En eigenlijk laat hij al een paar weken zien waar zijn voorkeur ligt en dat is niet om met Mattie in de finale staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Indirect zei hij dat ook wel gisteravond. In het begin dacht hij dat Mattie de winnaar zou worden. Maar geen groei bij Mattie, hij is te stabiel...
Ok dat is jouw mening dus.quote:
Nee niet mijn mening , meer een constatering van hoe hij zich in het begin en nu uitlaat over Mattiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dat is jouw mening dus.
Ik denk dat Jordy Mattie als vriend ziet en die mag je ook feedback geven. Overigens van wat ik net hoorde was er geen kwaad woord bij.
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
In het begin keek Jordy heel tegen Mattie op, nu kijkt Jordy op Mattie neer
Ze vullen elkaar aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.
Ik vraag me af of hij dat weet of dat hij denkt dat ze samen naar de finale gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mattheus wordt als eerste gedumpt door Jordy als hij de kans krijgt ....
Ik deel jouw mening, zie best wel een gelijkwaardige vriendschap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok dat is jouw mening dus.
Ik denk dat Jordy Mattie als vriend ziet en die mag je ook feedback geven. Overigens van wat ik net hoorde was er geen kwaad woord bij.
100% eens, en ik hoef ook geen welles nietes quotequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mattheus wordt als eerste gedumpt door Jordy als hij de kans krijgt ....
Waarom gaat iedereen er van uit dat Jordy zover komt en ook nog kan bepalen wie er bij hem is??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat weet of dat hij denkt dat ze samen naar de finale gaan
Die staat hier in topic Jane Li0nHeart in BB / Jane 28 jaar uit Amsterdam (Nederland)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:57 schreef samanthal het volgende:
[..]
nee dit is van z'n verhaal op insta
Maar dat is dus ook best sneu om te zien: In het begin was hij zo vol van Mattie , hij was zijn voorbeeld, hij zette hem bijna op een voetstuk. Nu zie je al een paar weken dat hij Mattie als minder ziet, heeft het alleen nog maar over Jolien en hij in de finale , en gisteren vond hij dat Mattie eigenlijk geen recht heeft om in de finale te staan want geen groei en Mattie is stabiel . Wat natuurlijk nergens op slaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vergeet even dat Mattie hem ook wel eens gered heeft van hele grote blunders als hij weer eens te ver wilde gaan....Mattie is toch diegene die hem in het gareel wilde houden en vaak ook lukte.
Ik schrijf 'denkt hij'quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er van uit dat Jordy zover komt en ook nog kan bepalen wie er bij hem is??
Oh staat zij er zo in...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice hoopt dat 1 van de vrouwen wint, als ze gaat. Niet weer een man.
Die mening deel ik met Charice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice hoopt dat 1 van de vrouwen wint, als ze gaat. Niet weer een man.
Ehhh nee hoor.. dat waren ook Linda Lennie, die namen ook meer geld. Linda zei het bedrag naar boven af te ronden want dat vond ze een mooi getalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit in week 2 was en niemand geld had. Hij heeft wel de trend gezet. Samen met linda toen.
hier nog eenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die mening deel ik met Charice.
Maar liever niet Jolien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |