Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daaropquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Echt, ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt in de mensheid teleurgesteld!
Je hebt je punt inmiddels wel gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daarop
Is niet negatief bedoeld heb het over dat gedoe dat ze huilt. Je kan ook alles verkeerd oppakken he. Ik vind het sneu voor haarquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
We? Zou niet weten waarom ik zou stoppen over Jane te posten, moet niet gekker worden hier
Hij is inderdaad met zijn eigen auto naar het BB huis gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel is gewoon met z'n auto daar gekomen?![]()
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Ook meer begaan met bewoners waar ze niet zo veel mee heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:17 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice vind ik echt zeer positief veranderd de afgelopen weken. Pakt haar nominatie ook zeer goed en sportief op. Respect.
Gewoon een nuchtere vent, zonder veel poespas.quote:
Tis maar een spelletje hequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Sorry hoor zo wordt het spel gespeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |