Het werd wel iedere dag gewassen ......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
Sharice vindt nog spullen van Kitty in haar kledingkast.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mengt zich al wel iets meer met Pootje, Sharice en wellicht volgende week met Jane. Er is misschien nog hoop.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Mattie dat op tijd kan doorzien.
BB laat het spel zo lopen dat dit de finale wordt..quote:
deze redenatie gaat mij boven mijn petquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Jane gaat haar prive shit oplossen na vanavond, zo niet kiest ze daar zelf voor en laat ze Axel zitten op het moment dat hij eigenlijk zou moeten vertrekken, verwacht ik.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen hij het daar met Jolien over had zag je aan haar dat ze er een beetje ongemakkelijk van werd en niet helemaal goed wist hoe daar op te reageren.
Zitten ze wel automatisch met Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Harrison het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.
Jane gaat strijden totdat eind.. is geen opgever.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
deze redenatie gaat mij boven mijn pet
hoe moet jane weten dat er prive shit is en waar kiest ze zelf voor en hoe zit dat dan met het vertrekken van axel?
zal wel hogere RLS kennis zijn
Ja ik denk dat zij verwachten dat ze dan meer kans maken om te winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zitten ze wel automatisch met Jane.
Alles is 1 grote Jordyshow. Ook de tv-uitzendingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB laat het spel zo lopen dat dit de finale wordt..
Dat weet ik wel zeker maar geen van beiden zijn zo eerlijk om het uit te spreken..natte scheet Mattheus al helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Harrison het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Jolien en Mattie allebei stiekem liever niet naast Jordy in de finale willen staan, omdat ze denken dat ze het dan tegen hem moeten afleggen. Laatst koos Jolien ook Mattheüs voor dat waterspel, en niet Jordy.
Jammer.. Axel stopt net iets te vroegquote:
Aan die uitzendingen irriteer ik me helemaal.. het is allemaal zo’n doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles is 1 grote Jordyshow. Ook de tv-uitzending
Wacht nou maar af. Iets zegt me dat dit het scenario gaat zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:33 schreef Verida het volgende:
[..]
deze redenatie gaat mij boven mijn pet
hoe moet jane weten dat er prive shit is en waar kiest ze zelf voor en hoe zit dat dan met het vertrekken van axel?
zal wel hogere RLS kennis zijn
Hoewel ik wel de indruk heb dat de kijkers die dat kartel verheerlijken erg jong zijn en dat dat niet gaat veranderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En het grappige is, dat deze editie de publieksbarometer maar zo kan omslaan. Dus afhankelijk van hoe het kartel zich in de nieuwe week opstelt, kan dat ze maken of breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |