Niet nodig maar vorige week was het ook zo.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Alleen omdat ze er met Axel opstaat waarschijnlijk......
Dat weet hij helemaal nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
O als ik Matt nu hoor dan is ze aan het huilen om de nominatie
Smerig ventje is hetquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die hoge nood had, kan nu wel even de tijd nemen om terug te lopen en een kat te geven. Vervelende kerel is het ook.
Yepquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy die hoge nood had, kan nu wel even de tijd nemen om terug te lopen en een kat te geven. Vervelende kerel is het ook.
Ik denk dat het meer dan die nominatie gaatquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt ook maar met de informatie die hij heeft. De reactie van Jane is vrij heftig. Zeker als het alleen om de nominatie gaat.
Kan ook zijn dat ze dacht met Pootje te zitten en daar wel een overlevingskans zag. Nu toch het einde ziet naderen dat ze denkt er slechter voor te staan vanwege haar dubbelspel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:36 schreef Verida het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen dat ze nu ineens iets van Jorda heeft gehoord en daarom zou moeten huilen
dan had ze toch niet gisteren die nominatie gewoon heel netjes opgenomen?
En waarom zou er nu ineens bericht moeten komen over een zogenaamd einde van een relatie? Ik zie daar echt de logica niet van in, niet op dit moment ineens.
het is gewoon spanning die loskomt, verdriet en onmacht omdat ze samen met axel erop staat (volgens mij)
Nee denk echt spanningen en dan nu genomineerd met haar maatje het missen van thuis. Maar de spanningen heeft ze gedeeltelijk zelf veroorzaakt vorige week. Hoop dat bb haar even naar de dbk roeptquote:
Nee de ketting kan ook gewoon een steunpuntje zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En volgens mij is ze sinds de nominatie bekendmaking niet naar de DBK geroepen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee drenkeling kan ook gewoon ren steunpuntje zijn
Ik denk dat het gewoon de stress van de afgelopen dagen is die eruit komt. Ze probeert al dagen om de boel te lijmen maar het is onbegonnen werk omdat de haat zo diep zit bij Jordy en Jolienquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En volgens mij is ze sinds de nominatie bekendmaking niet naar de DBK geroepen.
Ik denk het ook .. en eerlijk is eerlijk .. al noem ik dit geen haat aan beide kanten, maar gewoon het niet mogen, maar ook bij Axel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de stress van de afgelopen dagen is die eruit komt. Ze probeert al dagen om de boel te lijmen maar het is onbegonnen werk omdat de haat zo diep zit bij Jordy en Jolien
Verbaasd. Ze had Pootje verwacht. Maar ze is alweer gelijmdquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe pakte Vharice haar nominatie op?
Realistisch, ze vind het niet leuk, maar ze had het verwacht. Is bang naar huis te moeten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Bij Axel zit het dieper dan bij Jane. Die heeft echt haar best gedaan om de boel te sussen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het ook .. en eerlijk is eerlijk .. al noem ik dit geen haat aan beide kanten, maar gewoon het niet mogen, maar ook bij Axel.
Denk je? Kijk en oordeel zelf. Dit kleuter gedrag is niet representatief van +/- 27 jarigen. Bagage en ruggengraat zijn zoek.quote:
Ik word gek van dat automatisch woorden veranderen van ik denk steunpunt maakt telefoon ervan drenkelingquote:
Dat weten wij nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Waarom weer zo vroeg de nominaties?
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiestquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze was nogal verbaasd maar relativeert het. Ze vond het wel raar dat het drietal meteen daarna naar buiten liepen zonder iets tegen haar te zeggen.
En Pootje is er boos over. Hij had gevraagd op hem te stemmen.
gewoon vraagje he, maar meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
Die loopt echt op haar laatste zenuw. En dat snap ik wel als je constant getreiterd en uitgesloten wordt door een groep en je kunt nergens heen
[ afbeelding ]
ja omdat ze samen staan geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Dit is echt niet omdat ze genomineerd is.
Wat ben je met 'hopen'?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al uitgesproken en uitgelegd aan pootje en sharice. En er is aangegeven dat ze hopen dat hun aanhang voor sharice kiest
Vorige keer ook heel erg langquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze blijft er wel erg lang in hangen voor als er niets anders aan de hand is.
Een grote act.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Is nu hetzelfde aan het huilen als toen met dat dineetje dat ze niet mee mocht met Jeffrey. Was ze ook helemaal overstuur. Kon toen niet stoppen met huilen toen. Als het iets privé zou zijn had bb haar al lang binnen geroepen.
Ze is ergens in de afgelopen nachten wel uit bed gekomen om naar de DBK te gaan (minstens 1 keer , mss meer) dus zou het wel eens kunnen dat er effectief meer aan de hand is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:36 schreef Verida het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen dat ze nu ineens iets van Jorda heeft gehoord en daarom zou moeten huilen
dan had ze toch niet gisteren die nominatie gewoon heel netjes opgenomen?
En waarom zou er nu ineens bericht moeten komen over een zogenaamd einde van een relatie? Ik zie daar echt de logica niet van in, niet op dit moment ineens.
het is gewoon spanning die loskomt, verdriet en onmacht omdat ze samen met axel erop staat (volgens mij)
Dit is eerder overacting. Gewoon cringyquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:53 schreef Lrod01 het volgende:
Weer even zielig doen voor de tv. Ja sorry maar ik trap niet meer in dit toneelspel hoor.Als iemand daar goed kan acteren is het Jane wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |