die vraag stellen is overbodigquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft buiten een grote mond. Vraag me af of hij dat ook in het gezicht van Pootje gaat doen.
ja ik ga dat ook doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:49 schreef Silves het volgende:
Wat goeeed!!! Kartel roepen om op Char te stemmen, bij deze!
gaan we doen Jor 6 X !!!quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Jordy hoopt dat de kartelfans deze ronde op Sharice stemmen om te blijven
O ik dacht dat er ook een was die het mogelijk maakte dat als de persoon die die GC had naar huis gestemd werd bij het verlaten iemand een GC mocht geven dat hij voor de volgende ronde genomineerd wasquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die heeft Mattheus, hij kan zichzelf van de bank halen. Maar goed vanaf nu geen GC’ers meer in het spel
Zou er nog een kans bestaan dat hij opstapt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje heeft er meer moeite mee.
Dat wordt straks dus gewoon Pootje met overblijvers tegen die andere 3.
Zo vlak voor het einde?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou er nog een kans bestaan dat hij opstapt?
Dat is wel goed ja ... kunnen de fans vast niet zelf bedenken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:49 schreef Silves het volgende:
Wat goeeed!!! Kartel roepen om op Char te stemmen, bij deze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kan me wel voorstellenquote:
Ik denk Sharice sowiesoquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ik vind het zo jammer voor Pootje he
Jane: die gaat hier alleen zijn
Gaan ze er nu echt vanuit dat Sharice naar huis gaat?![]()
We moeten afwachten. Ik hoop dat ze snapt waarom het is gedaan en niet voor de laatste vlaamse vrouw.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vraagt aan Sharice of ze oke is.
Sharice: ja ik zei tegen Pootje gister al dat ik op de bank kwam.
Jolien staat al bijna in de finale als enige Belgische vrouw.
Denk niet dat Sharice deze week naar huis gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |