Dat zou wel smerig van BB zijn om juist nu dat nieuws door te geven. Nog even een trap na bij iemand die al gevallen isquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Wat naar om te zien dat ze die ketting van Jordy zo vasthoudt in haar hand.. Zou het echt niet dat zijn?
Je kunt in je contract laten opnemen welke informatie je absoluut wilt krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zouden ze Jane wel iets over haar relatiestatus vertellen en Mattie niet? Lijkt me heel vreemd
Bij Mattie is er niks gezegd over einde relatie. Deborah heeft aangegeven dat er een goed gesprek moet komen als hij naar huis komt. Maar niet dat het over isquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zouden ze Jane wel iets over haar relatiestatus vertellen en Mattie niet? Lijkt me heel vreemd
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat er meer aan de hand is
[ afbeelding ]
ik denk dat ze huilt omdat ze samen met Axel op de bank zit, dat was iets wat ze beiden absoluut niet wilden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zal niet huilen omdat ze genomineerd is want dat was ze al.![]()
Dus ik begrijp dit verdriet niet.
Ik hoop dat de geruchten niet waar zijn, dat gun je niemand.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Wat naar om te zien dat ze die ketting van Jordy zo vasthoudt in haar hand.. Zou het echt niet dat zijn?
Geen idee, ik volg die juice niet. Alleen wat er hier gezegd is en daar ga ik dan van uitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Bij Mattie is er niks gezegd over einde relatie. Deborah heeft aangegeven dat er een goed gesprek moet komen als hij naar huis komt. Maar niet dat het over is
Ze heeft een ketting in haar hand van haar vriend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.
Van die zgn kinderboekenclub heb ik meer diepgang gezien, meer struggles gezien meer beleving gezien dan van Jane en Axel. Daarnaast voelde Axel en Jane zich vorige week heer en meester. Ze begonnen deze week daar ook weer mee tot gister. Toen waren de druiven wel even zuur. Jane heeft haar dubbelspel totaal niet goed uitgespeeld. Axel is niet slim genoeg en niet empatisch genoeg om mensen aan zich te binden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:15 schreef RelDaThief het volgende: Alhoewel ze wel meer en/of op een andere manier fun maakten en vanalles probeerden is het best voor Jane dat Axel eruit gaat. Maar.... daar had ze veel vroeger afstand van moeten nemen om daar nu nog voordeel uit te halen. Ben wel benieuwd of het de voorspelbare kleurboekenklub gaat blijven die zich heer en meester voelt of dat het nu effectief ieder voor zich gaat worden. Er moet in elk geval een serieuze draai worden gegeven aan het programma wil het nu nog interessant blijven... 3 tegen 3 is weer meer van dezelfde slappe hap als de voorgaande weken.
Misschien kunnen we gewoon normaal praten , dit staat mij heel erg tegen allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.
Ik denk dat dat best een goede verklaring is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verdriet zeg.
ZOu alle spanning er nu uitkomen of zo?
Enige wat ik dan kan bedenken is, dat ze echt "ingehuurd" is door BB. Dan gelden er misschien andere redenen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
He wat bedoel je ik vind dit sneu voor jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we gewoon normaal praten , dit staat mij heel erg tegen allemaal
Ja hij heeft Axel al gewaarschuwd. Maar ze wil nu alleen zijnquote:
Nee doen ze niet dan roepen ze haar.naar de dbk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan me niet voorstellen als het om een privésituatie gaat, dat BB de camera's zo op haar zet, dan gun je haar even wat privacy
Niet nodig maar vorige week was het ook zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Alleen omdat ze er met Axel opstaat waarschijnlijk......
Dat weet hij helemaal nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
O als ik Matt nu hoor dan is ze aan het huilen om de nominatie
Smerig ventje is hetquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die hoge nood had, kan nu wel even de tijd nemen om terug te lopen en een kat te geven. Vervelende kerel is het ook.
Yepquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die hoge nood had, kan nu wel even de tijd nemen om terug te lopen en een kat te geven. Vervelende kerel is het ook.
Ik denk dat het meer dan die nominatie gaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt ook maar met de informatie die hij heeft. De reactie van Jane is vrij heftig. Zeker als het alleen om de nominatie gaat.
Kan ook zijn dat ze dacht met Pootje te zitten en daar wel een overlevingskans zag. Nu toch het einde ziet naderen dat ze denkt er slechter voor te staan vanwege haar dubbelspel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:36 schreef Verida het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen dat ze nu ineens iets van Jorda heeft gehoord en daarom zou moeten huilen
dan had ze toch niet gisteren die nominatie gewoon heel netjes opgenomen?
En waarom zou er nu ineens bericht moeten komen over een zogenaamd einde van een relatie? Ik zie daar echt de logica niet van in, niet op dit moment ineens.
het is gewoon spanning die loskomt, verdriet en onmacht omdat ze samen met axel erop staat (volgens mij)
Nee denk echt spanningen en dan nu genomineerd met haar maatje het missen van thuis. Maar de spanningen heeft ze gedeeltelijk zelf veroorzaakt vorige week. Hoop dat bb haar even naar de dbk roeptquote:
Nee de ketting kan ook gewoon een steunpuntje zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En volgens mij is ze sinds de nominatie bekendmaking niet naar de DBK geroepen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee drenkeling kan ook gewoon ren steunpuntje zijn
Ik denk dat het gewoon de stress van de afgelopen dagen is die eruit komt. Ze probeert al dagen om de boel te lijmen maar het is onbegonnen werk omdat de haat zo diep zit bij Jordy en Jolienquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk het ook .. en eerlijk is eerlijk .. al noem ik dit geen haat aan beide kanten, maar gewoon het niet mogen, maar ook bij Axel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de stress van de afgelopen dagen is die eruit komt. Ze probeert al dagen om de boel te lijmen maar het is onbegonnen werk omdat de haat zo diep zit bij Jordy en Jolien
Verbaasd. Ze had Pootje verwacht. Maar ze is alweer gelijmdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe pakte Vharice haar nominatie op?
Realistisch, ze vind het niet leuk, maar ze had het verwacht. Is bang naar huis te moeten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Bij Axel zit het dieper dan bij Jane. Die heeft echt haar best gedaan om de boel te sussen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het ook .. en eerlijk is eerlijk .. al noem ik dit geen haat aan beide kanten, maar gewoon het niet mogen, maar ook bij Axel.
Denk je? Kijk en oordeel zelf. Dit kleuter gedrag is niet representatief van +/- 27 jarigen. Bagage en ruggengraat zijn zoek.quote:
Ik word gek van dat automatisch woorden veranderen van ik denk steunpunt maakt telefoon ervan drenkelingquote:
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom weer zo vroeg de nominaties?
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiestquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.
En Pootje is er boos over. Hij had gevraagd op hem te stemmen.
gewoon vraagje he, maar meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
ja omdat ze samen staan geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Dit is echt niet omdat ze genomineerd is.
Wat ben je met 'hopen'?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiest
Vorige keer ook heel erg langquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze blijft er wel erg lang in hangen voor als er niets anders aan de hand is.
Een grote act.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Is nu hetzelfde aan het huilen als toen met dat dineetje dat ze niet mee mocht met Jeffrey. Was ze ook helemaal overstuur. Kon toen niet stoppen met huilen toen. Als het iets privé zou zijn had bb haar al lang binnen geroepen.
Ze is ergens in de afgelopen nachten wel uit bed gekomen om naar de DBK te gaan (minstens 1 keer , mss meer) dus zou het wel eens kunnen dat er effectief meer aan de hand is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:36 schreef Verida het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen dat ze nu ineens iets van Jorda heeft gehoord en daarom zou moeten huilen
dan had ze toch niet gisteren die nominatie gewoon heel netjes opgenomen?
En waarom zou er nu ineens bericht moeten komen over een zogenaamd einde van een relatie? Ik zie daar echt de logica niet van in, niet op dit moment ineens.
het is gewoon spanning die loskomt, verdriet en onmacht omdat ze samen met axel erop staat (volgens mij)
Dit is eerder overacting. Gewoon cringyquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Lrod01 het volgende:
Weer even zielig doen voor de tv. Ja sorry maar ik trap niet meer in dit toneelspel hoor.Als iemand daar goed kan acteren is het Jane wel.
mag toch niet bericht van buiten afquote:
Wauwquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dit is eerder overacting. Gewoon cringy
ja doet die omdat ze zo huiltquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:33 schreef Hznootje het volgende:
Er is meer aan de hand want Mattie neemt haar shift over. Dit gaat niet over de nominaties
Precies. Het is bijna eng hoe ver zij bereid is te gaan. En de simpele allerdaagse tv kijker trapt waarschijnlijk weer in deze flauwekul.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dit is eerder overacting. Gewoon cringy
Dit..!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:56 schreef Roxiebb het volgende:
Als ze echt huilt om privé redenen dan zou ze niet zo in beeld komen.
Klopt witte wijn en bouillon. Ik gebruik altijd groentenbouillonquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Risotto kook je toch met witte wijn en kipbouillon. Jezus Jane gaat zittend naar de deur om die melk te pakken.
Ja ik vind het vreselijk overdreven gedoequote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Risotto kook je toch met witte wijn en kipbouillon. Jezus Jane gaat zittend naar de deur om die melk te pakken.
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Precies. Het is bijna eng hoe ver zij bereid is te gaan. En de simpele allerdaagse tv kijker trapt waarschijnlijk weer in deze flauwekul.
Of een goeie vis of groenten bouillionquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hier wel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze is ergens in de afgelopen nachten wel uit bed gekomen om naar de DBK te gaan (minstens 1 keer , mss meer) dus zou het wel eens kunnen dat er effectief meer aan de hand is.
Haar vriend ziet er in elk geval niet iemand waar je veel vertrouwen in kan hebben (niet dat je op uiterlijk kan afgaan, maar als je je constant omringt en clips opneemt met twerkende latina's e.a., die kringen wereldwijd feestjes afgaat als dj en dan nog eens de looks hebt van opgepompte gebakken lucht enz... I know... veel vooroordelen, maar toch...)
Denk niet dat ze dat meende.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:57 schreef Silves het volgende:
Wat zei ze deze week...wil niet bij het gewone volk liggen..pffff wat een
Ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier op het verdriet van iemand.
Nou lees ook met verbazing.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Dat ben ik met je eens maar bij Jane heb ik nooit het gevoel dat het echt is. Dat is een meesteres in acteren en manipuleren van de kijker, niet voor niets haar beroep.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.
Juist....dan wil je helemaal niet dat de buitenwereld je zo ziet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:56 schreef Roxiebb het volgende:
Als ze echt huilt om privé redenen dan zou ze niet zo in beeld komen.
ja en was het niet Jane ook die zei dat het spel is en niet persoonlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt ook maar met de informatie die hij heeft. De reactie van Jane is vrij heftig. Zeker als het alleen om de nominatie gaat.
Ze is toch vaak overdreven in alles wat ze doet. Haar al eens horen lachen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef humpty het volgende:
Jeetje Jane dit is wel heel erg overdreven krijg er bijna een lachbui van
terwijl ik normaal al gauw medelijden krijg
Ja als jordy of Jol huilt is het zo nep..die mogen geen verdriet hebben, ze heeft gewoon spijt van het overlopen of haar vreselijke acties tegen de verdrietigen van vorige week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Gaat om de manier waarop.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
ik ben nu pas kijken want ik moest weg, maar ze was in de keuken en zei tegen Axel dat ze even alleen wilde zijn en liep naar de suite toe,heb der daar niet naar toe zien gaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze zo meesterlijk kan acteren en manipuleren als jij het voorstelt, dan zou ze ondertussen wel wat interessantere rolletjes en programma's op haar palmares staan hebben dan nu...quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar bij Jane heb ik nooit het gevoel dat het echt is. Dat is een meesteres in acteren en manipuleren van de kijker, niet voor niets haar beroep.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vooral dit...I Dit is gewoon nep...
Laten we wel zijn als Jordy huilt wordt hij hier een jankerd genoemd door de mensen die nu vinden dat we Jane echt zielig moeten vinden. Omdat ik nu niet weet waarom ze huilt en haar mogelijke thuisituatie vind ik het lastig in te schatten. Als ze zo jankt om de bank waar ze op zit is ze geen haar beter dan Jordy. En ook dan snap ik het wel maar niet zo overdreven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Is dit nou het seizoen dat ze voor het eerst zo vaak de vliegtuigen laten zien?
Vooral Jane, die bleef wakker, Axel lag lekker te tukken en te snurken, hij liet het aan Jane overquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zo even bijslapen knapt ze weer op. Ze zijn ook vermoeid met die onderbroken nachten.
Gewoon een influcencer die nu haar volgers aanspoort om op haar te stemmen..quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Als ze zo meesterlijk kan acteren en manipuleren als jij het voorstelt, dan zou ze ondertussen wel wat interessantere rolletjes en programma's op haar palmares staan hebben dan nu...
We? Zou niet weten waarom ik zou stoppen over Jane te posten, moet niet gekker worden hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we allemaal stoppen over jane. Ja ik weet het klinkt gek uit mijn mond. Over uurtje komt ze wel weer tevoorschijn en horen we die keiharde lach weer.
ik vraag wat maar blijkbaar komt dat niet binnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zie je toch zo...Of is het alleen zo als jij het vind???
Ik zie dit liever dan die talloze fan-vliegtuigjes van vorig jaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan zitten we vandaag sowieso goed met de vliegtuigenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie dit liever dan die talloze fan-vliegtuigjes van vorig jaar
jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga steeds meer denken dat je fan wordt van mensen waar je karaktereigenschappen van jezelf in terug ziet.
Het is idd een wrakkig dingquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Axel heeft een munt! De munt was ernaast gevallen, maar telt wel. Stellage staat niet meer goed.
Moest er ook niet reparatie zijn aan een baan en nu eentje wordt gebruikt die meer overlast zou bezorgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met die onzinnige opdracht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Axel heeft een munt! De munt was ernaast gevallen, maar telt wel. Stellage staat niet meer goed.
Er moet altijd een punt van herkenning zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga steeds meer denken dat je fan wordt van mensen waar je karaktereigenschappen van jezelf in terug ziet.
Tot vandaag toch? Meende ik?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met die onzinnige opdracht.
ja dat zie ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet altijd een punt van herkenning zijn.
Logisch gedachte van Sharice want ik denk idd dat er meer speeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef Hznootje het volgende:
Sharice twijfelt ook of Jane zo huilt om de nominaties
Dat gaat nog een domper worden als ze eruit gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Weet jij misschien waarom zo aan het het huilen is?
Axel: Ze denkt aan thuis, was gisteravond ook al. Toen stond ze naar de sterren te kijken met de ketting van Jordy in de hand
Daar zeg je nu wat, ze heeft altijd gezegd dat ze wil dat Axel de winnaar wordt en het geld voor hem was....wat nu als ze eigenlijk terug wil komen op die uitspraak.....zij had het geld niet nodig ze speelde voor hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:06 schreef riri het volgende:
Als je alles doet om te winnen dan is het ook geen probleem voor iemand als ze met Axel en Charise op de bank zit alles op alles te zetten dat Axel mag vertrekken, mooi toch je bondje zo proberen van de bank af te drukken, daar dient voor wat ze nu aan het doen is, aandacht trekken, Jordy belachelijk maken toen hij huilde maar zelf de hele oceaan vol huilen met neptranen, wat moet ze anders om nog te kunnen winnen
Ik ben fan van niemand, ik kijk naar een soort van Soap en stem op degene die het voor mij leuk maken om naar te kijken, heeft totaal niets met mijn karaktereigenschappen te makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Het record van sippen om wat oud papier zal ze er niet mee gaan verbreken
Echt, ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt in de mensheid teleurgesteld!quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door
[poll=8662]
Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daaropquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Echt, ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt in de mensheid teleurgesteld!
Je hebt je punt inmiddels wel gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daarop
Is niet negatief bedoeld heb het over dat gedoe dat ze huilt. Je kan ook alles verkeerd oppakken he. Ik vind het sneu voor haarquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
We? Zou niet weten waarom ik zou stoppen over Jane te posten, moet niet gekker worden hier
Hij is inderdaad met zijn eigen auto naar het BB huis gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel is gewoon met z'n auto daar gekomen?![]()
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Ook meer begaan met bewoners waar ze niet zo veel mee heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:17 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice vind ik echt zeer positief veranderd de afgelopen weken. Pakt haar nominatie ook zeer goed en sportief op. Respect.
Gewoon een nuchtere vent, zonder veel poespas.quote:
Tis maar een spelletje hequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Sorry hoor zo wordt het spel gespeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Je kan het ook normaal posten ipv zo negatief, eerst negatief posten en dan later zeggen ja maar was niet zo bedoeld hoor, tis goed met je. en wie legt er nou zout op slakken hier .......quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we allemaal stoppen over jane. Ja ik weet het klinkt gek uit mijn mond. Over uurtje komt ze wel weer tevoorschijn en horen we die keiharde lach weer.
[..]
Is niet negatief bedoeld heb het over dat gedoe dat ze huilt. Je kan ook alles verkeerd oppakken he. Ik vind het sneu voor haar
Geweldig, die heeft ervaring hiermeequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Pootje legt eerst een lading wcpapier op zijn schouder en laat dan Jane op zijn schouder huilen
Jane en hij blijven elkaar wel zien denk ik. Samen door dik en dunquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon een nuchtere vent, zonder veel poespas.
Hij kan in ieder geval met opgeheven hoofd naar huis, leuke ervaring gehad en verder met zijn leven.
Ik zie hem er niet voor aan om alle BB bijeenkomsten en meet en greets enzo af te gaan lopenLekker op de vrachtwagen en weer aan het werk.
Dat vind ik extra sneu, ze mist haar vriend en krijgt dan een extra dreunquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
"Ik kan gewoon niet stoppen met huilen", snikt Jane
Ze mist thuis
ja hoor, dat is vriendschap. ook zonder veel raakvlakken kan er dus gewoon vriendschap ontstaan, met humor en respect voor elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane en hij blijven elkaar wel zien denk ik. Samen door dik en dun
Is het spel was vorige week zo. Werd er door jaxel opgeroepen om op keano te stemmen omdat ze jordy kwijt wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind deze bank zo niet leuk. En dat ze Charice gaan saven niet omdat ze leuk is, maar om Axel en Jane eruit te halen. Dit is voor mij de omgekeerde wereld!
Kan ze wat beginnen met Axel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee , zij gaat het zwaar krijgen ze erachter komt dat het uit is
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Maar dat weet ze niet dus zijn het voornamelijk ik vind mijzelf zielig tranen dat zijn de zelfde tranen die Jordy ook had en die ze van de week nog belachelijk maakte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik extra sneu, ze mist haar vriend en krijgt dan een extra dreun
Ik twijfel ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delen
hij is ook wel liefquote:
Zeker weten, pootje zegt doe makeup op. En dan als ze weer opgeknapt is kan ze buiten bij axel gaan staan.quote:
dat is toch helemaal niet gezegd dat het uit isquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Je bedoeld Pootjequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: je moet denken, we weten niets van thuis dan is het altijd goed. Come on , put your make up on, niet zo he.
Kom op, hop! we gaan quiche eten
ik hoor alleen maar van wel , vooral hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet gezegd dat het uit is
Jordy heeft de code gehadquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef spapaars het volgende:
Dit was te voorspellen.
Ze hebben er wat voor moeten doen.
Zoals Jordy even een kist laten openen met 9999 combinaties.
Maar er moet 1 van dat andere bondje weg, om de stand op 3 tegen 3 te brengen.
Anders zou deze week er minstens 2 van het kartel zijn genomineerd.
Daarom, je moet niet alles geloven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar van wel , vooral hier
Misschien omdat ze toch de leukste gevonden wordt van hun drieën.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind deze bank zo niet leuk. En dat ze Charice gaan saven niet omdat ze leuk is, maar om Axel en Jane eruit te halen. Dit is voor mij de omgekeerde wereld!
En het zou mij niet verbazen wanneer er een persoon van buiten de poort wat heeft geroepen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delen
gebaseerd op een gedoetje op een juicekanaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar van wel , vooral hier
nou dat kan niet trouwens met al die GC die hun hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef spapaars het volgende:
Dit was te voorspellen.
Ze hebben er wat voor moeten doen.
Zoals Jordy even een kist laten openen met 9999 combinaties.
Maar er moet 1 van dat andere bondje weg, om de stand op 3 tegen 3 te brengen.
Anders zou deze week er minstens 2 van het kartel zijn genomineerd.
Beslist door de kijkers, zoals weer anderen dingen beslist zijn door de kijkers of BB, That's the gamequote:
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zieligquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat weet ze niet dus zijn het voornamelijk ik vind mijzelf zielig tranen dat zijn de zelfde tranen die Jordy ook had en die ze van de week nog belachelijk maakte.
Inderdaad er zijn veel roddels. Wie weet is het zelfs zo dat dat Jordy veel negatieve reacties kreeg en dat kan zijn carrière schaden. Daardoor het doet lijken alsof het uit is, terwijl het in werkelijkheid niet zo is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom, je moet niet alles geloven.
Je weet dat BB niet neutraal toekijkt, maar dit jaar is hun invloed wel erg groot, en daardoor ook meer zichtbaar.quote:
Ik denk dat je dat goed ziet, *** Mod edit***quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat emoties bij jane heel heftig eruit komen. Blij zijn dan keihard lachen en huilen heel erg heftig.
Er is allang bekend wie er moet winnen. Dat merk je aan allesquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat BB niet neutraal toekijkt, maar dit jaar is hun invloed wel erg groot, en daardoor ook meer zichtbaar.
Ja toen kritiek op jordy hebben samen met axel. Maarja dit was heftig om te zien vond ik net zoals ik het zielig vond voor jordy en jolien vorige week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zielig
Dat maakt ze niet eens zoveel uit, want daarna is het toch afgelopen, maar wie naar de finale wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is allang bekend wie er moet winnen. Dat merk je aan alles
Idd ik vind Jordy echt een leuke speler dit jaar maar hij kan slecht tegen de tegenslag. Maargoed hij weet dat zelf ook dat hij daar slecht mee is. Jane speelt de harde tante maar het is gewoon een meisje meisje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zielig
uitgekozen door mensen thuis voor de opdracht dusquote:
mattie kan best even langer blijven zitten hoor, hij heeft toch niets anders te doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op jane neem je shift nu over van matti. Ze zegt dat ze soms van die momenten heeft en ze er niet uitkomt dan.
Jolien en Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet eens zoveel uit, want daarna is het toch afgelopen, maar wie naar de finale wel.
En de uitslag kon je vooraf al voorspellen, en dat weet BB ook.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uitgekozen door mensen thuis voor de opdracht dus
Net zoals de uitslag van deze nominaties ook overduidelijk isquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de uitslag kon je vooraf al voorspellen, en dat weet BB ook.
Mattie kan met iedereen overweg......met Pootje heeft hij ook altijd lol.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:34 schreef Verity het volgende:
Vind het leuk om te zien dat Mattheus en Axel het zo gezellig hebben. Had deze Axel de afgelopen tijd liever gezien.
Zekerquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mattie kan met iedereen overweg......met Pootje heeft hij ook altijd lol.
Gewoon een hele sociale jongen....
Huis en regels wil nog niet zeggen alles bepalen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
"Zijn huis, zijn regels" .. ik vind het soms ook irritant, maar als je daar niet tegen kunt, moet je niet kijken.
Vertel 3 dingen waar Charice in uitblinkt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien omdat ze toch de leukste gevonden wordt van hun drieën.....
Want niet iedereen heeft dezelfde mening als jij.
Ik kan hier niks over zeggen want ik heb op Eva gestemd om Jeffrey er uit te krijgen en op Charice om Milena er uit te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Weet niet hoelang Jane al wist dat ze in BB zou gaan.....maar wat doe je daar als je relatie nog maar pas is. En dan je vrijwillig 3maanden weg gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:35 schreef Donna1000 het volgende:
volgens mij riep Jane in week 2 al dat ze bericht van thuis wilde, tja wat doe je daar dan denk ik
je verwacht het niet hequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy die vorige week als een kind zat te janken vindt het nu allemaal overdreven gedoe van Jane?
Ja heel naar dit gedragquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Jordy die vorige week als een kind zat te janken vindt het nu allemaal overdreven gedoe van Jane?
Ik maakte me geen zorgen hoor 😉quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou we hebben ons allemaal zorgen gemaakt om niets. Het was een breekmoment, huilen om alles en dat in de overtreffende trap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |