quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
FB is vrij duidelijkVind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.quote:
Die had Wicky. Is vervallen toen hij weggingquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Sharice had toch een bijzonder gc?
Was er ook niet een dat als je naar huis gaat je een ander kan nomineren?
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moetquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik denk dat Jane of Axel moeten gaan eigenlijk.
Ben wel benieuwd weer naar de exit
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:42 schreef freaky40 het volgende:
Ze vertrouwen Sharice dus toch niet, verstandig.
oh sorryquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zij denkt dat ze weg moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Safe vote dus. Het zal er niet veel om spannen, maar de achterban van team Kartel weet dus wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, Pootje staat minder sterk dan Sharice op de bank en ze willen echt 1 van die andere weg hebben
EN HEEL HARD???quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
Praten tegen mensen in dat huis heeft geen zin hoor. Ze horen je niet..
Het werkt altijd anders. Hoe meer medestanders je hebt hoe meer tegenstanders je hebt. De echte populairste wint nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind jij dat verassend? Vanaf nu tot aan de finale is het een gelopen race; tenzij BB nog met een plottwist komt
Zoals de andere dit niet doen? het gevoel is Ax of Jane weg..dus echt met gevoel doen ze ditquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:55 schreef wesley000000 het volgende:
kartel die altijd op gevoel stemt praat hun tactische stemmen goed, wat een ego's hebben die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |