Dat zou wel smerig van BB zijn om juist nu dat nieuws door te geven. Nog even een trap na bij iemand die al gevallen isquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Wat naar om te zien dat ze die ketting van Jordy zo vasthoudt in haar hand.. Zou het echt niet dat zijn?
Je kunt in je contract laten opnemen welke informatie je absoluut wilt krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zouden ze Jane wel iets over haar relatiestatus vertellen en Mattie niet? Lijkt me heel vreemd
Bij Mattie is er niks gezegd over einde relatie. Deborah heeft aangegeven dat er een goed gesprek moet komen als hij naar huis komt. Maar niet dat het over isquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom zouden ze Jane wel iets over haar relatiestatus vertellen en Mattie niet? Lijkt me heel vreemd
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat er meer aan de hand is
[ afbeelding ]
ik denk dat ze huilt omdat ze samen met Axel op de bank zit, dat was iets wat ze beiden absoluut niet wilden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zal niet huilen omdat ze genomineerd is want dat was ze al.![]()
Dus ik begrijp dit verdriet niet.
Ik hoop dat de geruchten niet waar zijn, dat gun je niemand.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:29 schreef Hznootje het volgende:
Wat naar om te zien dat ze die ketting van Jordy zo vasthoudt in haar hand.. Zou het echt niet dat zijn?
Geen idee, ik volg die juice niet. Alleen wat er hier gezegd is en daar ga ik dan van uitquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Bij Mattie is er niks gezegd over einde relatie. Deborah heeft aangegeven dat er een goed gesprek moet komen als hij naar huis komt. Maar niet dat het over is
Ze heeft een ketting in haar hand van haar vriend.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.
Van die zgn kinderboekenclub heb ik meer diepgang gezien, meer struggles gezien meer beleving gezien dan van Jane en Axel. Daarnaast voelde Axel en Jane zich vorige week heer en meester. Ze begonnen deze week daar ook weer mee tot gister. Toen waren de druiven wel even zuur. Jane heeft haar dubbelspel totaal niet goed uitgespeeld. Axel is niet slim genoeg en niet empatisch genoeg om mensen aan zich te binden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:15 schreef RelDaThief het volgende: Alhoewel ze wel meer en/of op een andere manier fun maakten en vanalles probeerden is het best voor Jane dat Axel eruit gaat. Maar.... daar had ze veel vroeger afstand van moeten nemen om daar nu nog voordeel uit te halen. Ben wel benieuwd of het de voorspelbare kleurboekenklub gaat blijven die zich heer en meester voelt of dat het nu effectief ieder voor zich gaat worden. Er moet in elk geval een serieuze draai worden gegeven aan het programma wil het nu nog interessant blijven... 3 tegen 3 is weer meer van dezelfde slappe hap als de voorgaande weken.
Misschien kunnen we gewoon normaal praten , dit staat mij heel erg tegen allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit heeft ze vaker gehad hoor. Heimwee en dan allebei genomineerd. Jane kan heel heftig huilen hebben we vaker gezien daar.
Ik denk dat dat best een goede verklaring is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verdriet zeg.
ZOu alle spanning er nu uitkomen of zo?
Enige wat ik dan kan bedenken is, dat ze echt "ingehuurd" is door BB. Dan gelden er misschien andere redenen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
He wat bedoel je ik vind dit sneu voor jane.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we gewoon normaal praten , dit staat mij heel erg tegen allemaal
Ja hij heeft Axel al gewaarschuwd. Maar ze wil nu alleen zijnquote:
Nee doen ze niet dan roepen ze haar.naar de dbk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan me niet voorstellen als het om een privésituatie gaat, dat BB de camera's zo op haar zet, dan gun je haar even wat privacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |