abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216795033
@Dotteke : zou je bij mijn posts in het SV topic de plaatjes achter een spoiler willen zetten? Ik wil de mobiele lezers ook de kans gunnen om de SV te kunnen lezen, en ik zie dat ik het soms vergeten ben. En ik mag ze niet meer editten. Dank je :)

Heeft uiteraard geen haast.
pi_216795035
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:36 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik ben altijd hartstikke blij met de bijdragen in de SV vooral op de dagen dat ik moet werken! _O_ ^O^ O+
En ik met de COS, lees ik ook wat context erbij.

En vaak zetten users er ook bij in hoofdletters,

GAME, NOMINATIE, FITTIE

Dan opletten en goed lezen :P
Hell To The Liars
pi_216795053
Ik houd van de CoS, en ik vind dat @Dotteke het perfect doet. Ze is ook maar vrijwilliger :)
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 15:46:08 #104
388664 crew  Dotteke
pi_216795079
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke : zou je bij mijn posts in het SV topic de plaatjes achter een spoiler willen zetten? Ik wil de mobiele lezers ook de kans gunnen om de SV te kunnen lezen, en ik zie dat ik het soms vergeten ben. En ik mag ze niet meer editten. Dank je :)

Heeft uiteraard geen haast.
Ga ik doen ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216795080
Ik doelde meer op de recepten over hoe de users hun eten klaarmaken, het haast dagelijks terugkerende posten over bewoners die terug moeten komen, of oud bewoners die terug moeten komen, de terugkerende mededelingen hoe BB het beter had kunnen doen ( in hun ogen ) of wat BB volgend jaar anders zou moeten doen. Of het bespreken van oud bewoners, of in welke BB of Utopia of wat dan ook, een bepaald iemand iets gezegd of gedaan heeft. Of de jaarlijks terugkerende discussie over het al dan niet achterlaten van je kinderen, zieke ouders, enz.

En het is niet de moeite waard om daar elke keer een tr voor te plaatsen, dan wordt Dotteke gek van de tr's . Maar het worden steeds meer posten die helemaal niets met de streams van dat moment te maken hebben.

Dat was wat ik bedoelde
pi_216795180
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:05 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ik bedoel dus, het expres niet leuk praten over je niet favo bewoner en zo reacties uitlokken van iemand die hem wel leuk vind, het is een aanname dat hij voortdurend aan het stoken is en dat hij oneerlijk is , het is niet wat er op dat moment gezegd wordt. Als je dit dan als teruglezer 2 uur later terugleest, denk je dus dat hij aan het stoken is voortdurend, terwijl ik keek op dat moment en ik dat niet zag
Je gaat er al vanuit dat iemand express niet leuke dingen gaat zeggen over een bewoner met als doel ook nog om een reactie uit te lokken bij een ander?

COS is commentaar op streams.. daar mag iedereen wat van vinden wat ze zien op stream.. daar mogen grapjes binnen de grenzen over gemaakt worden dat houdt het leuk om te kijken.. dat maakt de COS leuk..
Zonder de COS zou ik niet eens meer BB kijken.

Iemand mag vinden dat bewoner A stookt.. of een ander dat nu wel of niet vindt.. het is de mening van een user.

SV is wat er feitelijk gebeurt , COS zijn meningen. Althans.. zo is het mij uitgelegd toen ik er ging posten.

ik zit niet te wachten op iedere keer een update met foto in de COS van standen met geld, uitleg over GC. Ook al gaat het daar toevallig dan even over op de stream. Anderen vinden dat wel fijn. Kan gewoon.
Smile, it's free therapy.
pi_216806205
Ik begin echt een beetje klaar te raken met dat gehakketak op elkaar in de COS.
Het begint hier soms net als in het huis op een kindertuin te lijken
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 14:19:05 #108
388664 crew  Dotteke
pi_216806747
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik begin echt een beetje klaar te raken met dat gehakketak op elkaar in de COS.
Het begint hier soms net als in het huis op een kindertuin te lijken
Ik vind het nog wel meevallen vergeleken met andere jaren.
Als je een TR zet wordt er naar gekeken.
pi_216808526
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind het nog wel meevallen vergeleken met andere jaren.
Als je een TR zet wordt er naar gekeken.
Dat is waar het valt nog mee
Dank voor je inzet ^O^
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 16:42:48 #110
388664 crew  Dotteke
pi_216808537
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 16:41 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Dat is waar het valt nog mee
Dank voor je inzet ^O^
Geen dank hoor, graag gedaan
pi_216828318
Dit is niet meer te doen als je nu terug wil lezen kan je alleen lezen dat de ene Jordy niet leuke vindt en de ander wel.
  Moderator woensdag 26 februari 2025 @ 07:18:57 #112
388664 crew  Dotteke
pi_216836873
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 12:59 schreef Blizzindy het volgende:
Dit is niet meer te doen als je nu terug wil lezen kan je alleen lezen dat de ene Jordy niet leuke vindt en de ander wel.
Dat is helaas ieder jaar.
pi_216842446
Met enige regelmaat zie ik users in de COS met lapo die (aangeven) niet (te) openen, terwijl in de regels staat dat dit wel de bedoeling is.

Het haalt de vaart uit de COS, zeker op dagen met veel traffic (voornamelijk op vrijdagavond). Daarnaast onstaan er dan ook regelmatig discussies over de TT, wel of niet bewust van lapo, etc., wat allemaal niets met de COS te maken heeft imho.

Hoe kijken de mods hier tegenaan en kan hier iets aan gedaan worden?

Bvd :*
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_216842534
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Met enige regelmaat zie ik users in de COS met lapo die (aangeven) niet (te) openen, terwijl in de regels staat dat dit wel de bedoeling is.

Het haalt de vaart uit de COS, zeker op dagen met veel traffic (voornamelijk op vrijdagavond). Daarnaast onstaan er dan ook regelmatig discussies over de TT, wel of niet bewust van lapo, etc., wat allemaal niets met de COS te maken heeft imho.

Probleem is dan ook vaak dat de lapo niet gezien wordt en daarom blijven mensen wachten. Als diegene toch weet dat hij/zij niet gaat openen snap ik sowieso niet dat ze de laatste post pakken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216842788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Probleem is dan ook vaak dat de lapo niet gezien wordt en daarom blijven mensen wachten. Als diegene toch weet dat hij/zij niet gaat openen snap ik sowieso niet dat ze de laatste post pakken.
Helemaal mee eens: dat snap ik dus ook niet.
IG
pi_216844215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat snap ik dan weer wel, bij veel traffic en sensa in t huis, pak ik ook wel eens uit het niets een lapo

Heb ik 4 pagina's gemist en opeens poef de lapo.
Voor mij feest natuurlijk, want ik mag opeens een leuke titel bedenken.

Maar een nieuw topic maken kan iedereen, desnoods kopieer je de oude TT lekker mee.
Het is 1 knopje, niets meer en niets minder.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 26 februari 2025 @ 19:14:46 #117
388664 crew  Dotteke
pi_216844444
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef DGK-Eric het volgende:

Over het algemeen is wel bekend wie niet opent. Misschien is het beter als je niet opent de laatste post niet te pakken. Twee minuten wachten is al zolang men weet niet anders. Niet iedereen is vingervlug met het typen van een nieuwe TT

Ik zal het er achter eens over hebben. Maar tot nu toe heeft het altijd goed gewerkt.
pi_216844571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Over het algemeen is wel bekend wie niet opent. Misschien is het beter als je niet opent de laatste post niet te pakken. Twee minuten wachten is al zolang men weet niet anders. Niet iedereen is vingervlug met het typen van een nieuwe TT

Ik zal het er achter eens over hebben. Maar tot nu toe heeft het altijd goed gewerkt.
Het werkt in principe ook goed maar soms zijn de streams "spannend" en dan gaan de cos snel. Als je dan 2 minuten moet wachten kan dat wel irritant zijn. Als mensen weten dat ze niet openen laat ze dan lekker geen lapo pakken. Soms gaat dat onbewust maar als er in de lapo "ik open niet" staat dan weet diegene het dus wel.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 26 februari 2025 @ 19:30:10 #119
388664 crew  Dotteke
pi_216844658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Het werkt in principe ook goed maar soms zijn de streams "spannend" en dan gaan de cos snel. Als je dan 2 minuten moet wachten kan dat wel irritant zijn. Als mensen weten dat ze niet openen laat ze dan lekker geen lapo pakken. Soms gaat dat onbewust maar als er in de lapo "ik open niet" staat dan weet diegene het dus wel.
Is ook zo. Snap dat ook nooit zo goed waarom dan laatste post pakken.

Maar ook niet iedereen is even snel met openen. Ik ben wel van mening dat iedereen een kans moet krijgen om te openen. Vind het over algemeen toch redelijk snel gaan toch?

En stel we veranderen het. Dan komen er weer in feedback mensen die het niet veranderd wilen.

Zoveel mensen zoveel wensen ;)
pi_216845078
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo. Snap dat ook nooit zo goed waarom dan laatste post pakken.

Maar ook niet iedereen is even snel met openen. Ik ben wel van mening dat iedereen een kans moet krijgen om te openen. Vind het over algemeen toch redelijk snel gaan toch?

En stel we veranderen het. Dan komen er weer in feedback mensen die het niet veranderd wilen.

Zoveel mensen zoveel wensen ;)
ik open ook nooit. Maar het kan gebeuren dat ik gewoon aan het posten ben, en dan ineens in beeld krijg dat ik de laatste post heb en dus mag openen. Dan voeg ik alsnog aan mijn laatste post toe "ik open niet" om iemand anders de kans te geven om snel te openen.

Ik pak dus niet bewust de laatste post, maar voeg "ik open niet" toe als ik merk dat ik de laatste post heb geplaatst.
  woensdag 26 februari 2025 @ 19:57:09 #121
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216845238
Volgens mij is klikken op "open nieuw deel" en dan de TT gewoon laten staan toch een stuk sneller dan je bericht aanpassen?? Waarom zou je dat dan niet doen??
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator woensdag 26 februari 2025 @ 20:42:54 #122
388664 crew  Dotteke
pi_216846173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is klikken op "open nieuw deel" en dan de TT gewoon laten staan toch een stuk sneller dan je bericht aanpassen?? Waarom zou je dat dan niet doen??
Omdat je dan misschien10 x dezelfde tt’s krijgt en dan zijn daar weer users die er overvallen

Het is in al die jaren geen enkel probleem geweest. Ook nooit klachten of tr’s gehad over te sloom openen.

Maar wij gaan het in de gaten houden.
pi_216846385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:49 schreef Verida het volgende:

[..]
ik open ook nooit. Maar het kan gebeuren dat ik gewoon aan het posten ben, en dan ineens in beeld krijg dat ik de laatste post heb en dus mag openen. Dan voeg ik alsnog aan mijn laatste post toe "ik open niet" om iemand anders de kans te geven om snel te openen.

Ik pak dus niet bewust de laatste post, maar voeg "ik open niet" toe als ik merk dat ik de laatste post heb geplaatst.
Ah duidelijk daar had ik niet bij stilgestaan.
pi_216848210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Over het algemeen is wel bekend wie niet opent.
Ik :D

Soms heb ik lapo, maar dat doe ik dan niet express
pi_216848499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:49 schreef Verida het volgende:

[..]

Waarom zou je niet openen?
IG
pi_216848502
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:33 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik :D

Soms heb ik lapo, maar dat doe ik dan niet express
IG
pi_216848520
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
nog nooit gedaan :) Dus ik vind dit gewoon makkelijker denk ik
pi_216848571
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
Ik haat tt verzinnen _O-
pi_216848629
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 22:58 schreef Verida het volgende:

[..]
nog nooit gedaan :) Dus ik vind dit gewoon makkelijker denk ik
Probeer het een keer klik op nieuw deel en alleen de titel naar je eigen smaak aanpassen je hoeft verder niks te doen.
[BB 25-COS#445] De pannenkoekendief Dus De pannenkoekendief kan je aanpassen naar je eigen smaak nummering gaat vanzelf.
pi_216848643
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:03 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik haat tt verzinnen _O-
LOL een prima reden _O-
pi_216848645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Probeer het een keer klik op nieuw deel en alleen de titel naar je eigen smaak aanpassen je hoeft verder niks te doen.
[BB 25-COS#445] De pannenkoekendief Dus De pannenkoekendief kan je aanpassen naar je eigen smaak nummering gaat vanzelf.
mocht ik weer eens lapo hebben zal ik er aan denken :)
pi_216848664
quote:
0s.gif Op [ur
[quote]0s.gif [b]Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef Verida het volgende:

[..]
Het is echt heel simpel :Y zelfs ik kan het ;)
IG
pi_216848683
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:03 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ik haat tt verzinnen _O-
Maar als je net iets heb gepost (lapo) kun je, als je geen leuke of originele TT weer te verzinnen, toch op je laatste post voortborduren? :)
IG
pi_216848687
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:09 schreef Verida het volgende:

[..]
En als je het verkloot heb je alle cossers over de pis, is ook wel grappig 8-)
pi_216848745
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
Maar als je net iets heb gepost (lapo) kun je, als je geen leuke of originele TT weer te verzinnen, toch op je laatste post voortborduren? :)
Ja dat doe ik meestal ook.

Leuke slowchat hier trouwens :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_216848756
quote:
12s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:

[..]
En als je het verkloot heb je alle cossers over de pis, is ook wel grappig 8-)
:D
pi_216849246
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
En het probleem is, ik zit meestal op telefoon.
  donderdag 27 februari 2025 @ 09:44:33 #138
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216849872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 06:05 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
En het probleem is, ik zit meestal op telefoon.
Zit ik altijd, is ook te doen hoor :Y
pi_216850013
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 09:44 schreef Ireth het volgende:

[..]
Zit ik altijd, is ook te doen hoor :Y
Niet als de tt heel.lang is
  donderdag 27 februari 2025 @ 10:11:08 #140
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216850035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 10:08 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Niet als de tt heel.lang is
Op eerste woord drukken net je vinger, dan selecteert ie dat woord en dan gewoon doortrekken naar het eind en in 1x verwijderen. :Y
pi_216850279
Mensen die is feedback geen SC ;)
pi_216850610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Mensen die is feedback geen SC ;)
Mensen geven elkaar feedback op het openen van topics. Supernuttig! :Y
IG
pi_216850661
quote:
17s.gif Op donderdag 27 februari 2025 11:56 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]
Mensen geven elkaar feedback op het openen van topics. Supernuttig! :Y
Maar daar is Feedback niet voor :P
Dat kunnen ze ook gewoon doen in de SC Ik maak straks als FOK! het weer goed doet wel een filmpje hoe het moet
Wat ik trouwens ieder jaar wel doet.
pi_216850987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar daar is Feedback niet voor :P
Dat kunnen ze ook gewoon doen in de SC Ik maak straks als FOK! het weer goed doet wel een filmpje hoe het moet
Wat ik trouwens ieder jaar wel doet.
Nou gaat de sc niet bijster snel maar daar gaat deze info toch ook verloren dan. Persoonlijk zou ik tips niet in een sc zoeken.
pi_216851241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou gaat de sc niet bijster snel maar daar gaat deze info toch ook verloren dan. Persoonlijk zou ik tips niet in een sc zoeken.
Maar feedback is niet om Users te leren hoe ze een topic moeten openen, daar komen dan weer tig antwoorden op.

ik zie eigenlijk ook niet zo een probleem met het openen van de topics? Volgens mij gaat het allemaal goed.
Amper lange wegtijden.
pi_216851332
Voor iedereen die niet weet hoe een nieuw deel in de COS te openen

BB / Hoe open je een nieuw deel in de COS
  Moderator donderdag 27 februari 2025 @ 21:06:26 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216856605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat geeft toch niet als het een aanvulling is wat een streamer heeft gezien. Wat is het probleem daarmee?
Probleem is in dit geval ook een te groot woord hoor. Maar extr info buiten de uitzending ligt gevoelig in het TV-topic. Als zaken die (nog) niet in de uitzending zaten gewoon onder een spoiler worden gezet dan heeft niemand er 'last' van en is het wel beschikbaar voor nieuwsgierige tv-kijkers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_216856654
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef Gert het volgende:

[..]
Probleem is in dit geval ook een te groot woord hoor. Maar extr info buiten de uitzending ligt gevoelig in het TV-topic. Als zaken die (nog) niet in de uitzending zaten gewoon onder een spoiler worden gezet dan heeft niemand er 'last' van en is het wel beschikbaar voor nieuwsgierige tv-kijkers.
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.
  donderdag 27 februari 2025 @ 21:14:24 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216856708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar die brief was toch in de uitzending, er werd alleen gezegd dat men op stream wat meer inhoud hadden gezien. Of was de post voordat het in de uitzending was? In dat geval ben ik abuis.
Nee was nadat pootje de brief had voorgelezen. Je hoorde hem als voice-over lezen maar toen de brief op stream voorgelezen werd stond er nog meer wat nu niet is uitgezonden.
pi_216856725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Ireth het volgende:

[..]
Nee was nadat pootje de brief had voorgelezen. Je hoorde hem als voice-over lezen maar toen de brief op stream voorgelezen werd stond er nog meer wat nu niet is uitgezonden.
Ja dat weet ik maar het werd gemeld in het tv topic.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 5
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')