Ik heb dat introfilmpje van Jane volgens mij nooit gezien??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zelfs die introfilmpjes zijn fake! Jane wandelt nooit met haar katten, dat moest voor haar intro filmpje zegt ze net
Altijd al gezegd dat Jordy niet kan zingen
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb dat introfilmpje van Jane volgens mij nooit gezien??![]()
En nu ik er over nadenk, volgens mij die van Axel ook nooit? [ afbeelding ]
Die van Jane heb ik nooit gezien , die van Jordy helaas te vaakquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).
Axel heb ik wel gezien, zat in zo'n kroeg met een bekende wat in de camera te vertellen.
oh, daar komt dan dat kroegloper verhaal vandaan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die van Jane kan ik me ook niet herinneren (Die van Pootje en David S. weer wel, maar die van Eva ook niet).
Axel heb ik wel gezien, zat in zo'n kroeg met een bekende wat in de camera te vertellen.
Die van Eva heb ik dan weer wel gezien, was in haar beautysalon en daar zag ze er heeeeel anders uit dan in het huis!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de stemmen van het Kartel zo een beslissende doorslag gegeven hebben
bij deze nominatie ronde, Sharice had anders nooit 70% van de stemmen gehaald ....![]()
Hopelijk bedenkt BB iets anders voor volgende week, anders gaan Jordy & Co moeiteloos
en onverdiend naar de finale .....![]()
Oh ja! Ik weet het weer!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die van Eva heb ik dan weer wel gezien, was in haar beautysalon en daar zag ze er heeeeel anders uit dan in het huis!
Ik heb gisteravond een docu gezien over Jerry Springer. Een show van lang geleden, nooit gezien, maar daar werd ook uitgelegd dat de producers heel ver gaan voor de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, daar komt dan dat kroegloper verhaal vandaan natuurlijk
zo zie je maar, dingen gaan echt een eigen leven leiden die in feite heel erg geregisseerd zijn van te voren. Zoals het lopen met de katten van Jane en dan nu ook het kroegleven van Axel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen 1 filmpje heb gezien, maar me wel al eens had afgevraagd waar dat kroegenverhaal van Axel vandaan kwam.
Zou mij niet verbazen dat ze daar op hooptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien hoopt dat Jane vanavond vertrekt.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
Jolien heeft steeds meer stress naar finale toe
Stress om hoe haar ouders over haar denken , of ze trots zijn op haar bla blaquote:
Hoop dat ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek op stream 2 tussen Jolien en Mattheus over haar onzekerheden, opname loopt ....
Dat zijige geluidquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijk
Ik vind het weer een herhaling van facetten..Achtergesteld meisje, Miss verkiezingen, ik tel niet mee miemiemie. Geslepen tantequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek op stream 2 tussen Jolien en Mattheus over haar onzekerheden, opname loopt ....
Ik wel, maar zit opgescheept met de stream van ShaPoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat gezemel van Jolien luisteren , vreselijk
Altijd dat onzekere gemiep trek ik slecht. Dus andere stream maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zijige geluid
en dat "lieve " stemmetje
dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind het weer een herhaling van facetten..Achtergesteld meisje, Miss verkiezingen, ik tel niet mee miemiemie. Geslepen tante
Klik op het foto symbooltje, zie printscreen ... en plak hier de URL in van het plaatje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef samanthal het volgende:
Hoe krijg ik een printscreen hierin geplakt?
Mooie kerelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
Pootje lucht-djembé aan het spelen
[ afbeelding ]
die staat al in topic mediaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef samanthal het volgende:
Hoe krijg ik een printscreen hierin geplakt?
Van afgelopen woensdag van Jorda over verbreken relatie met Jane
nare prikjes geeft hijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft soms kleinerende trekjes tegenover Mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |