Raar???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
Jane Karto uit Amsterdam (28)
https://www.instagram.com/janekarto_official/
Om het nog gecompliceerder te maken woont ze nu in Amsterdam, zei ze toen ze net binnen was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Raar???
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Om het nog gecompliceerder te maken woont ze nu in Amsterdam, zei ze toen ze net binnen was.
Met een YouTube kanaalquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft een eigen show met twee collega's de 'Hooligirls'.
Grappig dat Mattje daar ook al in zo'n vaag Homiehouse pakje zitquote:Op zondag 26 januari 2025 00:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
Jane blijkt bevriend met Deborah, de vriendin van Mattheus (foto 1 en 2) (relatie is uit geweest maar zijn sinds een tijdje weer bij elkaar).
Deborah plaatste deze berichten kort na de entree van Jane.
[ afbeelding ]
Ik heb alles gekeken, maar kan haar niet herinneren hoor.quote:Op zondag 26 januari 2025 04:35 schreef b_engeltje het volgende:
Ik hoorde /las ergens dat ze ook als verleidster heeft meegedaan in temptation island
Zei mattie dat niet zelf gisteren avond in de tuin tegen mylene, jolien en sharicequote:Op zondag 26 januari 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb alles gekeken, maar kan haar niet herinneren hoor.
https://vm.tiktok.com/ZNeEHVwdG/
In Temptation taxi.quote:Op zondag 26 januari 2025 08:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zei mattie dat niet zelf gisteren avond in de tuin tegen mylene, jolien en sharice
Dat hij jan kon ,dat ze o.a in.... heeft gespeeld?
Oke dan kijk je toch nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:48 schreef Yasmin__x het volgende:
De deelnemers van dit jaar vind ik maar niks. Jammer.
vroeg me al wat ze doet voor werk, ze werkt in de media toch? Wat dan? Zou ze niet stiekem erin zijn gezet met opdrachten van RTLquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
zou mij niet verbazen als dit een journalistje of zo voor rtl boulevard is
ook die botox van d'r
gauw oprotten uit het huis hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander.. | Lek m''n tes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |