Beslist door de kijkers, zoals weer anderen dingen beslist zijn door de kijkers of BB, That's the gamequote:
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zieligquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:26 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat weet ze niet dus zijn het voornamelijk ik vind mijzelf zielig tranen dat zijn de zelfde tranen die Jordy ook had en die ze van de week nog belachelijk maakte.
Inderdaad er zijn veel roddels. Wie weet is het zelfs zo dat dat Jordy veel negatieve reacties kreeg en dat kan zijn carrière schaden. Daardoor het doet lijken alsof het uit is, terwijl het in werkelijkheid niet zo is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom, je moet niet alles geloven.
Je weet dat BB niet neutraal toekijkt, maar dit jaar is hun invloed wel erg groot, en daardoor ook meer zichtbaar.quote:
Ik denk dat je dat goed ziet, *** Mod edit***quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat emoties bij jane heel heftig eruit komen. Blij zijn dan keihard lachen en huilen heel erg heftig.
Er is allang bekend wie er moet winnen. Dat merk je aan allesquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat BB niet neutraal toekijkt, maar dit jaar is hun invloed wel erg groot, en daardoor ook meer zichtbaar.
Ja toen kritiek op jordy hebben samen met axel. Maarja dit was heftig om te zien vond ik net zoals ik het zielig vond voor jordy en jolien vorige week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zielig
Dat maakt ze niet eens zoveel uit, want daarna is het toch afgelopen, maar wie naar de finale wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is allang bekend wie er moet winnen. Dat merk je aan alles
Idd ik vind Jordy echt een leuke speler dit jaar maar hij kan slecht tegen de tegenslag. Maargoed hij weet dat zelf ook dat hij daar slecht mee is. Jane speelt de harde tante maar het is gewoon een meisje meisje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en toen kreeg hij wind van voren oh hij pakt het slecht op en ligt te mokken bla bla bla en Jane nu is zielig
uitgekozen door mensen thuis voor de opdracht dusquote:
mattie kan best even langer blijven zitten hoor, hij heeft toch niets anders te doenquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op jane neem je shift nu over van matti. Ze zegt dat ze soms van die momenten heeft en ze er niet uitkomt dan.
Jolien en Jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet eens zoveel uit, want daarna is het toch afgelopen, maar wie naar de finale wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |