Misschien kan Pootje er ook vlechtjes in leggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:32 schreef Flow3r het volgende:
Pootje zit Jane te klieren met haren op haar kin
Het is hier geen DTS Paulquote:
Kijkend naar hoe Sharice verandert is sinds het vertrek van Milena zou ik daar geen weddenschap op durven af te sluiten. Haar "fanbase", (leeftijd onbekend) is best wel gegroeid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij samen met Jane erop staat. Had hij er alleen op gestaan dan denk ik toch dat Sharice het had afgelegd
Die fanbase is naar mijn mening nu volledig gebaseerd op de haat naar Jane en Axelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe Sharice verandert is sinds het vertrek van Milena zou ik daar geen weddenschap op durven af te sluiten. Haar "fanbase", (leeftijd onbekend) is best wel gegroeid.
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fanbase is naar mijn mening nu volledig gebaseerd op de haat naar Jane en Axel
Niet genoeg om het te winnen van alleen Axel of alleen Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebben![]()
![]()
Dat is op zich correctquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebben![]()
![]()
Dat vind ik eigenlijk best zurig...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet genoeg om het te winnen van alleen Axel of alleen Jane.
barbierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat pootje eigenlijk Axel scheren??![]()
Haren knippen snap ik nog, maar scheren??
Dat bedoel ik. De uitslag voor vanavond is compleet vertekendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is op zich correct
[ afbeelding ]
Van wanneer is deze? Die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is op zich correct
[ afbeelding ]
Mag jij vinden. Sta ik niet van te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van wanneer is deze? Die had ik nog niet gezien
Ditoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Sta ik niet van te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop