abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216795033
@Dotteke : zou je bij mijn posts in het SV topic de plaatjes achter een spoiler willen zetten? Ik wil de mobiele lezers ook de kans gunnen om de SV te kunnen lezen, en ik zie dat ik het soms vergeten ben. En ik mag ze niet meer editten. Dank je :)

Heeft uiteraard geen haast.
pi_216795035
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:36 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik ben altijd hartstikke blij met de bijdragen in de SV vooral op de dagen dat ik moet werken! _O_ ^O^ O+
En ik met de COS, lees ik ook wat context erbij.

En vaak zetten users er ook bij in hoofdletters,

GAME, NOMINATIE, FITTIE

Dan opletten en goed lezen :P
Hell To The Liars
pi_216795053
Ik houd van de CoS, en ik vind dat @Dotteke het perfect doet. Ze is ook maar vrijwilliger :)
  Moderator zaterdag 22 februari 2025 @ 15:46:08 #104
388664 crew  Dotteke
pi_216795079
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke : zou je bij mijn posts in het SV topic de plaatjes achter een spoiler willen zetten? Ik wil de mobiele lezers ook de kans gunnen om de SV te kunnen lezen, en ik zie dat ik het soms vergeten ben. En ik mag ze niet meer editten. Dank je :)

Heeft uiteraard geen haast.
Ga ik doen ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216795080
Ik doelde meer op de recepten over hoe de users hun eten klaarmaken, het haast dagelijks terugkerende posten over bewoners die terug moeten komen, of oud bewoners die terug moeten komen, de terugkerende mededelingen hoe BB het beter had kunnen doen ( in hun ogen ) of wat BB volgend jaar anders zou moeten doen. Of het bespreken van oud bewoners, of in welke BB of Utopia of wat dan ook, een bepaald iemand iets gezegd of gedaan heeft. Of de jaarlijks terugkerende discussie over het al dan niet achterlaten van je kinderen, zieke ouders, enz.