Ik weet niet... waar?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zegt trump nou net sancties te gaan opleggen aan rusland?
Screenshot toegevoegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet... waar?
Hij kan ook in de war zijn met een land, het wordt wat minder lijkt het
Bluf, gaat ie niet doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, denkt aan.. maar het zijn natuurlijk maar woorden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Regeren per social media is wel echt 2025 aan het worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, denkt aan.. maar het zijn natuurlijk maar woorden.
Yes, het is maar zeer de vraag hoe de toekomst van de 'middle class' zal zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bush jr. viel onder de geloofsgroep die van mening is dat we deze eeuw het einde der tijden gaan meemaken. Ik maak me wel eens zorgen dat er iemand met veel macht op staat die van mening is dat het einde ter tijden niet snel genoeg kan plaatsvinden en dat gaat proberen te versnellen. Of iemand die denkt voordeel te behalen uit totale ineenstorten van de wereldeconomie/wereld. Bijvoorbeeld miljardairs die denken als grote leider op te kunnen staan uit de puinhopen.
Zo'n Musk en Thiel die zichzelf heel veel visionair leidersschap toebedelen over hoe een samenleving eruit zou moeten zien en de middelen hebben om richting deze samenleving te sturen vind ik doodeng.
Want als er 1 ding is wat zeker is: Deze samenleving zal niet gunstig zijn voor normale middenklassers zoas wij. Wij zullen verworden tot resource in een feodaal systeem geleid door de Muskjes en andere keiharde oligarchen van deze wereld waarin narcisme, gebrek aan empathie en respect voor mensenlevens een sterke eigenschap zal zijn.
Ik heb een gek idee: laten we net doen alsof niet iedereen een leasebak met tankpas heeft maar dat er ook mensen zijn die gewoon zelf hun auto’s en kosten betalen. Of is dat een sprong te ver uit je egoistische comfortzone?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nu net niks aan, ik rijd op kosten van de baas
Welnee. Gewoon een omweggetje om Oekraine weer onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, zware week gehad?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb een gek idee: laten we net doen alsof niet iedereen een leasebak met tankpas heeft maar dat er ook mensen zijn die gewoon zelf hun auto’s en kosten betalen. Of is dat een sprong te ver uit je egoistische comfortzone?
En dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon een omweggetje om Oekraine weer onder druk te zetten.
Ik zie anders genoeg andere opportunistische demagogen in die partij die meteen de macht zullen grijpen en op zijn south parks Eric cartmans respect my authority gaan roepen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is de steunpilaar die deze 'big tent' omhoog houdt, maar valt hij weg, dan barsten zulke discussies weer los.
Ik zie 'm al wat extra nutteloze sancties in leven roepen die Rusland amper raken, breed van de toren blazen dat hij Rusland het vuur aan de schenen legt en vervolgens tegen Zelensky gaat roepen dat hij moet gaan onderhandelen voor vrede (lees: capituleren) omdat hij anders ook sancties aan Oekraine gaat opleggen. En die zullen veel zwaarder zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon een omweggetje om Oekraine weer onder druk te zetten.
Maar dat betekent niet dat die 'andere opportunistische demagogen' erin slagen om de status van Trump te evenaren. Het is verknipt, maar ook knap: Trump heeft zich weten te kronen tot alleenheerser binnen de GOP. Geen Republikein durft zijn leiderschap, uitlatingen of beleidskeuzes te betwisten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg andere opportunistische demagogen in die partij die meteen de macht zullen grijpen en op zijn south parks Eric cartmans respect my authority gaan roepen.
Is dat ergens te zien denk je?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Spontane persco over iets meer dan een kwartier
Wat in dat artikel nog ontbreekt is dat "big balls" mogelijk de kleinzoon is van een -heel toevallig- KGB spion...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Laat Big Balls er even buiten, wil je.
En toch kan het goed functioneren, denk maar eens aan Trumps oproep via de media:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Regeren per social media is wel echt 2025 aan het worden.
Natuurlijk, wat dom van mij. Dank je.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:54 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/live/xI_BB-chMBw
Steve natuurlijk!
Sorry hoor maar onder regeren versta ik toch iets anders dan een 1/2tje onder kgbers.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:54 schreef cynicus het volgende:
[..]
En toch kan het goed functioneren, denk maar eens aan Trumps oproep via de media:
"Russia, if you’re listening, I hope you’re able to find the 30,000 emails that are missing. I think you will probably be rewarded mightily by our press. Let’s see if that happens. That’ll be next. "
En toen gaf Rusland the mails vrij...
Dit is de enige manier van onderhandelen die Trump kent: intimideren. Maar Putin valt niet te intimideren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu weer wel sancties voor Rusland.
Putin vertrouwt het waarschijnlijk al niet zo en staat niet zo te springen om een ontmoeting met Trump, en dit is de eerste reactie van Trump. Verzin ik even zo maar dit is wat ik gok dat er aan de hand is.
Oh jawel, maar alleen met echte macht/kracht én de aannemelijke inzet ervan indien nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:09 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dit is de enige manier van onderhandelen die Trump kent: intimideren. Maar Putin valt niet te intimideren.
En straks weer sancties pauzeren, terugdraaien, opnieuw dreigen, etc. Je kan veel geld verdienen op de beurs als je insider kennis hebt van wat er in het hoofd van Trump om gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Putin vertrouwt het waarschijnlijk al niet zo en staat niet zo te springen om een ontmoeting met Trump, en dit is de eerste reactie van Trump. Verzin ik even zo maar dit is wat ik gok dat er aan de hand is.
Nieuw naslagwerk voor beurshandelaren:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:15 schreef Montov het volgende:
[..]
En straks weer sancties pauzeren, terugdraaien, opnieuw dreigen, etc. Je kan veel geld verdienen op de beurs als je insider kennis hebt van wat er in het hoofd van Trump om gaat.
Ja voor de buhne. Nu iedereen er wel over uit is dat hij zich vol inzet voor de Russische zaak moet hij natuurlijk wel íets ertegenover zetten dat er wordt gezegd dat ze Oekrainse vluchtelingen willen uitzetten enzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, importheffingen voor Poetin, dit gaat aankomen voor hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de duidelijkste band tussen autisme en vaccins die ze gaan vinden deze is:quote:
Ik neem aan dat de betrokken wetenschappers kunnen kiezen tussen het genereren van de gewenste uitkomsten of ontslag?quote:
Straks moet NASA onderzoeken of de aarde plat is!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de betrokken wetenschappers kunnen kiezen tussen het genereren van de gewenste uitkomsten of ontslag?
Nog even wachten tot men de flat earth society tot wetenschaps ministerie bombardeerd, die theorie van een ronde aarde die moet toch nog eens onderzocht worden.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog even wachten tot men de flat earth society tot wetenschaps ministerie bombardeerd, die theorie van een ronde aarde die moet toch nog eens onderzocht worden.
Dat lijkt me ook. Dan hebben de vaste klanten in dit topic ook weer iets om naar te wijzen. Zie je wel Trump is fair en balanced hij denkt ook na om íets tegen Rusland te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Waarschijnlijk vond zelfs Poetin dat het er iets te dik bovenop lag. Die heeft Trump vervolgens aangeraden om Rusland toch maar iets steviger aan te pakken, op z'n minst verbaal.
Merk ook zijn bewoordingen op "Russia is absolutely pounding Ukraine", dat is eigenlijk een compliment voor Rusland.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
Waarschijnlijk vond zelfs Poetin dat het er iets te dik bovenop lag. Die heeft Trump vervolgens aangeraden om Rusland toch maar iets steviger aan te pakken, op z'n minst verbaal.
Ja dat hij daar niet voor impeached of aangeklaagd wordt laat wel zien dat Amerika geen rechtsstaat meer is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
FT: cryptoproject rond Trump casht honderden miljoenen - https://nos.nl/l/2558578 oh wat was Biden corrupt
quote:Trump Rages at ‘Sleazebag Journalists’ For Exposing ‘Hot Mic’ Comment He Made to Chief Justice Roberts
Multiple news outlets picked up on the exchange, which was caught on the hot mic. In the clip, Trump was heard saying, “Thank you again. Thank you again. Won’t forget it,” as he patted Roberts on the arm.
This sparked speculation that Trump was thanking Roberts for the conservative-majority decision that granted him broad immunity from most criminal charges, both past and future.
Over hoe gemeen alle andere landen en de EU tegen de VS zijn en hoe hij de VS ertegen zal beschermen o.a.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:09 schreef aquawoman het volgende:
Jesus, hij ratelt van hot naar her. Waar gaat dit over?
Maar hoe moet je hier als journalist iets fatsoenlijks van maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Over hoe gemeen alle andere landen en de EU tegen de VS zijn en hoe hij de VS ertegen zal beschetmen o.a.![]()
Althans, dat hoorde ik de 15 sec voordat ik de stream weer afzette om dat ik én zijn leugens én zijn stem gewoonweg niet kan aanhoren..
Het antwoord bij Trump is 9 van de 10 keer "not invented here syndrome".quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:16 schreef aquawoman het volgende:
Wel een goede vraag nu - als chips zo belangrijk zijn, waarom wil je dan de bipartisan chips act afschaffen.
Het antwoord: iets mer race en gender
Nou zo dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Maar hoe moet je hier als journalist iets fatsoenlijks van maken?
Het brabbelt een beetje voor zich uit, dit is toch geen persconferentie.
Ik kijk nog liever 90 min. Keukenkampioendivisie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
...
Althans, dat hoorde ik de 15 sec voordat ik de stream weer afzette om dat ik én zijn leugens én zijn stem gewoonweg niet kan aanhoren..
Wallstreet heeft laten weten dat Trump geen verstand heeft van tarieven en economie. Hij heeft iets symbolisch te compenseren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
FT: cryptoproject rond Trump casht honderden miljoenen - https://nos.nl/l/2558578 oh wat was Biden corrupt
Wat begrijp je niet aan het woord 'corrupt '?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.
Maar we moesten vertrouwen hebben in de rechtsstaat volgens de loyalisten hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat hij daar niet voor impeached of aangeklaagd wordt laat wel zien dat Amerika geen rechtsstaat meer is.
Trouwens ook dat hij tegen supreme court justices zegt dat ze heel hartelijk bedankt worden en dat hij niet vergeet.
https://dailyboulder.com/(...)ief-justice-roberts/
[..]
Ik denk dat als Zelensky meewerkt aan een vredesverdrag of een bestand, en Poetin dwars ligt, Trump 180° gaat draaien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ah, Biden stak belastinggeld in eigen zakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.
Te beginnen met top dollar vragen voor kamers in mar-a-lago voor secret service personeel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ah, Biden stak belastinggeld in eigen zak
godsamme.
Weet je wie wel miljoenen aan belastinggeld in eigen zak steekt? Trump.
Dit gaat goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Is er werkelijk iemand die dit flipperkast-beleid een goed idee vindt?
Een man met een bipolaire stoornis en een ketaminejunk aan het roer, wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Scheelt bosbrandenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Was dit al voorbij geweest? Hij hoeft geen hout uit Canada want hij gaat al de bomen in de VS kappen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
250% ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Als hij op fok zou zitten zou hij voor de 450% gaan dat is pas fantastisch.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
250% ookAbsoluut van het padje af die idioot
40-45% lijkt me eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij op fok zou zitten zou hij voor de 450% gaan dat is pas fantastisch.
Rare is dat je burgers onder vuur kan nemen en hun sociale zekerheden mag bestrijden zonder dat het al teveel consequenties heeft. Maar dit is "erger" omdat het de heilige beurs treft. Probleem met de Trump definitie van 'winning' is dat je blijkbaar geen gas terug kunt nemen. Zou hij dat doen dan winnen degenen die hem vertellen het niet te doen in zijn wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
250% ookAbsoluut van het padje af die idioot
Nog een showtje op komst.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat als Zelensky meewerkt aan een vredesverdrag of een bestand, en Poetin dwars ligt, Trump 180° gaat draaien.
Vance heeft al enkele weken geleden gedreigd met keiharde maatregelen tegen Rusland als Poetin niet meewerkt.
Je moet wat als je aandelen laag wil kopenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Nou, tijd voor Canada om dat naar 0% te brengen, en daarmee de amerikaanse markt te overspoelen met goedkope zuivelproductenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.
Zoals Leroy Pullings ook zingt: "Remember! Only Forest Fires prevent Bears!"quote:
De boertjes in Canada hebben kennelijk ook goede lobbyisten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.
Daar zal wel een gedachte achter zitten. Deze percentages zijn immers vrij recent uitonderhandeld, bij de vaststelling van een nieuw handelsverdrag tussen de VS, Mexico en Canada.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:
Een stukje toneel waar je niet teveel in moet lezen, Musk was al bezig om te zorgen dat alle ontslagen niet op zijn schouders rusten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:20 schreef Basp1 het volgende:
Volgens onderstaande stukje in de nyt rommelt het wel wat intern.
Inside the Explosive Meeting Where Trump Officials Clashed With Elon Musk
Het is allemaal een spel in de hoop voor totale chaos te zorgen, zodoende draagvlak te creëren voor annexatie. Knap dat Trudeau zo koel blijft en ondanks het grote oranje gevaar zich toch volledig blijft inzetten ter bescherming van Oekraïne. En Trump de gehele campagne van Poilievre (voorlopig) overhoop gooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Merdere users hier, bijvoorbeeld. En ik denk dat Poetin er ook niet echt moeite mee heeft. Maar als je bedoelt 'iemand met een IQ hoger dan zijn schoenmaat', dan nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
woke blijft ook kut, met of zonder die clownquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef V. het volgende:
En RTL Nieuws had weer een schandalig toondoof item over Trump-stemmers in Idaho die niks ophebben met woke en niet willen betalen voor uitvreters uit de federale ruif en vinden dat Trump alles goed doet.
Geen context, niets over protesten, het inzakken van de beurzen, Trumps ongekend slechte peilingen voor de honeymoonperiode van een president.
Schandalige journalistieke wanvertoning![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)utm_id=shareVideoURL
Ik heb toevallig een aantal van die speeches van Poilievre voorbij zien komen maar wat kan die man spreken zeg! Dat noem ik nog eens een leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is allemaal een spel in de hoop voor totale chaos te zorgen, zodoende draagvlak te creëren voor annexatie. Knap dat Trudeau zo koel blijft en ondanks het grote oranje gevaar zich toch volledig blijft inzetten ter bescherming van Oekraïne. En Trump de gehele campagne van Poilievre (voorlopig) overhoop gooit.
Tsja...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woke blijft ook kut, met of zonder die clown
Goed kunnen spreken maakt je niet per definitie een goed leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een aantal van die speeches van Poilievre voorbij zien komen maar wat kan die man spreken zeg! Dat noem ik nog eens een leider.
Ik zie Trump nog wel live op tv alsnog een extra voorwaarde eisen, net voor het tekenen.quote:
Boeren die geen belastingen wilden betalen voor stedelingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef V. het volgende:
En RTL Nieuws had weer een schandalig toondoof item over Trump-stemmers in Idaho die niks ophebben met woke en niet willen betalen voor uitvreters uit de federale ruif en vinden dat Trump alles goed doet.
Geen context, niets over protesten, het inzakken van de beurzen, Trumps ongekend slechte peilingen voor de honeymoonperiode van een president.
Schandalige journalistieke wanvertoning![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)utm_id=shareVideoURL
Ik neem aan dat je een geintje maakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Boeren die geen belastingen wilden betalen voor stedelingen.
Das vreemd, hier is het net andersom.
Maar vaak wel kenmerkend voor een goede leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed kunnen spreken maakt je niet per definitie een goed leider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |