoorquote:
BB blijft altijd ongeveer een weekje open om na te praten.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:40 schreef Ynti het volgende:
Gewoon een algemene vraag:
Komt er na aankomende vrijdag een algemeen Big Brother 2025 topic?
Om nog na te kunnen praten over alles en iedereen van dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |