jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga steeds meer denken dat je fan wordt van mensen waar je karaktereigenschappen van jezelf in terug ziet.
Het is idd een wrakkig dingquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Axel heeft een munt! De munt was ernaast gevallen, maar telt wel. Stellage staat niet meer goed.
Moest er ook niet reparatie zijn aan een baan en nu eentje wordt gebruikt die meer overlast zou bezorgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Is dit nou het seizoen dat ze voor het eerst zo vaak de vliegtuigen laten zien?
Stop dan gewoon met die onzinnige opdracht.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:08 schreef Verity het volgende:
Axel heeft een munt! De munt was ernaast gevallen, maar telt wel. Stellage staat niet meer goed.
Er moet altijd een punt van herkenning zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ga steeds meer denken dat je fan wordt van mensen waar je karaktereigenschappen van jezelf in terug ziet.
Tot vandaag toch? Meende ik?quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met die onzinnige opdracht.
ja dat zie ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet altijd een punt van herkenning zijn.
Logisch gedachte van Sharice want ik denk idd dat er meer speeltquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef Hznootje het volgende:
Sharice twijfelt ook of Jane zo huilt om de nominaties
Dat gaat nog een domper worden als ze eruit gaat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:10 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Weet jij misschien waarom zo aan het het huilen is?
Axel: Ze denkt aan thuis, was gisteravond ook al. Toen stond ze naar de sterren te kijken met de ketting van Jordy in de hand
Daar zeg je nu wat, ze heeft altijd gezegd dat ze wil dat Axel de winnaar wordt en het geld voor hem was....wat nu als ze eigenlijk terug wil komen op die uitspraak.....zij had het geld niet nodig ze speelde voor hem.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:06 schreef riri het volgende:
Als je alles doet om te winnen dan is het ook geen probleem voor iemand als ze met Axel en Charise op de bank zit alles op alles te zetten dat Axel mag vertrekken, mooi toch je bondje zo proberen van de bank af te drukken, daar dient voor wat ze nu aan het doen is, aandacht trekken, Jordy belachelijk maken toen hij huilde maar zelf de hele oceaan vol huilen met neptranen, wat moet ze anders om nog te kunnen winnen
Ik ben fan van niemand, ik kijk naar een soort van Soap en stem op degene die het voor mij leuk maken om naar te kijken, heeft totaal niets met mijn karaktereigenschappen te makenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:07 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Het record van sippen om wat oud papier zal ze er niet mee gaan verbreken
Echt, ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt in de mensheid teleurgesteld!quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door
[poll=8662]
Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daaropquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Echt, ik heb er geen woorden voor. Ik ben echt in de mensheid teleurgesteld!
Je hebt je punt inmiddels wel gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid stond al op 0, ik zie dit als een bevestiging daarop
Is niet negatief bedoeld heb het over dat gedoe dat ze huilt. Je kan ook alles verkeerd oppakken he. Ik vind het sneu voor haarquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:05 schreef danaqui het volgende:
[..]
We? Zou niet weten waarom ik zou stoppen over Jane te posten, moet niet gekker worden hier
Hij is inderdaad met zijn eigen auto naar het BB huis gegaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel is gewoon met z'n auto daar gekomen?![]()
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Hij zegt: als ik vrijdag eruit moet dan zet ik m'n auto hier naast met tomatenplukkers.
Hij weet alleen nietnof z'n tel het doet. Had hem niet uitgezet en z'n meldingen ook niet
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef BigBreg83 het volgende:
Ook meer begaan met bewoners waar ze niet zo veel mee heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:17 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice vind ik echt zeer positief veranderd de afgelopen weken. Pakt haar nominatie ook zeer goed en sportief op. Respect.
Gewoon een nuchtere vent, zonder veel poespas.quote:
Tis maar een spelletje hequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Sorry hoor zo wordt het spel gespeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |