Je hebt leugens, de overtreffende trap daarvan zijn grotere leugens, en de overtreffende trap daarvan zijn statistieken...quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:05 schreef Silves het volgende:
Maar normaal zou nu volgens de statestieken een belg naar huis gaan..
Het is kleuterwerk, maar geen pesten. Ook kan het net zo goed op Pootje z'n hoofd terecht komen. Die gaat overdag ook regelmatig in de sauna.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen grapje als je elkaars bloed wel kan drinken. Dan is het pesterij.
ze hebben haar zand in de ogen gestrooidquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Charice wel raar vindt is dat ze dan met z'n drieën naar buiten gaan en niks tegen haar zeggen.
Dus dat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen grapje als je elkaars bloed wel kan drinken. Dan is het pesterij.
En precies daarom zal hij er wel niet op zijn gezetquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:07 schreef marky het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon gel*l dat Pootje is uitgespeeld hij heeft amper gespeeld. Axel en Jane wilde Pootje er ook graag op in de hoop het te redden.
Ze zelf ze hebben niet toegezegdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben haar zand in de ogen gestrooid
en wat zullen ze zich verkneukeld hebben toen charise vanmorgen braaf verslag kwam doen van haar gesprek met axel.
Tot zover het nieuwe betrouwbare bondje. Mooi zo!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
Charice
en haar bek valt open en die van Jane en Axel ook
Axel, Jane en Charice op de bank.
Wat een mooie plottwist isquote:
Zo zie ik het ook. Sharice gaat superveel stemmen krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:07 schreef marky het volgende:
Dat is natuurlijk gewoon gel*l dat Pootje is uitgespeeld hij heeft amper gespeeld. Axel en Jane wilde Pootje er ook graag op in de hoop het te redden.
Dan heeft hij nog een paar uur om zijn 24 uur aan te vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een mooie plottwist is
Pootje stapt vrijwillig op en de genomineerde mogen blijven.
tot morgen avond 18 uurquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een paar uur om zijn 24 uur aan te vragen.
Nope. Gaan we nu niet meer doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat het zo werkt.quote:
Het kan wel, als hij weg wil wil hij wegquote:
Dan moet hij nu gaan en niet vrijdag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel, als hij weg wil wil hij weg
Dat vind ik altijd zo irritant als mensen dat doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
David dat Sharice graag wilde blijven. Ja zegt Jordy dat het Keanu vorige week ook, maar hield ook niemand rekening mee
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Het is nutteloos tegenover die kliek op FB met 200 emailadressen en geen leven, maar toch Axel gestemd.
[ afbeelding ]
Of pootje krijgt het geld uit de kist aangeboden, kan me nml niet voorstellen dat dat gewoon verdwijnt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Het is nutteloos tegenover die kliek op FB met 200 emailadressen en geen leven, maar toch Axel gestemd.
[ afbeelding ]
Pootje roept te vaak dat hij wel naar huis wil. Dat werkt nu dan tegen hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze in dat huis na 2 maand afzondering kunnen inschatten dat Sharice er buiten beter voorstaat dan Pootje .....
Dat kunnen ze ook niet. Maar dat maakt ze niks uit want Sharice en Pootje horen niet bij hun kliek. Die worden gebruikt voor de stemmen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ze in dat huis na 2 maand afzondering kunnen inschatten dat Sharice er buiten beter voorstaat dan Pootje .....
Dit inderdaad! Ergens heb ik ook nog wel een beetje het gevoel dat `Jane zomaar kan opstappen. Ze heeft het er erg lastig mee dat Axel op de bank zitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zeggen ze zelfquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet geloven.Niemand gaat dat doen das meer dan een dagtaak.
het enige wat ze weten is dat Milena kon vertrekken toen ze tegenover charise en jane stond.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hebben zichzelf gered vorige week door met die andere kliek mee te stemmen. Er was ook niet veel over.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook niet. Maar dat maakt ze niks uit want Sharice en Pootje horen niet bij hun kliek. Die worden gebruikt voor de stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |