Jane en Axel zeggen hetzelfdequote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
Sharice is er rustig onder, 'als ik moet gaan dan ga ik'
ga ik ook doen ook nooit meer gedachtquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 x Sharice gestemd, wie had dat ooit gedacht
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik had het over Sharice want die was te zien toen ze dat zeiquote:
Ik dus ook het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Rhosyn het volgende:
Geen van de drie bankzitters janken er om.
Wat is dat is.
En zo is het.
En door.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ik dus ook het moet niet gekker worden.
Ik hoorde ze met elkaar in gesprek en alledrie hetzelfde zeggen en elkaar beamenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over Sharice want die was te zien toen ze dat zei
Sharice kon 1 GC ongedaan maken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Sharice had toch een bijzonder gc?
Was er ook niet een dat als je naar huis gaat je een ander kan nomineren?
Die heeft Mattheus, hij kan zichzelf van de bank halen. Maar goed vanaf nu geen GC’ers meer in het spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Nee ze kon een gc terugdraaien verder niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
ja die kon 1 gc ongedaan makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Had geen zinquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sharice kon 1 GC ongedaan maken.
Dat is het risico van het spel. Je weet dat als je mee doet er iedere week op kan staan of zelfs nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap ze wel want pootje wil zelf baar huis en dan blijven die 2 er gewoon in. Ze doen oproep om op sharice te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |