Nee, ik hield er rekening meequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.
Nádat het uitgezonden was, dus was op zich geen spoiler, want het was niet iets wat nog niet uitgezonden was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het werd gemeld in het tv topic.
In dat geval snap ik het niet alleen maar tof, de tv uitzending is natuurlijk geknipt en geplakt. De steamers hebben het live gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, ik hield er rekening mee
Ik snap dat het niet leuk is als je bv gaat vragen is dat al geweest of straks wordt het leuk. En ik vond het wel essentiele informatie.
Ga je hier nu verder?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:02 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kunnen modjes voortaan wat beter lezen of meelezen ipv aannames doen.
Ik ben er een beetje klaar mee.
Nee maar mijn naam werd hier bij genoemd en nogmaals je zegt sorry maar ,.. en dan komt er weer een verhaal wat neerkomt op sorry maar geen sorry.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je hier nu verder?
Ik heb je al eerder gezegd in de COS dat ik jou niet aansprak maar Katertje omdat zij post dat ze een geintje maakte.
Ik ben er een beetje klaar mee dat je door blijft gaan over iets wat niet eens tegen jou was.
Niet meer Hij is er weerquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:18 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt er nog gemoderate of zijn we met vakantie? Heb nog melding gemaakt, maar ik word vriendelijk gequote…
Chop chop
Wat had je gedacht ik zet een TR en de mods komen gelijk aangevlogen om te modden? Terwijl je zelf komt 'trollen'quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:18 schreef Astro_boy het volgende:
Wordt er nog gemoderate of zijn we met vakantie? Heb nog melding gemaakt, maar ik word vriendelijk gequote…
Chop chop
op laptop even inloggen en dan dit icoontje klikken, is hij/zij dan niet ook op mobiel geblokkeerd? op mobiel zie ik dat icoontje nietquote:
Mjah... heb geen laptopquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
op laptop even inloggen en dan dit icoontje klikken, is hij/zij dan niet ook op mobiel geblokkeerd? op mobiel zie ik dat icoontje niet
[ link | afbeelding ]
je kan even iemand vragen die je vertrouwd in te loggen op jou account, dan kan die dat doen? ik wil best ff doen hoorquote:
ah ja natuurlijk,nooit aan gedacht slimme jijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Tis al gelukt! Op mijn mobiel even geswitcht naar "desktopversie" en daar kon het wel!
(Das trouwens best wel schrikken, een desktopversie op mobiel!)
Het openlijk in het TV topic verklappen van wat nog niet is uitgezonden gebeurt volgens mij niet zo vaak, en als ik dat zie haal ik het weg. Misschien zie ik het niet altijd, dat kan, en je bent er zelf fel op. Dat mag hoor, maar het is dus niet mijn indruk dat het zó vaak gebeurt en users daar schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Feedback: mensen hebben schijt aan tv only kijkers in het TV topic. 👍
Brandwonden is nu regelmatig te zien nu hč. En ik heb geen stream aan kan niet weten of het wel of niet daar gezegd isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
Hoi @:Dotteke
We mochten recent geen psychologische termen loslaten op bewoners, omdat wij geen psychologen zijn (na 8 weken kijken voel ik mij wel overigens wel een gedragsdeskundige)
Misschien een optie om meningen over brandwonden ook aan medici over te laten.
Of door te verwijzen naar een ander topic op Fok!
In media en sport mogen dokters/ trainers geen uitspraken doen over medische problemen van spelers.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brandwonden is nu regelmatig te zien nu hč. En ik heb geen stream aan kan niet weten of het wel of niet daar gezegd is
Het is zichtbaar. Heb het vanmorgen ook gezien. Jane en Sharice praten er overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
In media en sport mogen dokters/ trainers geen uitspraken doen over medische problemen van spelers.
Dus hier is het ook alleen maar gissen.
Voor mij geen ramp verder hoor en een gekleurde mening zal je altijd houden. Maar als zo'n wond behandelt wordt en mensen zeggen ze acteert, tsja..
anyways, users maken het forum en ik kan niet zeggen dat je niet vaak gewaarschuwd hebt
En als Sharice dat, als verpleegkundige, zegt......quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zichtbaar. Heb het vanmorgen ook gezien. Jane en Sharice praten er over
1ste 2 de of derdegraads geen idee. Hoorde alleen sharice van de week zeggen dat het niet best was.
Er is een topic helemaal voor Jolien alleen daar mag je alles over haar in zetten als het netjes blijft.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef Paul het volgende:
Doe ik zoveel speurwerk over de nieuwe romance
dit is geen scheet, dit is breaking newsquote:Op maandag 17 maart 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een topic helemaal voor Jolien alleen daar mag je alles over haar in zetten als het netjes blijft.
Als het aan jou ligt open je voor iedere scheet een nieuw topic![]()
En er is helemaal geen nieuwe romance
Nee, dat kan ik helaas niet zien Rinardoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:04 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke Kan jij ook zien of de topics update geld en weekly basics überhaupt bekeken worden?
Ik krijg nooit like's op de updates zoals in SV dus vraag me af of het zin/meerwaarde heeft.
Eehhmm... ik wist niet eens dat ze er warenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:04 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke Kan jij ook zien of de topics update geld en weekly basics überhaupt bekeken worden?
Ik krijg nooit like's op de updates zoals in SV dus vraag me af of het zin/meerwaarde heeft.
Die topics zijn al veel bekeken rinardo, zie hieronder de geel germarkeerde 'kijkcijfers':quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:04 schreef rinardo het volgende:
Ahhh bedankt, een moderator op de laptop Dank u, dit doet me goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die topics zijn al veel bekeken rinardo, zie hieronder de geel germarkeerde 'kijkcijfers':
[ afbeelding ]
(p.s. op de mobiel/tablet layout staan die cijfers niet)
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhh bedankt, een moderator die er verstand van heeft zo te zien. Dank u, dit doet me goed.
jaaaa daarom ben ik blij dat jij er bent op de laptop, zal mn zin even veranderen die komt inderdaad anders over als ik bedoelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Overigens heeft Dotteke er ook wel 'verstand van' hoor!Alleen, de mobiele FOK! layout laat die cijfers dus niet zien.
Zeker in t begin met de basics, teams, gamechangers, geldstanden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ahhh bedankt, een moderator op de laptop Dank u, dit doet me goed.
Er zit daar momenteel iemand die de hele dag volop aanwezig is en binnen een minuut heel wat posten zetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:07 schreef Gert het volgende:
Nu we toch met cijfers bezig zijn: het is al sinds de start van het Big Brother-forum een nek-aan-nek race met Onzin voor je leven, en die laatste heeft de koppositie weer veroverd. Het verschil is een paar duizend posts. Gaat BB dat gat richting de finale nog dichten? (al is het natuurlijk geen wedstrijd)
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 06-01-2025 t/m 18-03-2025
nr / aantal posts / forum
01 197277 Onzin voor je leven!
02 194335 Big Brother 2025
03 101301 Nieuws & Achtergronden
04 080736 General Chat
05 058950 Voetbal
06 032559 Forum-, Topic- en Userspellen
07 028441 Politiek
08 024616 Klaagbaak
09 018745 Real Life Soaps & Streams
10 016683 Showbizz, Celebs en Gossip
Op 6-1 startte BB. Kijkend naar het aantal posts vanaf die datum: BB veroverde al snel de koppositie, maar moest die na zo'n anderhalve maand weer prijsgeven: sinds 18-2 staat ONZ weer aan kop. Maar! Nu we zo langzamerhand richting de finale gaan kan BB die positie best nog weer terugkapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit daar momenteel iemand die de hele dag volop aanwezig is en binnen een minuut heel wat posten zet
De ene dag staat BB hoger dan ONZ, maar tegen ONZ is momenteel in de COS niet aan te posten![]()
Er wordt daar hard gebolkt, zoals ze dat daar noemen.
We gaan het zien,quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Op 6-1 startte BB. Kijkend naar het aantal posts vanaf die datum: BB veroverde al snel de koppositie, maar moest die na zo'n anderhalve maand weer prijsgeven: sinds 18-2 staat ONZ weer aan kop. Maar! Nu we zo langzamerhand richting de finale gaan kan BB die positie best nog weer terugkapen.![]()
Kan hč, het hoeft niet per se. Maar het mag best.![]()
Denk je? Ik denk juist dat het minder wordt. Omdat het steeds saaier gaat worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Op 6-1 startte BB. Kijkend naar het aantal posts vanaf die datum: BB veroverde al snel de koppositie, maar moest die na zo'n anderhalve maand weer prijsgeven: sinds 18-2 staat ONZ weer aan kop. Maar! Nu we zo langzamerhand richting de finale gaan kan BB die positie best nog weer terugkapen.![]()
Kan hč, het hoeft niet per se. Maar het mag best.![]()
Saai? Met Jordy???quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk juist dat het minder wordt. Omdat het steeds saaier gaat worden.
Komt ook omdat de COS veel minder leuk is dan andere jaren, er zijn veel gestopt met meepraten daarom, dus ook minder snel bij de 300 posten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk juist dat het minder wordt. Omdat het steeds saaier gaat worden.
Apart, de eerste 6 weken ervaarde ik het als heel leuk en de algemene tendens was ook dat mensen zeiden dat het gezelliger was dan de jaren ervoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Komt ook omdat de COS veel minder leuk is dan andere jaren, er zijn veel gestopt met meepraten daarom, dus ook minder snel bij de 300 posten.
Oke, dan kijken we daar anders tegen aan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Apart, de eerste 6 weken ervaarde ik het als heel leuk en de algemene tendens was ook dat mensen zeiden dat het gezelliger was dan de jaren ervoor.
Dat gaat zeker nog wel aantrekken voor BB met de finale in zicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:07 schreef Gert het volgende:
Nu we toch met cijfers bezig zijn: het is al sinds de start van het Big Brother-forum een nek-aan-nek race met Onzin voor je leven, en die laatste heeft de koppositie weer veroverd. Het verschil is een paar duizend posts. Gaat BB dat gat richting de finale nog dichten? (al is het natuurlijk geen wedstrijd)
[ afbeelding ] Top 10 posts per forum van 06-01-2025 t/m 18-03-2025
nr / aantal posts / forum
01 197277 Onzin voor je leven!
02 194335 Big Brother 2025
03 101301 Nieuws & Achtergronden
04 080736 General Chat
05 058950 Voetbal
06 032559 Forum-, Topic- en Userspellen
07 028441 Politiek
08 024616 Klaagbaak
09 018745 Real Life Soaps & Streams
10 016683 Showbizz, Celebs en Gossip
https://www.rtl.nl/boulev(...)s-big-brother-intiemquote:Op maandag 17 maart 2025 14:41 schreef Paul het volgende:
[..]
dit is geen scheet, dit is breaking newskijk vanavond maar RTL Boulevard
Zie je. En @Dotteke maar alles sluitenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)s-big-brother-intiem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |