Ik word gek van dat automatisch woorden veranderen van ik denk steunpunt maakt telefoon ervan drenkelingquote:
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom weer zo vroeg de nominaties?
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe pakte Vharice haar nominatie op?
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiestquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.
En Pootje is er boos over. Hij had gevraagd op hem te stemmen.
gewoon vraagje he, maar meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
ja omdat ze samen staan geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Dit is echt niet omdat ze genomineerd is.
Wat ben je met 'hopen'?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiest
Vorige keer ook heel erg langquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze blijft er wel erg lang in hangen voor als er niets anders aan de hand is.
Een grote act.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Is nu hetzelfde aan het huilen als toen met dat dineetje dat ze niet mee mocht met Jeffrey. Was ze ook helemaal overstuur. Kon toen niet stoppen met huilen toen. Als het iets privé zou zijn had bb haar al lang binnen geroepen.
Ze is ergens in de afgelopen nachten wel uit bed gekomen om naar de DBK te gaan (minstens 1 keer , mss meer) dus zou het wel eens kunnen dat er effectief meer aan de hand is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:36 schreef Verida het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen dat ze nu ineens iets van Jorda heeft gehoord en daarom zou moeten huilen
dan had ze toch niet gisteren die nominatie gewoon heel netjes opgenomen?
En waarom zou er nu ineens bericht moeten komen over een zogenaamd einde van een relatie? Ik zie daar echt de logica niet van in, niet op dit moment ineens.
het is gewoon spanning die loskomt, verdriet en onmacht omdat ze samen met axel erop staat (volgens mij)
Dit is eerder overacting. Gewoon cringyquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Lrod01 het volgende:
Weer even zielig doen voor de tv. Ja sorry maar ik trap niet meer in dit toneelspel hoor.Als iemand daar goed kan acteren is het Jane wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |