quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
FB is vrij duidelijkVind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.quote:
Die had Wicky. Is vervallen toen hij weggingquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Sharice had toch een bijzonder gc?
Was er ook niet een dat als je naar huis gaat je een ander kan nomineren?
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moetquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.
Ben wel benieuwd weer naar de exit
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Ze vertrouwen Sharice dus toch niet, verstandig.
oh sorryquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Safe vote dus. Het zal er niet veel om spannen, maar de achterban van team Kartel weet dus wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebben
EN HEEL HARD???quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
Praten tegen mensen in dat huis heeft geen zin hoor. Ze horen je niet..
Het werkt altijd anders. Hoe meer medestanders je hebt hoe meer tegenstanders je hebt. De echte populairste wint nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komt
Zoals de andere dit niet doen? het gevoel is Ax of Jane weg..dus echt met gevoel doen ze ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef wesley000000 het volgende:
kartel die altijd op gevoel stemt praat hun tactische stemmen goed, wat een ego's hebben die
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Pootje echt zo graag naar huis wil, waarom gaat hij dan niet? Waarom loopt hij dan mensen om ver om als eerste bij de telefooncel te zijn. Hij wil niet naar huis, hij speelt het zo, dat is zijn manier van spelen. Vragen om op hem te stemmen en daarom doen ze het niet.
Ik had het een week geleden nooit verwacht, maar misschien stem ik wel op Nele, euh Sharice.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Jordy roept de kartel fans op om op Sharice te stemmen
beetje te laatquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel sympathy votes aan het binnen scharrelen...
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had het een week geleden nooit verwacht, maar misschien stem ik wel op Nele, euh Sharice.
als ze jaxel zeker weg willen hadden ze matti er naast moeten zetten, ze zeggen zelf dat ze van iedereen winnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals de andere dit niet doen? het gevoel is Ax of Jane weg..dus echt met gevoel doen ze dit
Hij was gister meer bedrukt met de nominatie van Jane. Deze zag hij van km aankomen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Axel sympathy votes aan het binnen scharrelen...too late my friend!![]()
Jolien haalt er wel van alles bij om haar punt te maken , bijna op het zielige af, Jolien's verblijf heeft haar verzuurdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat gaat er om in het hoofd van Pootje
Pootje : Het kartel *zucht* ... Jolien zegt niemand heeft vorige week aan ons gedacht.
Maar waarom speel je het spel als je naar huis wilt? Waarom rennen naar de telefooncel om alles te pakken wat je pakken kunt. Is hem goed recht, maar klopt niet met zijn smeekbede om op hem te stemmen. En rustig blijven Pootje, Sharice redt dit wel, vertrouw op het kartelquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Ik zei, ik heb het nog zo schoon gevraagd..
ja, de drang om zichzelf schoon te praten, geeft wel aan dat zij een schuldig geweten heeftquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien haalt er wel van alles bij om haar punt te maken , bijna op het zielige af, Jolien's verblijf heeft haar verzuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |