Ik heb dat introfilmpje van Jane volgens mij nooit gezien??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zelfs die introfilmpjes zijn fake! Jane wandelt nooit met haar katten, dat moest voor haar intro filmpje zegt ze net
Altijd al gezegd dat Jordy niet kan zingen
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dat introfilmpje van Jane volgens mij nooit gezien??![]()
En nu ik er over nadenk, volgens mij die van Axel ook nooit? [ afbeelding ]
Die van Jane heb ik nooit gezien , die van Jordy helaas te vaakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).
Axel heb ik wel gezien, zat in zo'n kroeg met een bekende wat in de camera te vertellen.
oh, daar komt dan dat kroegloper verhaal vandaan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).
Axel heb ik wel gezien, zat in zo'n kroeg met een bekende wat in de camera te vertellen.
Die van Eva heb ik dan weer wel gezien, was in haar beautysalon en daar zag ze er heeeeel anders uit dan in het huis!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de stemmen van het Kartel zo een beslissende doorslag gegeven hebben
bij deze nominatie ronde, Sharice had anders nooit 70% van de stemmen gehaald ....![]()
Hopelijk bedenkt BB iets anders voor volgende week, anders gaan Jordy & Co moeiteloos
en onverdiend naar de finale .....![]()
Oh ja! Ik weet het weer!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van Eva heb ik dan weer wel gezien, was in haar beautysalon en daar zag ze er heeeeel anders uit dan in het huis!
Ik heb gisteravond een docu gezien over Jerry Springer. Een show van lang geleden, nooit gezien, maar daar werd ook uitgelegd dat de producers heel ver gaan voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, daar komt dan dat kroegloper verhaal vandaan natuurlijk
zo zie je maar, dingen gaan echt een eigen leven leiden die in feite heel erg geregisseerd zijn van te voren. Zoals het lopen met de katten van Jane en dan nu ook het kroegleven van Axel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen 1 filmpje heb gezien, maar me wel al eens had afgevraagd waar dat kroegenverhaal van Axel vandaan kwam.
Zou mij niet verbazen dat ze daar op hooptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien hoopt dat Jane vanavond vertrekt.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
Jolien heeft steeds meer stress naar finale toe
Stress om hoe haar ouders over haar denken , of ze trots zijn op haar bla blaquote:
Hoop dat ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek op stream 2 tussen Jolien en Mattheus over haar onzekerheden, opname loopt ....
Dat zijige geluidquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijk
Ik vind het weer een herhaling van facetten..Achtergesteld meisje, Miss verkiezingen, ik tel niet mee miemiemie. Geslepen tantequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek op stream 2 tussen Jolien en Mattheus over haar onzekerheden, opname loopt ....
Ik wel, maar zit opgescheept met de stream van ShaPoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijk
Altijd dat onzekere gemiep trek ik slecht. Dus andere stream maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zijige geluid
en dat "lieve " stemmetje
dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind het weer een herhaling van facetten..Achtergesteld meisje, Miss verkiezingen, ik tel niet mee miemiemie. Geslepen tante
Klik op het foto symbooltje, zie printscreen ... en plak hier de URL in van het plaatje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef samanthal het volgende:
Hoe krijg ik een printscreen hierin geplakt?
Mooie kerelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
Pootje lucht-djembé aan het spelen
[ afbeelding ]
die staat al in topic mediaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef samanthal het volgende:
Hoe krijg ik een printscreen hierin geplakt?
Van afgelopen woensdag van Jorda over verbreken relatie met Jane
nare prikjes geeft hijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft soms kleinerende trekjes tegenover Mattie
Hij meent het echt welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nare prikjes geeft hij
onder het mom van grapjes, maar ondertussen....
Is gewoon over en weer. Matti benoemt het van jordy en hij van hem. En ze lachen er allebei om.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy stelt ook meteen maar een diagnose: Mattie heeft ADHD![]()
![]()
En nee geen ADD .. wat een lulkoek
Jordy heeft het over Mattiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon over en weer. Matti benoemt het van jordy en hij van hem
Mattheus wordt als eerste gedumpt door Jordy als hij de kans krijgt ....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Dat vind jij, en dat is primaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is gewoon over en weer. Matti benoemt het van jordy en hij van hem
Echt wel!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mattheus wordt als eerste gedumpt door Jordy als hij de kans krijgt ....
Ja dat geld dus ook voor de andere kant.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind jij, en dat is prima
maar er zijn echt mensen die het anders zien en ervaren
Ja, dat merk je aan alles. En ik hoef geen welles-nietes quotequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik ga ook verder nergens op in bij jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat geld dus ook voor de andere kant.
Dat is al weken duidelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat merk je aan alles. En ik hoef geen welles-nietes quote
Li0nHeart in BB / Jane 28 jaar uit Amsterdam (Nederland)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef samanthal het volgende:
[..]
nee dit is van z'n verhaal op insta
maar is nu niet op de streams toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef samanthal het volgende:
[..]
Zegt ie dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
In het begin keek Jordy heel tegen Mattie op, nu kijkt Jordy op Mattie neer
Indirect zei hij dat ook wel gisteravond. In het begin dacht hij dat Mattie de winnaar zou worden. Maar geen groei bij Mattie, hij is te stabiel...quote:
En eigenlijk laat hij al een paar weken zien waar zijn voorkeur ligt en dat is niet om met Mattie in de finale staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Indirect zei hij dat ook wel gisteravond. In het begin dacht hij dat Mattie de winnaar zou worden. Maar geen groei bij Mattie, hij is te stabiel...
Ok dat is jouw mening dus.quote:
Nee niet mijn mening , meer een constatering van hoe hij zich in het begin en nu uitlaat over Mattiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dat is jouw mening dus.
Ik denk dat Jordy Mattie als vriend ziet en die mag je ook feedback geven. Overigens van wat ik net hoorde was er geen kwaad woord bij.
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
Ze vullen elkaar aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.
Ik vraag me af of hij dat weet of dat hij denkt dat ze samen naar de finale gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening, zie best wel een gelijkwaardige vriendschap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dat is jouw mening dus.
Ik denk dat Jordy Mattie als vriend ziet en die mag je ook feedback geven. Overigens van wat ik net hoorde was er geen kwaad woord bij.
100% eens, en ik hoef ook geen welles nietes quotequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat Jordy zover komt en ook nog kan bepalen wie er bij hem is??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat weet of dat hij denkt dat ze samen naar de finale gaan
Die staat hier in topic Jane Li0nHeart in BB / Jane 28 jaar uit Amsterdam (Nederland)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef samanthal het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook best sneu om te zien: In het begin was hij zo vol van Mattie , hij was zijn voorbeeld, hij zette hem bijna op een voetstuk. Nu zie je al een paar weken dat hij Mattie als minder ziet, heeft het alleen nog maar over Jolien en hij in de finale , en gisteren vond hij dat Mattie eigenlijk geen recht heeft om in de finale te staan want geen groei en Mattie is stabiel . Wat natuurlijk nergens op slaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.
Ik schrijf 'denkt hij'quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat Jordy zover komt en ook nog kan bepalen wie er bij hem is??
Oh staat zij er zo in...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice hoopt dat 1 van de vrouwen wint, als ze gaat. Niet weer een man.
Die mening deel ik met Charice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ehhh nee hoor.. dat waren ook Linda Lennie, die namen ook meer geld. Linda zei het bedrag naar boven af te ronden want dat vond ze een mooi getalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit in week 2 was en niemand geld had. Hij heeft wel de trend gezet. Samen met linda toen.
hier nog eenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die mening deel ik met Charice.
Maar liever niet Jolien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Aannamequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
hij heeft het zelf gezegd, misschien in andere woorden, maar wel dezelfde strekkingquote:
Of je kijkt gewoon naar wat er in de afgelopen periode is voorgevallen en dan niet met een roze brilquote:
Laat gaan johquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft het zelf gezegd, misschien in andere woorden, maar wel dezelfde strekking
in het begin heeft hij gezegd dat hij mattie als winnaar zag en gisteren heeft hij gezegd dat hij niet vond dat mattie in de finale zou moeten staan, want niet voldoende gegroeid ( in zijn ogen) maar stabiel, dus niet finalewaardig
Nope.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, sommigen vinden het na 2 jaar weer eens tijd voor een NL-winnaar
Anderen na 3 mannen tijd voor een vrouwelijke winnaar.
Om beide werelden tegemoet te komen: Jane '25 [ afbeelding ]
Hij kan het niet lang meer volhouden om te doen dat hij Mattheus zo’n top kerel vindt.. eigenlijk kijkt hij gewoon neer op hem. Dat zie en hoor je ook echt in zijn uitlatingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Yup, zeker een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat idd. Niet okay , nasty om te ze zien,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan het niet lang meer volhouden om te doen dat hij Mattheus zo’n top kerel vindt.. eigenlijk kijkt hij gewoon neer op hem. Dat zie en hoor je ook echt in zijn uitlatingen.
We gaan het allemaal meemakenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:23 schreef Lrod01 het volgende:
Wat een onzin lees je hier soms. Jordy en Matti plannen een hele camper trip door amerika, hebben het één en ander al uitgestippeld. Maar nu ineens kijkt hij zogenaamd op hem neer en zou hij zijn beste maatje laten vallen in finale.
Als dat gebeurd heeft ze het spel subliem gespeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wat BB laat zien..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat Jordy zover komt en ook nog kan bepalen wie er bij hem is??
Ik zei het al eerder "Pure poëzie wat jij postquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi om te zien dat mensen altijd zo goed met andere meningen kunnen omgaan.
Het klingelen van de kleerhangers is ook mooi.. een soort wind chimes.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
Sharice vindt nog spullen van Kitty in haar kledingkast.
[ afbeelding ]
Toen hij het daar met Jolien over had zag je aan haar dat ze er een beetje ongemakkelijk van werd en niet helemaal goed wist hoe daar op te reageren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook best sneu om te zien: In het begin was hij zo vol van Mattie , hij was zijn voorbeeld, hij zette hem bijna op een voetstuk. Nu zie je al een paar weken dat hij Mattie als minder ziet, heeft het alleen nog maar over Jolien en hij in de finale , en gisteren vond hij dat Mattie eigenlijk geen recht heeft om in de finale te staan want geen groei en Mattie is stabiel . Wat natuurlijk nergens op slaat
Dat zag ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen hij het daar met Jolien over had zag je aan haar dat ze er een beetje ongemakkelijk van werd en niet helemaal goed wist hoe daar op te reageren.
Het werd wel iedere dag gewassen ......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mengt zich al wel iets meer met Pootje, Sharice en wellicht volgende week met Jane. Er is misschien nog hoop.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Mattie dat op tijd kan doorzien.
BB laat het spel zo lopen dat dit de finale wordt..quote:
deze redenatie gaat mij boven mijn petquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat haar prive shit oplossen na vanavond, zo niet kiest ze daar zelf voor en laat ze Axel zitten op het moment dat hij eigenlijk zou moeten vertrekken, verwacht ik.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen hij het daar met Jolien over had zag je aan haar dat ze er een beetje ongemakkelijk van werd en niet helemaal goed wist hoe daar op te reageren.
Zitten ze wel automatisch met Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Harrison het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.
Jane gaat strijden totdat eind.. is geen opgever.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
deze redenatie gaat mij boven mijn pet
hoe moet jane weten dat er prive shit is en waar kiest ze zelf voor en hoe zit dat dan met het vertrekken van axel?
zal wel hogere RLS kennis zijn
Ja ik denk dat zij verwachten dat ze dan meer kans maken om te winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zitten ze wel automatisch met Jane.
Alles is 1 grote Jordyshow. Ook de tv-uitzendingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB laat het spel zo lopen dat dit de finale wordt..
Dat weet ik wel zeker maar geen van beiden zijn zo eerlijk om het uit te spreken..natte scheet Mattheus al helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Harrison het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.
Jammer.. Axel stopt net iets te vroegquote:
Aan die uitzendingen irriteer ik me helemaal.. het is allemaal zo’n doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is 1 grote Jordyshow. Ook de tv-uitzending
Wacht nou maar af. Iets zegt me dat dit het scenario gaat zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
deze redenatie gaat mij boven mijn pet
hoe moet jane weten dat er prive shit is en waar kiest ze zelf voor en hoe zit dat dan met het vertrekken van axel?
zal wel hogere RLS kennis zijn
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers die dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En het grappige is, dat deze editie de publieksbarometer maar zo kan omslaan. Dus afhankelijk van hoe het kartel zich in de nieuwe week opstelt, kan dat ze maken of breken.
En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En het grappige is, dat deze editie de publieksbarometer maar zo kan omslaan. Dus afhankelijk van hoe het kartel zich in de nieuwe week opstelt, kan dat ze maken of breken.
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.
ik heb nog een beetje hoop op de mensen die het kartel niets vinden, maar die het posten op SM of andere forums opgegeven hebben omdat dat gewoon niet leuk is als je iets tegen het kartel neerzet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.
Je moet het dan hebben van de mensen die tussen de regels door kunnen luisteren en kijken. En daar verwacht ik weinig van
welk scenario bedoel je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar af. Iets zegt me dat dit het scenario gaat zijn.
Het scenario dat ze al lang weet dat het uit is met haar vriend. Ze was mij iets te overdreven en hard aan het janken van de week.quote:
SM in ieder geval Instragram is duidelijk pro Jordyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje hoop op de mensen die het kartel niets vinden, maar die het posten op SM of andere forums opgegeven hebben omdat dat gewoon niet leuk is als je iets tegen het kartel neerzet.
Dat ze op de hoogte is gesteld.. wat onzin is natuurlijk want dan was ze allang vertrokken.quote:
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan die uitzendingen irriteer ik me helemaal.. het is allemaal zo’n doorgestoken kaart
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
dan zou ze vanavond ineens opstappen?
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meer
dan zou ze allang opgestapt zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.
Dat denk ik ook. In de tv-uitzendingen komt Jordy vooral over als iemand die het spel op een heel kinderlijke manier speelt. Zowel het enthousiasme als de tantrums zijn gewoon uitgesproken kinderachtig. Of misschien speelt hij dat niet en is hij echt zo kinderlijk, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik hoop het niet voor hem. Maar ik denk wel dat dat voor jongere kijkers automatisch iets is wat ze aanspreekt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers die dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.
Je moet het dan hebben van de mensen die tussen de regels door kunnen luisteren en kijken. En daar verwacht ik weinig van
Welnee, zo zit ze niet in elkaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou ze allang opgestapt zijn.
gewoon op de knop drukken en weggaan.
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergenquote:
ja, wat zou ze dan nog moeten oplossen ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.
Die laat zich gewoon wegstemmen en als dat niet lukt stapt ze zelf op vanavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergen
Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Dat zijn prive omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, wat zou ze dan nog moeten oplossen ?
ze is gedumpt, that's it Daar hoef je verder niet voor naar huis lijkt mij.
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meer
wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Dat zijn prive omstandigheden.
Idd, dat houdt bijna niemand vol, zeker als je ziet dat ze in feite van nature emotioneler is dan ze zelf zou willen in het huis... Dan zou ze echt wel Oscar waardig moeten zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergen
Die wordt niet op de hoogte gesteld. Dan zou het helemaal doorgestoken kaart worden. Mattheus weet toch ook nog van niets?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
dan zou ze vanavond ineens opstappen?
ik vond dat echt belachelijk, de manier waaropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenJane en Axel waren stomverbaasd hoe het was gegaan en vroegen alleen maar waarom.
Niet vreemd toch? Zou ik ook doen.
Lijkt mij een goed planquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we deze discussie morgenvroeg voort zetten.
Natuurlijk wordt ze daar niet van op de hoogte gesteld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wordt niet op de hoogte gesteld. Dan zou het helemaal doorgestoken kaart worden. Mattheus weet toch ook nog van niets?
Daarom kijk ik dus.. en in elke afl zie je duidelijk watBB voor ogen heeft en wat zijn bedoelingen zijn hoe de finale eruit gaat zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dus.. en in elke afl zie je duidelijk watBB voor ogen heeft en wat zijn bedoelingen zijn hoe de finale eruit gaat zien
Facts, only facts!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf zegt OCD te hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy stelt ook meteen maar een diagnose: Mattie heeft ADHD![]()
![]()
En nee geen ADD .. wat een lulkoek
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In de tv-uitzendingen komt Jordy vooral over als iemand die het spel op een heel kinderlijke manier speelt. Zowel het enthousiasme als de tantrums zijn gewoon uitgesproken kinderachtig. Of misschien speelt hij dat niet en is hij echt zo kinderlijk, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik hoop het niet voor hem. Maar ik denk wel dat dat voor jongere kijkers automatisch iets is wat ze aanspreekt.
Het was natuurlijk veel leuker geweest als ze met 6 man op jordy gingen waardoor jordy als 1e af zou vallenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.
Ik denk voornamelijk kidsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.
Aannames en onderbuikgevoelens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet worden
Ja dat kan ook natuurlijk, misschien vinden zij dat kinderlijke wel aandoenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.
Echt heel naar om naar te kijken allemaal.
ik heb het niet eens afgekeken, vond het een heel slecht toneelstukjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.
Topshow, gewoon topshow.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de reden dat ik ging kijken. Omdat ik hier las dat Axel en Jane hen zo neerbuigend hadden toegesproken. Zelfs met een belerend vingertje las ik. Pure onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenJane en Axel waren stomverbaasd hoe het was gegaan en vroegen alleen maar waarom.
Niet vreemd toch? Zou ik ook doen.
Het was niet om aan te gluren, ik ben ook halverwege gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
TOPshow was hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het niet eens afgekeken, vond het een heel slecht toneelstukje
Is daartoe niet in staat. Hij heeft geen mening en gaat lopen bij elke confrontatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Mattie dat op tijd kan doorzien.
Leg uit? Ik begrijp echt niet wat daar belachelijk aan was? Er is niet gescholden en ze zijn niet kwaad geworden. Hoe hadden ze het dan moeten vragen? Op hun knieën voor uitlegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond dat echt belachelijk, de manier waarop
Dat dus.. het wordt in elke uitzending bevestigd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet worden
Volledig mee akkoord. Jordy is een kind dat als hij iets niet krijgt het huis te klein is. Die moet nog de weg naar volwassenheid vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is 1 grote Jordyshow. Ook de tv-uitzending
Ja dat gegil en geren gaat ook vervelen..Ze moeten iets he?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus.. het wordt in elke uitzending bevestigd.
Hij heeft wel deze BB gemaakt. Je kan er niet van houden maar hij heeft wel het onderste uit de kan gehaald.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jeugd dit grappig vinden.. dat is toch allemaal veel te kinderachtig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja dat kan ook natuurlijk, misschien vinden zij dat kinderlijke wel aandoenlijk
Pas als hij in die auto zit geloof ik het.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef Lrod01 het volgende:
Inderdaad Jane. We gaan vanavond meemaken hoe Axel het huis verlaat en het finito is met team Jaxel
Precies. Deze editie is al saai maar wat een dode bende zou het zijn geweest zonder hem.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel deze BB gemaakt. Je kan er niet van houden maar hij heeft wel het onderste uit de kan gehaald.
Oeh lekker
alweer een winnaar
Diverse liedjes nu zitten we op papa waar is mien pils
Top Spel
I love you big brother
en ik zal nog wel wat vergeten.
Geen vinger gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de reden dat ik ging kijken. Omdat ik hier las dat Axel en Jane hen zo neerbuigend hadden toegesproken. Zelfs met een belerend vingertje las ik. Pure onzin.
Het is ook allemaal niet heel serieus bedoeldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jeugd dit grappig vinden.. dat is toch allemaal veel te kinderachtig.
Ik denk niet Jane of Axel alleen blijven strijden. Dus 1 van de 2 zal een nieuw bondje vormen door Sharice en of Pootje weer in genade te vertrouwen. Zie niet dat 1 van de 2 nu bij het kartel gaat komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef Lrod01 het volgende:
Inderdaad Jane. We gaan vanavond meemaken hoe Axel het huis verlaat en het finito is met team Jaxel
Dan gaat ze Matti zonder ruggengraat inpalmen zonder probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef Lrod01 het volgende:
Nou ik vond het niet op een normale manier gaan hoor....Ben anders gewend ..,.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen vinger gezienze vroegen gewoon heel rustig waarom en waren erg teleurgesteld gesteld wat ook volkomen te begrijpen is.
Hij heeft wel ontiegelijk veel geluk gehad dat er dit seizoen niet zo veel feestjes zijn geweest. Bij de feestjes die ze wel gehad hebben heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt. Nog een paar edities van dat beschamende theater en hij had denk ik al veel eerder zijn koffer kunnen pakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft wel deze BB gemaakt. Je kan er niet van houden maar hij heeft wel het onderste uit de kan gehaald.
Oeh lekker
alweer een winnaar
Top Spel
I love you big brother
Het is maar hoe je dit bekijkt. Voor mij is het zeer irritant en calimero gedrag. Moet in de belangstelling staan of het is kortsluiting.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Oeh lekker
alweer een winnaar
Top Spel
I love you big brother
Ben ik mee eens hij heeft er leven in gebracht, maar niet alles is mooi wat hij doet,, de nare trekjes zijn ook zeker bij Jordy aanwezig, zeker als het loopt zoals hij wil of denktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:56 schreef marky het volgende:
[..]
Oeh lekker
alweer een winnaar
Top Spel
I love you big brother
Jordy is geen mooiweer speler. Jordy doet alles vol. Alle emoties mooi en lelijk. Hij weet het zelf ook. Hij weet dat dat ook in hem zit. Jane en Axel hebben een type Jane en Axel neergezet. Daarmee zijn ze oppervlakkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Volledig mee akkoord. Jordy is een kind dat als hij iets niet krijgt het huis te klein is. Die moet nog de weg naar volwassenheid vinden.
Zo spelen toch alle smaakmakers in BB, vorig jaar was het Ashley en nu Jordy.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dit bekijkt. Voor mij is het zeer irritant en calimero gedrag. Moet in de belangstelling staan of het is kortsluiting.
Je ziet haar nu al aanpappen met Mattheus in de hoop dat ze hem kan los wurmen van het kartel, heeft ze al meermaals geprobeerd. Maar Matti zal zijn maten nooit laten vallen voor haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk niet Jane of Axel alleen blijven strijden. Dus 1 van de 2 zal een nieuw bondje vormen door Sharice en of Pootje weer in genade te vertrouwen. Zie niet dat 1 van de 2 nu bij het kartel gaat komen.
Moet hij zeker niet doen want dan is hij gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je ziet haar nu al aanpappen met Mattheus in de hoop dat ze hem kan los wurmen van het kartel, heeft ze al meermaals geprobeerd. Maar Matti zal zijn maten nooit laten vallen voor haar.
Ook dat is het spel. Het hoort er allemaal bij, van alle kanten gebeurd dat. In alle BB's gebeurd datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je ziet haar nu al aanpappen met Mattheus in de hoop dat ze hem kan los wurmen van het kartel, heeft ze al meermaals geprobeerd. Maar Matti zal zijn maten nooit laten vallen voor haar.
Matti gaat in Jane haar verhaal mee gaan. Matti is "te goed" voor dit spelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.. Jane is al van het begin vaak met Mattheus en heeft ook al vele malen aangegeven het ook graag met hem had gespeeld maar hij had al voor Jordy gekozen en daar kon ze niet mee. Degene die nu zo slijmt en zich inliet is juist hij. Jane heeft nog nooit iets slecht over hem gezegd maar andersom doet Mattheus dat wel.. de hele dag door zelfs.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders. Iemand die lol maakt. Beetje een toren C feestvierder. Die ene collega die net effe verder gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij heeft wel ontiegelijk veel geluk gehad dat er dit seizoen niet zo veel feestjes zijn geweest. Bij de feestjes die ze wel gehad hebben heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt. Nog een paar edities van dat beschamende theater en hij had denk ik al veel eerder zijn koffer kunnen pakken.
hij zegt het ook in die afbeelding die we hier niet mogen plaatsen en in topic jane staat, het was al uit , en het had niets met bb te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scenario dat ze al lang weet dat het uit is met haar vriend. Ze was mij iets te overdreven en hard aan het janken van de week.
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders. Iemand die lol maakt. Beetje een toren C feestvierder. Die ene collega die net effe verder gaat.
Maar is dat per definitie iets slechts?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat is het spel. Het hoort er allemaal bij, van alle kanten gebeurd dat. In alle BB's gebeurd dat
Yepquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar is dat per definitie iets slechts?
Dat kan en dat mag maar uit alles blijkt dat de kijker van BB iemand meer kan waarderen die niet politiekcorrect is en zijn goede en slechte kanten toont en daar ook wetenschap van heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dit bekijkt. Voor mij is het zeer irritant en calimero gedrag. Moet in de belangstelling staan of het is kortsluiting.
Vind jij..............................................quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.quote:Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3quote:
Pootje en Sharice hebben duidelijk getoont gelegenheids bondjes aan te gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Ik heb een gele bril , kijkt heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een gele bril , kijkt heerlijk
Dat denk ik ook niet. Het kartel blijft wel samen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Hij huilt niet overdreven het zijn tranen. Jane lacht en huilt overdreven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: hij kan nog wel eens een team met Jane gaan vormen, Jane wou altijd al met hem samen spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je zit goed. Ik kijk nu naar reclamequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef rinardo het volgende:
ok op de stream is het mooi weer, , of zit ik in Slow chat?
[ link | afbeelding ]
Ik min of meer wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even de poll van Salar zitten te bekijken maar waar komt shooting star Sharice ineens vandaan... dat had ik helemaal niet verwacht..🤔
Daarom ook "daar heb ik een andere kijk op"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alle kartel-fans (erg jong of middelbare leeftijd heb ik zojuist geleerd) stemmen op Sharice om Axel of Jane er uit te krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even de poll van Salar zitten te bekijken maar waar komt shooting star Sharice ineens vandaan... dat had ik helemaal niet verwacht..🤔
Met het vertrek van Axel vanavond is het toch al 100% zeker? Big Brother zal na zijn vertrek Jane en Jordy feliciteren met het behalen van de finale. Jordy zal 1000 x zeggen TOP SPEL TOP DAG. En dan uren gaan zeiken dat ie Jane niet meer eruit kan spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of komt het doordat je favoriet niet in een winnende positie zit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef czvt het volgende:
Met of zonder Jordy BB 2025 is een dooie editie. Deze mensen te kakken zetten voor Belgie en Nederland is er gewoon los over. Vroegere edities waren vele malen beter.
sorry geen adminquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alle kartel-fans (erg jong of middelbare leeftijd heb ik zojuist geleerd) stemmen op Sharice om Axel of Jane er uit te krijgen.
Ik zie po(o)tentie voor een carrièreswitchquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch wel een goede kapper, onze bouwvakker Pootje
Die is sinds het vertrek van Milena (die het slechte in haar naar boven haalde) weer de menselijke en gevoelige kant van haarzelf gaan tonen en dat is niet onopgevallen gebleven bij de kijker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie po(o)tentie voor een carrièreswitch
Neehoor vorig jaar eindigde het met een belg in de finale. Denk dat dit jaar het een Nederlander zal zijn. Volgende week gaat er denk ik wel een belg uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met het vertrek van Axel vanavond is het toch al 100% zeker? Big Brother zal na zijn vertrek Jane en Jordy feliciteren met het behalen van de finale. Jordy zal 1000 x zeggen TOP SPEL TOP DAG. En dan uren gaan zeiken dat ie Jane niet meer eruit kan spelen.
Je moet toch wat he, Jordy zei ook al vanmorgen het is erg langquote:
En anders kan hij nog altijd broodbakker wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie po(o)tentie voor een carrièreswitch
Het was ook tijdens een feestje dat Sharice het opviel dat ze veel dingen had die Jordy ook lleuk vond qua muziek en feestje en samen lol hadden.Toen kreeg ze al een andere kijk op hem.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die is sinds het vertrek van Milena (die het slechte in haar naar boven haalde) weer de menselijke en gevoelige kant van haarzelf gaan tonen en dat is niet onopgevallen gebleven bij de kijker.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En anders kan hij nog altijd broodbakker wordenPoots broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een slechte volger van BB dat blijkt wel...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die is sinds het vertrek van Milena (die het slechte in haar naar boven haalde) weer de menselijke en gevoelige kant van haarzelf gaan tonen en dat is niet onopgevallen gebleven bij de kijker.
Ik heb geen favoriet. Ik bekijk de situatie vanuit mijn eigen ervaring met zo'n persoon in mijn famillie. Ik wens dit niemand toe. Dat is een heel irritante situatie die je niet kan veranderen maar waaraan je genoodzaakt bent om jezelf aan te passen. Niet ideaal dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Of komt het doordat je favoriet niet in een winnende positie zit?
Deze kwam taai op gang maar het spel wordt nog intensiever gespeeld dan vorig jaar. Daar zat het venijn in de staart. Qua spel is het dit jaar echt niet slecht.
Vind ik idd..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vind jij..............................................
zucht, ik geef het op, hier is geen COS meer te volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Ik bekijk de situatie vanuit mijn eigen ervaring met zo'n persoon in mijn famillie. Ik wens dit niemand toe. Dat is een heel irritante situatie die je niet kan veranderen maar waaraan je genoodzaakt bent om jezelf aan te passen. Niet ideaal dus.
Het verschil is dat Pootje best wel eerlijk is en zeker als hem iets gevraagd wordt.. Mattheus is niet bepaald eerlijk en zeker niet als hem iets gevraagd wordt. Daar zit toch wel een behoorlijk verschil tussenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.
Pootje ontdekt hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef Ireth het volgende:
Jane ontdekt een pukkel op/een haar uit haar kin???
Ik vraag me wel af wat hij doet als hij hoort hoe Jordy over hem praat tegen Jolien en als hij hoort dat hij onderaan de pikorde staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.. Jane is al van het begin vaak met Mattheus en heeft ook al vele malen aangegeven het ook graag met hem had gespeeld maar hij had al voor Jordy gekozen en daar kon ze niet mee. Degene die nu zo slijmt en zich inliet is juist hij. Jane heeft nog nooit iets slecht over hem gezegd maar andersom doet Mattheus dat wel.. de hele dag door zelfs.
Dat komt door haar GEGIL. Dat zijn hoge tonen van een bepaalde frequentie waardoor het haar af breektquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef Luna68 het volgende:
Het lijkt wel dat het haar van Jane er steeds slechter uit gaat zien
Dat gebeurt in de uitzendingen echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
elke vrijdag toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaama!! Kwam die loog vandaag nog lullen??
En als je geen bril draagt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel op een clash tussen Jordy en Mattie zodat Mattie naar Jane gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat hij doet als hij hoort hoe Jordy over hem praat tegen Jolien en als hij hoort dat hij onderaan de pikorde staat.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vind jij..............................................
Dames geen onderling gekat aubquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat komt door haar GEGIL. Dat zijn hoge tonen van een bepaalde frequentie waardoor het haar af breekt
Was vanmorgen toch al?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaama!! Kwam die loog vandaag nog lullen??
Ik had dat wel verwacht.. niet haar fans maar van het kartel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Je had hier eigenlijk ook wel "zoals Jane" neer kunnen zetten wat mij betreft... wat kan dat kind toch dramatisch overdreven jankenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Voor Axel zal het geen enkel probleem zijn natuurlijk, als hij vanavond moet vertrekken.
Hij speelt het spel het is niet persoonlijk, zijn zijn woorden. Mensen die er wel met emotie in zitten noemt hij jankers en vindt hij zwak. Idem Jane.
Dat komt omdat hij samen met Jane erop staat. Had hij er alleen op gestaan dan denk ik toch dat Sharice het had afgelegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had Axel hoger ingeschat qua %.... neej deze zag ik niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |