Wauwquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dit is eerder overacting. Gewoon cringy
ja doet die omdat ze zo huiltquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:33 schreef Hznootje het volgende:
Er is meer aan de hand want Mattie neemt haar shift over. Dit gaat niet over de nominaties
Precies. Het is bijna eng hoe ver zij bereid is te gaan. En de simpele allerdaagse tv kijker trapt waarschijnlijk weer in deze flauwekul.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dit is eerder overacting. Gewoon cringy
Dit..!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:56 schreef Roxiebb het volgende:
Als ze echt huilt om privé redenen dan zou ze niet zo in beeld komen.
Klopt witte wijn en bouillon. Ik gebruik altijd groentenbouillonquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Risotto kook je toch met witte wijn en kipbouillon. Jezus Jane gaat zittend naar de deur om die melk te pakken.
Ja ik vind het vreselijk overdreven gedoequote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Risotto kook je toch met witte wijn en kipbouillon. Jezus Jane gaat zittend naar de deur om die melk te pakken.
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Precies. Het is bijna eng hoe ver zij bereid is te gaan. En de simpele allerdaagse tv kijker trapt waarschijnlijk weer in deze flauwekul.
Of een goeie vis of groenten bouillionquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hier wel hoorquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Ze is ergens in de afgelopen nachten wel uit bed gekomen om naar de DBK te gaan (minstens 1 keer , mss meer) dus zou het wel eens kunnen dat er effectief meer aan de hand is.
Haar vriend ziet er in elk geval niet iemand waar je veel vertrouwen in kan hebben (niet dat je op uiterlijk kan afgaan, maar als je je constant omringt en clips opneemt met twerkende latina's e.a., die kringen wereldwijd feestjes afgaat als dj en dan nog eens de looks hebt van opgepompte gebakken lucht enz... I know... veel vooroordelen, maar toch...)
Denk niet dat ze dat meende.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:57 schreef Silves het volgende:
Wat zei ze deze week...wil niet bij het gewone volk liggen..pffff wat een
Ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier op het verdriet van iemand.
Nou lees ook met verbazing.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:59 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier op het verdriet van iemand.
Dat ben ik met je eens maar bij Jane heb ik nooit het gevoel dat het echt is. Dat is een meesteres in acteren en manipuleren van de kijker, niet voor niets haar beroep.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet. Als iemand huilt is nooit leuk.
Juist....dan wil je helemaal niet dat de buitenwereld je zo ziet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:56 schreef Roxiebb het volgende:
Als ze echt huilt om privé redenen dan zou ze niet zo in beeld komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |