Ik zie dat toch echt anders. Iemand die lol maakt. Beetje een toren C feestvierder. Die ene collega die net effe verder gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij heeft wel ontiegelijk veel geluk gehad dat er dit seizoen niet zo veel feestjes zijn geweest. Bij de feestjes die ze wel gehad hebben heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt. Nog een paar edities van dat beschamende theater en hij had denk ik al veel eerder zijn koffer kunnen pakken.
hij zegt het ook in die afbeelding die we hier niet mogen plaatsen en in topic jane staat, het was al uit , en het had niets met bb te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het scenario dat ze al lang weet dat het uit is met haar vriend. Ze was mij iets te overdreven en hard aan het janken van de week.
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders. Iemand die lol maakt. Beetje een toren C feestvierder. Die ene collega die net effe verder gaat.
Maar is dat per definitie iets slechts?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat is het spel. Het hoort er allemaal bij, van alle kanten gebeurd dat. In alle BB's gebeurd dat
Yepquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar is dat per definitie iets slechts?
Dat kan en dat mag maar uit alles blijkt dat de kijker van BB iemand meer kan waarderen die niet politiekcorrect is en zijn goede en slechte kanten toont en daar ook wetenschap van heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dit bekijkt. Voor mij is het zeer irritant en calimero gedrag. Moet in de belangstelling staan of het is kortsluiting.
Vind jij..............................................quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Verder of te ver? Hij huilt of hij lacht overdreven… bij alles wat hij doet steekt te voor.
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.quote:Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3quote:
Pootje en Sharice hebben duidelijk getoont gelegenheids bondjes aan te gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Ik heb een gele bril , kijkt heerlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een gele bril , kijkt heerlijk
Dat denk ik ook niet. Het kartel blijft wel samen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:10 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik kijk al sinds de eerste BB. Ik denk alleen niet dat het haar gaat lukken om hem los te weken bij zijn maten. Ze moet hopen dat Sharice en Pootje nog met haar willen samenwerken anders zal ze er snel uit liggen vermoed ik.
Hij huilt niet overdreven het zijn tranen. Jane lacht en huilt overdreven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zei al eerder: hij kan nog wel eens een team met Jane gaan vormen, Jane wou altijd al met hem samen spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je zit goed. Ik kijk nu naar reclamequote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef rinardo het volgende:
ok op de stream is het mooi weer, , of zit ik in Slow chat?
[ link | afbeelding ]
Ik min of meer wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even de poll van Salar zitten te bekijken maar waar komt shooting star Sharice ineens vandaan... dat had ik helemaal niet verwacht..🤔
Daarom ook "daar heb ik een andere kijk op"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |