ja en was het niet Jane ook die zei dat het spel is en niet persoonlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt ook maar met de informatie die hij heeft. De reactie van Jane is vrij heftig. Zeker als het alleen om de nominatie gaat.
Ze is toch vaak overdreven in alles wat ze doet. Haar al eens horen lachen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef humpty het volgende:
Jeetje Jane dit is wel heel erg overdreven krijg er bijna een lachbui van
terwijl ik normaal al gauw medelijden krijg
Ja als jordy of Jol huilt is het zo nep..die mogen geen verdriet hebben, ze heeft gewoon spijt van het overlopen of haar vreselijke acties tegen de verdrietigen van vorige week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier op het verdriet van iemand.
Gaat om de manier waarop.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
ik ben nu pas kijken want ik moest weg, maar ze was in de keuken en zei tegen Axel dat ze even alleen wilde zijn en liep naar de suite toe,heb der daar niet naar toe zien gaanquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En volgens mij is ze sinds de nominatie bekendmaking niet naar de DBK geroepen.
Als ze zo meesterlijk kan acteren en manipuleren als jij het voorstelt, dan zou ze ondertussen wel wat interessantere rolletjes en programma's op haar palmares staan hebben dan nu...quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:00 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar bij Jane heb ik nooit het gevoel dat het echt is. Dat is een meesteres in acteren en manipuleren van de kijker, niet voor niets haar beroep.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vooral dit...I Dit is gewoon nep...
Laten we wel zijn als Jordy huilt wordt hij hier een jankerd genoemd door de mensen die nu vinden dat we Jane echt zielig moeten vinden. Omdat ik nu niet weet waarom ze huilt en haar mogelijke thuisituatie vind ik het lastig in te schatten. Als ze zo jankt om de bank waar ze op zit is ze geen haar beter dan Jordy. En ook dan snap ik het wel maar niet zo overdreven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Is dit nou het seizoen dat ze voor het eerst zo vaak de vliegtuigen laten zien?
Vooral Jane, die bleef wakker, Axel lag lekker te tukken en te snurken, hij liet het aan Jane overquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zo even bijslapen knapt ze weer op. Ze zijn ook vermoeid met die onderbroken nachten.
Gewoon een influcencer die nu haar volgers aanspoort om op haar te stemmen..quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Als ze zo meesterlijk kan acteren en manipuleren als jij het voorstelt, dan zou ze ondertussen wel wat interessantere rolletjes en programma's op haar palmares staan hebben dan nu...
We? Zou niet weten waarom ik zou stoppen over Jane te posten, moet niet gekker worden hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we allemaal stoppen over jane. Ja ik weet het klinkt gek uit mijn mond. Over uurtje komt ze wel weer tevoorschijn en horen we die keiharde lach weer.
ik vraag wat maar blijkbaar komt dat niet binnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zie je toch zo...Of is het alleen zo als jij het vind???
Ik zie dit liever dan die talloze fan-vliegtuigjes van vorig jaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Is dit nou het seizoen dat ze voor het eerst zo vaak de vliegtuigen laten zien?
Dan zitten we vandaag sowieso goed met de vliegtuigenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie dit liever dan die talloze fan-vliegtuigjes van vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |