En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En het grappige is, dat deze editie de publieksbarometer maar zo kan omslaan. Dus afhankelijk van hoe het kartel zich in de nieuwe week opstelt, kan dat ze maken of breken.
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.
ik heb nog een beetje hoop op de mensen die het kartel niets vinden, maar die het posten op SM of andere forums opgegeven hebben omdat dat gewoon niet leuk is als je iets tegen het kartel neerzet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.
Je moet het dan hebben van de mensen die tussen de regels door kunnen luisteren en kijken. En daar verwacht ik weinig van
welk scenario bedoel je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar af. Iets zegt me dat dit het scenario gaat zijn.
Het scenario dat ze al lang weet dat het uit is met haar vriend. Ze was mij iets te overdreven en hard aan het janken van de week.quote:
SM in ieder geval Instragram is duidelijk pro Jordyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje hoop op de mensen die het kartel niets vinden, maar die het posten op SM of andere forums opgegeven hebben omdat dat gewoon niet leuk is als je iets tegen het kartel neerzet.
Dat ze op de hoogte is gesteld.. wat onzin is natuurlijk want dan was ze allang vertrokken.quote:
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan die uitzendingen irriteer ik me helemaal.. het is allemaal zo’n doorgestoken kaart
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
dan zou ze vanavond ineens opstappen?
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meer
dan zou ze allang opgestapt zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.
Dat denk ik ook. In de tv-uitzendingen komt Jordy vooral over als iemand die het spel op een heel kinderlijke manier speelt. Zowel het enthousiasme als de tantrums zijn gewoon uitgesproken kinderachtig. Of misschien speelt hij dat niet en is hij echt zo kinderlijk, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik hoop het niet voor hem. Maar ik denk wel dat dat voor jongere kijkers automatisch iets is wat ze aanspreekt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers die dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.
Je moet het dan hebben van de mensen die tussen de regels door kunnen luisteren en kijken. En daar verwacht ik weinig van
Welnee, zo zit ze niet in elkaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou ze allang opgestapt zijn.
gewoon op de knop drukken en weggaan.
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergenquote:
ja, wat zou ze dan nog moeten oplossen ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Is toch wel even wat belangrijker.
Die laat zich gewoon wegstemmen en als dat niet lukt stapt ze zelf op vanavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergen
Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Dat zijn prive omstandigheden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, wat zou ze dan nog moeten oplossen ?
ze is gedumpt, that's it Daar hoef je verder niet voor naar huis lijkt mij.
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meer
wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, dat weet ik niet. Dat zijn prive omstandigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |