Je kan het ook normaal posten ipv zo negatief, eerst negatief posten en dan later zeggen ja maar was niet zo bedoeld hoor, tis goed met je. en wie legt er nou zout op slakken hier .......quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we allemaal stoppen over jane. Ja ik weet het klinkt gek uit mijn mond. Over uurtje komt ze wel weer tevoorschijn en horen we die keiharde lach weer.
[..]
Is niet negatief bedoeld heb het over dat gedoe dat ze huilt. Je kan ook alles verkeerd oppakken he. Ik vind het sneu voor haar
Geweldig, die heeft ervaring hiermeequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Pootje legt eerst een lading wcpapier op zijn schouder en laat dan Jane op zijn schouder huilen
Jane en hij blijven elkaar wel zien denk ik. Samen door dik en dunquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon een nuchtere vent, zonder veel poespas.
Hij kan in ieder geval met opgeheven hoofd naar huis, leuke ervaring gehad en verder met zijn leven.
Ik zie hem er niet voor aan om alle BB bijeenkomsten en meet en greets enzo af te gaan lopenLekker op de vrachtwagen en weer aan het werk.
Dat vind ik extra sneu, ze mist haar vriend en krijgt dan een extra dreunquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
"Ik kan gewoon niet stoppen met huilen", snikt Jane
Ze mist thuis
ja hoor, dat is vriendschap. ook zonder veel raakvlakken kan er dus gewoon vriendschap ontstaan, met humor en respect voor elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane en hij blijven elkaar wel zien denk ik. Samen door dik en dun
Is het spel was vorige week zo. Werd er door jaxel opgeroepen om op keano te stemmen omdat ze jordy kwijt wilde.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind deze bank zo niet leuk. En dat ze Charice gaan saven niet omdat ze leuk is, maar om Axel en Jane eruit te halen. Dit is voor mij de omgekeerde wereld!
Kan ze wat beginnen met Axel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Oh jee , zij gaat het zwaar krijgen ze erachter komt dat het uit is
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Maar dat weet ze niet dus zijn het voornamelijk ik vind mijzelf zielig tranen dat zijn de zelfde tranen die Jordy ook had en die ze van de week nog belachelijk maakte.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik extra sneu, ze mist haar vriend en krijgt dan een extra dreun
Ik twijfel ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delen
hij is ook wel liefquote:
Zeker weten, pootje zegt doe makeup op. En dan als ze weer opgeknapt is kan ze buiten bij axel gaan staan.quote:
dat is toch helemaal niet gezegd dat het uit isquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Je bedoeld Pootjequote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: je moet denken, we weten niets van thuis dan is het altijd goed. Come on , put your make up on, niet zo he.
Kom op, hop! we gaan quiche eten
ik hoor alleen maar van wel , vooral hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet gezegd dat het uit is
Jordy heeft de code gehadquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef spapaars het volgende:
Dit was te voorspellen.
Ze hebben er wat voor moeten doen.
Zoals Jordy even een kist laten openen met 9999 combinaties.
Maar er moet 1 van dat andere bondje weg, om de stand op 3 tegen 3 te brengen.
Anders zou deze week er minstens 2 van het kartel zijn genomineerd.
Daarom, je moet niet alles geloven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar van wel , vooral hier
Misschien omdat ze toch de leukste gevonden wordt van hun drieën.....quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik vind deze bank zo niet leuk. En dat ze Charice gaan saven niet omdat ze leuk is, maar om Axel en Jane eruit te halen. Dit is voor mij de omgekeerde wereld!
En het zou mij niet verbazen wanneer er een persoon van buiten de poort wat heeft geroepen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ze het echt niet weten? Ik twijfel nog steeds hoor. Als ze het weet kan ze er ook niks over delen
gebaseerd op een gedoetje op een juicekanaalquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik hoor alleen maar van wel , vooral hier
nou dat kan niet trouwens met al die GC die hun hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:24 schreef spapaars het volgende:
Dit was te voorspellen.
Ze hebben er wat voor moeten doen.
Zoals Jordy even een kist laten openen met 9999 combinaties.
Maar er moet 1 van dat andere bondje weg, om de stand op 3 tegen 3 te brengen.
Anders zou deze week er minstens 2 van het kartel zijn genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |