Idd, dat houdt bijna niemand vol, zeker als je ziet dat ze in feite van nature emotioneler is dan ze zelf zou willen in het huis... Dan zou ze echt wel Oscar waardig moeten zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan was ze allang vertrokken. Ze vindt dat veel belangrijker dan deze freakshow en was gelijk naar huis gegaan. Al wordt hier continu geroepen dat het een actrice is, dat zo ze nooit kunnen verbergen
Die wordt niet op de hoogte gesteld. Dan zou het helemaal doorgestoken kaart worden. Mattheus weet toch ook nog van niets?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en dan?
dan zou ze vanavond ineens opstappen?
ik vond dat echt belachelijk, de manier waaropquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenJane en Axel waren stomverbaasd hoe het was gegaan en vroegen alleen maar waarom.
Niet vreemd toch? Zou ik ook doen.
Lijkt mij een goed planquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we deze discussie morgenvroeg voort zetten.
Natuurlijk wordt ze daar niet van op de hoogte gesteld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wordt niet op de hoogte gesteld. Dan zou het helemaal doorgestoken kaart worden. Mattheus weet toch ook nog van niets?
Daarom kijk ik dus.. en in elke afl zie je duidelijk watBB voor ogen heeft en wat zijn bedoelingen zijn hoe de finale eruit gaat zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom kijk ik dus.. en in elke afl zie je duidelijk watBB voor ogen heeft en wat zijn bedoelingen zijn hoe de finale eruit gaat zien
Facts, only facts!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
En toch zal Jordy in de finale staan.. hoe dan ook.
Zegt iemand die zelf zegt OCD te hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Jordy stelt ook meteen maar een diagnose: Mattie heeft ADHD![]()
![]()
En nee geen ADD .. wat een lulkoek
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In de tv-uitzendingen komt Jordy vooral over als iemand die het spel op een heel kinderlijke manier speelt. Zowel het enthousiasme als de tantrums zijn gewoon uitgesproken kinderachtig. Of misschien speelt hij dat niet en is hij echt zo kinderlijk, dat weet ik natuurlijk niet, maar ik hoop het niet voor hem. Maar ik denk wel dat dat voor jongere kijkers automatisch iets is wat ze aanspreekt.
Het was natuurlijk veel leuker geweest als ze met 6 man op jordy gingen waardoor jordy als 1e af zou vallenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou gisteren kijken, maar ik ben afgehaakt. Nog even dat waterspel zitten kijken waar ze weer met zijn allen op Axel en Jane gingen onder bevel van Jordy. Het gekruip van Pootje naar dat kartel toe. Ik kijk niet meer
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken maar ik kijk de laatste tijd nog maar weinig de afleveringen, je weet al bijna hoe het aflopen.
Ik denk voornamelijk kidsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.
Aannames en onderbuikgevoelens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan weet je al dat het de bedoeling is dat Jordy met zijn kartel opgehemeld moet worden
Ja dat kan ook natuurlijk, misschien vinden zij dat kinderlijke wel aandoenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de fans van Jordy vrouwen zijn van middelbare leeftijd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.
Echt heel naar om naar te kijken allemaal.
ik heb het niet eens afgekeken, vond het een heel slecht toneelstukjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was echt tenenkrommend. Jordy die als een soort koning de pin bij Jolien opprikte en Mattheus die er vol adoratie naast stond als een soort van voetsoldaat. Jolien die smachtend omhoog naar Jordy keek en volgens mij dacht dat het de Militaire Willems-Orde was die hij bij haar opspelde. Het verraad van Pootje en Sharice en dan naar het kartel rennen en Jane en Axel uitlachen dat ze erin waren getrapt toen hij en Sharice net deden of ze bij hen hoorden.
Topshow, gewoon topshow.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de reden dat ik ging kijken. Omdat ik hier las dat Axel en Jane hen zo neerbuigend hadden toegesproken. Zelfs met een belerend vingertje las ik. Pure onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar slaat ook nergens op dat er wordt gezegd dat Pootje en Sharice op het matje moesten komenJane en Axel waren stomverbaasd hoe het was gegaan en vroegen alleen maar waarom.
Niet vreemd toch? Zou ik ook doen.
Het was niet om aan te gluren, ik ben ook halverwege gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
TOPshow was hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het niet eens afgekeken, vond het een heel slecht toneelstukje
Is daartoe niet in staat. Hij heeft geen mening en gaat lopen bij elke confrontatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop wel dat Mattie dat op tijd kan doorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |