Misschien kan Pootje er ook vlechtjes in leggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:32 schreef Flow3r het volgende:
Pootje zit Jane te klieren met haren op haar kin
Het is hier geen DTS Paulquote:
Kijkend naar hoe Sharice verandert is sinds het vertrek van Milena zou ik daar geen weddenschap op durven af te sluiten. Haar "fanbase", (leeftijd onbekend) is best wel gegroeid.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij samen met Jane erop staat. Had hij er alleen op gestaan dan denk ik toch dat Sharice het had afgelegd
Die fanbase is naar mijn mening nu volledig gebaseerd op de haat naar Jane en Axelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar hoe Sharice verandert is sinds het vertrek van Milena zou ik daar geen weddenschap op durven af te sluiten. Haar "fanbase", (leeftijd onbekend) is best wel gegroeid.
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die fanbase is naar mijn mening nu volledig gebaseerd op de haat naar Jane en Axel
Niet genoeg om het te winnen van alleen Axel of alleen Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebben![]()
![]()
Dat is op zich correctquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit klinkt nu (naar mijn mening!!) alsof je zegt dat ze helemaal geen eigen fans zou hebben![]()
![]()
Dat vind ik eigenlijk best zurig...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet genoeg om het te winnen van alleen Axel of alleen Jane.
barbierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat pootje eigenlijk Axel scheren??![]()
Haren knippen snap ik nog, maar scheren??
Dat bedoel ik. De uitslag voor vanavond is compleet vertekendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is op zich correct
[ afbeelding ]
Van wanneer is deze? Die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is op zich correct
[ afbeelding ]
Mag jij vinden. Sta ik niet van te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van wanneer is deze? Die had ik nog niet gezien
Ditoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag jij vinden. Sta ik niet van te kijken
Beter.. ik zou ook niet bij dat klootjes volk willen liggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen blijft Jane dus wel in de suite.
Ik zei niets over jou, ik had het over Sharice. Dus dito slaat nergens opquote:
Niet bij het kartelaltaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beter.. ik zou ook niet bij dat klootjes volk willen liggen
En weer een spiegeloog.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Ik bekijk de situatie vanuit mijn eigen ervaring met zo'n persoon in mijn famillie. Ik wens dit niemand toe. Dat is een heel irritante situatie die je niet kan veranderen maar waaraan je genoodzaakt bent om jezelf aan te passen. Niet ideaal dus.
Ah vrij recent dus! Maar das een peiling hier op Fok, x en fb hebben natuurlijk hun eigen gebruikers.quote:
Dat doet een Barbier..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat pootje eigenlijk Axel scheren??![]()
Haren knippen snap ik nog, maar scheren??
Joh stop eens met janken? Jij kijkt er bij mij niet van op, ik bij jou niet. Dus dito!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zei niets over jou, ik had het over Sharice. Dus dito slaat nergens op
Is inderdaad jammer want hij heeft leuke humor ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef Frummelie het volgende:
Die Pootje is ook van alle markten thuis... het is dat hij onverstaanbaar is maar anders..
Peiling op de vdVolder pagina. Zal er wellicht een paar procent naast zitten, maar de trend overall zal niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah vrij recent dus! Maar das een peiling hier op Fok, x en fb hebben natuurlijk hun eigen gebruikers.
Ik vind Charice iig wel heel positief veranderd sinds het vertrek van milena.
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joh stop eens met janken? Jij kijkt er bij mij niet van op, ik bij jou niet. Dus dito!
SameSame .quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met het vertrek van Axel vanavond is het toch al 100% zeker? Big Brother zal na zijn vertrek Jane en Jordy feliciteren met het behalen van de finale. Jordy zal 1000 x zeggen TOP SPEL TOP DAG. En dan uren gaan zeiken dat ie Jane niet meer eruit kan spelen.
Het moge duidelijk zijn, vanavond kijk ik niet.
En elke keer buigen als je langsloopt? Nee dank je..quote:
Ik volg ze daar niet, zie ze alleen als het naar hier gesleept worden tegen een exit aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peiling op de vdVolder pagina. Zal er wellicht een paar procent naast zitten, maar de trend overall zal niet veel anders zijn.
Moet dit nu weer. Laat elkaar eens met rustquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joh stop eens met janken? Jij kijkt er bij mij niet van op, ik bij jou niet. Dus dito!
Ik zat me serieus af te vragen wat een spiegel-oog wasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef marky het volgende:
[..]
En weer een spiegeloog.
Ik zal nooit een vergelijking durven maken met mensen buiten zo'n situatie.
Ik volg het even niet, maar dat zei ze vast niet tegen een kartellid. Gisteren had ze een heel ander (fluister)toontje in de slaapkamer met Jordyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice vond dat Axel gister veel zelfvertrouwen liet zien. Zo zit ze er zelf niet in. Ze ziet het als examen bv, niet als een tussentijds toetsje. Ze vindt het knap van Axel dat hij dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |