Hejj Dotje..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
O Frummie was er ook zie ik nu
Hey Frumm
O ja lekker he die hebben wij al jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dotje..![]()
Jaja ik was er, ben even als een speer boodschappen gaan doen... wij hebben een hele nieuwe lidl... die broodjes... omnom jummie..
Ja die had ik verleden week meegenomen ze waren nog warm... dot slagroom erop..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja lekker he die hebben wij al jaren
En ze hebben soms hele lekker versgebakken appeltaartjes, die zijn zo lekker en maar 2.49
Ja soms is het verleidelijk hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die had ik verleden week meegenomen ze waren nog warm... dot slagroom erop..ze lagen er nu weer maar toch doorgetippeld. . Hi
Ja echt hoor, ligt zoveel lekkers... heb nu wat hartige broodjes meegenomen...quote:
Die ken ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja lekker he die hebben wij al jaren
En ze hebben soms hele lekker versgebakken appeltaartjes, die zijn zo lekker en maar 2.49
Wij hebben nu net een nieuwe lidl en pal daarnaast komt de nieuwe AH.... heerlijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Hier de Lidl en De Plus gebroederlijk naast elkaar.
Dus de moeite waard om online beide folders te bekijken.
Je zit verkeerd....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Mattt zegt alss er boodschappen gedaan moeten worden dan van haar rekening
Ja zegt Jordy lachend maar dat is nu ook mijn geld![]()
Jordy heeft lol voor 10 Hoe flikt die die man (bb) het toch zegt hij lachend
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijn
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou jammer zal in de COS vast ook wel door iemand gezegd zijn
Hey vliegertquote:
Morguh Frummquote:Op zondag 16 maart 2025 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen BB-ertjes... gezellie weer...![]()
Lekker met een theetje en kijkend naar Make Up Your Mind..
Hejjj Mogguh Dotje...quote:Op zondag 16 maart 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frumm
Dat kijk ik niet vind ik zo reteirritant programma
Ik was bij de eerste keer al snel klaarquote:Op zondag 16 maart 2025 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj Mogguh Dotje...![]()
Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook niet meer zo geweldig vind... ik heb het ook niet afgekeken deze keer..
Toen vond ik het nog wel geinig om te ontdekken wie de persoon was maar nu allemaal onbekende voor mij... maar buiten dat, ik vind het minder geinig..quote:Op zondag 16 maart 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bij de eerste keer al snel klaar
Nou op naar het volgendequote:Op zondag 16 maart 2025 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Toen vond ik het nog wel geinig om te ontdekken wie de persoon was maar nu allemaal onbekende voor mij... maar buiten dat, ik vind het minder geinig..
Ja zo is dat.... ik wil gewoon een lekker real live programma maar ja...quote:Op zondag 16 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou op naar het volgende
BB is bijna afgelopen nog bijna 3 weken dan zit dat avontuur er ook weer op.
Jaquote:
Nou heerlijk dage gehad dus, toppie, nog mooie dingen gezien?quote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ga
Ik lig nog in bedGa zo even koffie maken.
Wel fris en fruitig. Gister dagje Tefaf gedaan, was weer leuk en errug lekker (heerlijke sushi daar).
Paar mooie stukken gezien maar minder dan vorig jaar. Wel goed geamuseerdquote:Op zondag 16 maart 2025 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heerlijk dage gehad dus, toppie, nog mooie dingen gezien?
Ik ben ben niet zo van de sushi...![]()
Ik lig ook nog hoor, heerlijk..🤗
Goedemorgen Kodiquote:Op zondag 16 maart 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog 4 uurtje en de reis naar huis begint weer
Nou dat is het belangrijkste je goed amuseren...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paar mooie stukken gezien maar minder dan vorig jaar. Wel goed geamuseerdAltijd leuk ook om de toch wel excentrieke mensen die er lopen te bekijken
![]()
Lekker he in bed met de streams aan
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is het belangrijkste je goed amuseren...![]()
Ja heerlijk is dat hé mensen kijken..
Ja hdp...🤗
Oooh heerlijk... lekker genieten Engine..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.
O je bent nog daar, vroeg net elders of je alweer thuis wasquote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan voor vandaag. Mensen kijken. Op zondag is het hier feest op het terras van het hotel. Komt er allemaal jeugd en is er een dj.
Je posts verdwijnen ook zomaarquote:Op zondag 16 maart 2025 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo een lange SL, dan is er of een spel, of er is zo weer iemand verdwenen.
Yep , dan zeg je iets netjes maar dat mag ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Nah ja
Dus de mensen die elk uur een TR om niks zetten krijgen hun zin?
Alleen Jordy fans welkom in de cos van FOK
Dat je gaat schelden en dat daar op wordt begrijp ik volkomen , maar een mening die anderen niet aanstaat verwijderen gaat mij wat te ver . En die mening is dan ook gewoon op hoe het daar momenteel gaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, ik snap wat je bedoelt, en tegelijkertijd, het is ook ingewikkeld denk ik om de CoS een beetje onder controle te houden. En zonder hier een Feedback sessie van te maken, maar er worden soms ergere dingen over andere bewoners gezegd die blijven staan, simpelweg om een mod niet 24/7 aanwezig kan zijn.
Als al die echt nare opmerkingen eens achterwege konden blijven, dan vallen de normale 'ik geef mijn mening' opmerkingen niet meer op. Maar blijkbaar kan dat niet, en dan wordt er grof geschut ingezet. Of zoiets.
Eens wel eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat je gaat schelden en dat daar op wordt begrijp ik volkomen , maar een mening die anderen niet aanstaat verwijderen gaat mij wat te ver . En die mening is dan ook gewoon op hoe het daar momenteel gaat.
Dus nee dat vegen vind ik kwalijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |