Het verschil is dat Pootje best wel eerlijk is en zeker als hem iets gevraagd wordt.. Mattheus is niet bepaald eerlijk en zeker niet als hem iets gevraagd wordt. Daar zit toch wel een behoorlijk verschil tussenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mattie is een hele sluwe speler. Hij speelt dit spel net zoals Pootje. Sluit zich aan bij de coalitie die voor hem de meeste kans oplevert om verder te komen.
Pootje ontdekt hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef Ireth het volgende:
Jane ontdekt een pukkel op/een haar uit haar kin???
Ik vraag me wel af wat hij doet als hij hoort hoe Jordy over hem praat tegen Jolien en als hij hoort dat hij onderaan de pikorde staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.. Jane is al van het begin vaak met Mattheus en heeft ook al vele malen aangegeven het ook graag met hem had gespeeld maar hij had al voor Jordy gekozen en daar kon ze niet mee. Degene die nu zo slijmt en zich inliet is juist hij. Jane heeft nog nooit iets slecht over hem gezegd maar andersom doet Mattheus dat wel.. de hele dag door zelfs.
Dat komt door haar GEGIL. Dat zijn hoge tonen van een bepaalde frequentie waardoor het haar af breektquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef Luna68 het volgende:
Het lijkt wel dat het haar van Jane er steeds slechter uit gaat zien
Dat gebeurt in de uitzendingen echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet worden
elke vrijdag toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaama!! Kwam die loog vandaag nog lullen??
En als je geen bril draagt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder kijkt door zijn eigen brilletje. Ik heb +1,5 en om te lezen +3
Ik hoop nog wel op een clash tussen Jordy en Mattie zodat Mattie naar Jane gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat hij doet als hij hoort hoe Jordy over hem praat tegen Jolien en als hij hoort dat hij onderaan de pikorde staat.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vind jij..............................................
Dames geen onderling gekat aubquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat komt door haar GEGIL. Dat zijn hoge tonen van een bepaalde frequentie waardoor het haar af breekt
Was vanmorgen toch al?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaaama!! Kwam die loog vandaag nog lullen??
Ik had dat wel verwacht.. niet haar fans maar van het kartel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb net even de poll van Salar zitten te bekijken maar waar komt shooting star Sharice ineens vandaan... dat had ik helemaal niet verwacht..🤔
Je had hier eigenlijk ook wel "zoals Jane" neer kunnen zetten wat mij betreft... wat kan dat kind toch dramatisch overdreven jankenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:30 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Voor Axel zal het geen enkel probleem zijn natuurlijk, als hij vanavond moet vertrekken.
Hij speelt het spel het is niet persoonlijk, zijn zijn woorden. Mensen die er wel met emotie in zitten noemt hij jankers en vindt hij zwak. Idem Jane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |