Een kusje op de arm/ schouder wat ik dacht te zien op dat filmpje.quote:
Morguh. Ik ben altijd zo verbaasd dat men om zoiets zo drama kunnen makenquote:Op maandag 17 maart 2025 07:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Wordt weer veel meer van gemaakt dan het is.
En ondertussen wat ik op X lees gaan ze los op Jolien. Triest.
Ja ik ook... op haar T-shirt...quote:Op maandag 17 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een kusje op de arm/ schouder wat ik dacht te zien op dat filmpje.
Goedemorgen Frummelquote:Op maandag 17 maart 2025 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heej goodmorning...![]()
Ooh heftig is dat hé wat een doorwerking dat heeft... ik zie alleen dat Mattie haar een paar kusjes op haar T-shirt geeft hi
Gmogguh!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh. Ik ben altijd zo verbaasd dat men om zoiets zo drama kunnen maken
O zo erg. Heb sn nog niet open gehad. En dan moet het ook al voorbij komen op mijn tijdlijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh!![]()
Sensatie.. en het blijkbaar leuk vinden om een persoon de grond in te kunnen trappen.
Daar schrik ik wel een beetje van als ik buiten fok lees wat er nu bv over een Jolien gezegd wordt.
Ja het is toch in een in triest... wat dat vriendje van Jane geflikt heeft om dat zo in de media te gooien is toch schandalig, zo beëindig je toch geen relatie... je weet van te voren wat er komen gaat!!quote:Op maandag 17 maart 2025 08:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ja echt heftig als je leest wat er allemaal over haar geschreven wordt weer.
Matthie had zat er behoorlijk doorheen gister en heeft daar lang over gepraat met haar. Over zijn relatie, Milena en wat Jane hem verteld heeft over Deb.
Denk dat ook nog meespeelt dat ze daar al weken prikkelarm zitten en opeens weer iets van buitenaf zien of kunnen zien dat alleen al doet iets met je denk ik zo.
Dan zien dat er niks van je vriend/in is.. komt hard binnen. (vind er wat van dat dat allemaal via social media gedaan wordt ook door die ex'n..).
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is toch in een in triest... wat dat vriendje van Jane geflikt heeft om dat zo in de media te gooien is toch schandalig, zo beëindig je toch geen relatie... je weet van te voren wat er komen gaat!!
Mooi dat hij maar goed afgestraft wordt..quote:Op maandag 17 maart 2025 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.
Hij heeft zichzelf ermee.. ook hij wordt afgefikt op sm door zijn actie.
Nee, ik niet. Maar ik heb ook helemaal niets met die DJ's van tegenwoordig eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:21 schreef Harry het volgende:
Had iemand ooit van ene DJ Jorda gehoord ???
Snap ook niet wat iemand bezield om dit via deze manier te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en niemand weet wat ze volgens hem gedaan zou hebben maar dan nog.. dit doe je niet.
Hij heeft zichzelf ermee.. ook hij wordt afgefikt op sm door zijn actie.
Morguhquote:
Daar doe je goed aan toch.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb afgelopen weekend weinig BB gezien, had sociale activiteiten die veel leuker waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:24 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen!![]()
Boodschappen in huis,vandaag komt mijn dna thuis van een lang weekend weg, de wasmachine staat al verlangend te wachten op haar kofferinhoud
Ik moet altijd lachen als jij het over je DNA hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:24 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen!![]()
Boodschappen in huis,vandaag komt mijn dna thuis van een lang weekend weg, de wasmachine staat al verlangend te wachten op haar kofferinhoud
Je dnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Mooi hequote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he
Hoe is het eigenlijk met jou DNA
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik laat het staan maar wel in spoiler
IK heb het voor de zekerheid weggehaald mocht je je nog bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het voor de zekerheid weggehaald mocht je je nog bedenken.toch weggehaald, wellicht beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch weggehaald, wellicht beter
Ja weet uit ervaring van mijn eigen kids dat het zo lange nasleep kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |