Nou zo dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:14 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Maar hoe moet je hier als journalist iets fatsoenlijks van maken?
Het brabbelt een beetje voor zich uit, dit is toch geen persconferentie.
Ik kijk nog liever 90 min. Keukenkampioendivisie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
...
Althans, dat hoorde ik de 15 sec voordat ik de stream weer afzette om dat ik én zijn leugens én zijn stem gewoonweg niet kan aanhoren..
Wallstreet heeft laten weten dat Trump geen verstand heeft van tarieven en economie. Hij heeft iets symbolisch te compenseren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu weer wel sancties voor Rusland.
Putin vertrouwt het waarschijnlijk al niet zo en staat niet zo te springen om een ontmoeting met Trump, en dit is de eerste reactie van Trump. Verzin ik even zo maar dit is wat ik gok dat er aan de hand is.
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
FT: cryptoproject rond Trump casht honderden miljoenen - https://nos.nl/l/2558578 oh wat was Biden corrupt
Wat begrijp je niet aan het woord 'corrupt '?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.
Maar we moesten vertrouwen hebben in de rechtsstaat volgens de loyalisten hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat hij daar niet voor impeached of aangeklaagd wordt laat wel zien dat Amerika geen rechtsstaat meer is.
Trouwens ook dat hij tegen supreme court justices zegt dat ze heel hartelijk bedankt worden en dat hij niet vergeet.
https://dailyboulder.com/(...)ief-justice-roberts/
[..]
Ik denk dat als Zelensky meewerkt aan een vredesverdrag of een bestand, en Poetin dwars ligt, Trump 180° gaat draaien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu weer wel sancties voor Rusland.
Putin vertrouwt het waarschijnlijk al niet zo en staat niet zo te springen om een ontmoeting met Trump, en dit is de eerste reactie van Trump. Verzin ik even zo maar dit is wat ik gok dat er aan de hand is.
Ah, Biden stak belastinggeld in eigen zakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Verschil is dat niemand verplicht is of was om de Trumpcoin te kopen. Dat is een eigen investering van mensen. Bij Biden werd het belastinggeld gewoon zo over de balk gesmeten.
Te beginnen met top dollar vragen voor kamers in mar-a-lago voor secret service personeel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ah, Biden stak belastinggeld in eigen zak
godsamme.
Weet je wie wel miljoenen aan belastinggeld in eigen zak steekt? Trump.
Dit gaat goedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Is er werkelijk iemand die dit flipperkast-beleid een goed idee vindt?
Een man met een bipolaire stoornis en een ketaminejunk aan het roer, wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Scheelt bosbrandenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Was dit al voorbij geweest? Hij hoeft geen hout uit Canada want hij gaat al de bomen in de VS kappen.![]()
Bekijk deze YouTube-video
250% ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Als hij op fok zou zitten zou hij voor de 450% gaan dat is pas fantastisch.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
250% ookAbsoluut van het padje af die idioot
40-45% lijkt me eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij op fok zou zitten zou hij voor de 450% gaan dat is pas fantastisch.
Rare is dat je burgers onder vuur kan nemen en hun sociale zekerheden mag bestrijden zonder dat het al teveel consequenties heeft. Maar dit is "erger" omdat het de heilige beurs treft. Probleem met de Trump definitie van 'winning' is dat je blijkbaar geen gas terug kunt nemen. Zou hij dat doen dan winnen degenen die hem vertellen het niet te doen in zijn wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
250% ookAbsoluut van het padje af die idioot
Nog een showtje op komst.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat als Zelensky meewerkt aan een vredesverdrag of een bestand, en Poetin dwars ligt, Trump 180° gaat draaien.
Vance heeft al enkele weken geleden gedreigd met keiharde maatregelen tegen Rusland als Poetin niet meewerkt.
Je moet wat als je aandelen laag wil kopenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Nou, tijd voor Canada om dat naar 0% te brengen, en daarmee de amerikaanse markt te overspoelen met goedkope zuivelproductenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.
Zoals Leroy Pullings ook zingt: "Remember! Only Forest Fires prevent Bears!"quote:
De boertjes in Canada hebben kennelijk ook goede lobbyisten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat doet Canada ook (tot 298%), al zijn die hele zuivel-importheffingen onder USMCA/NAFTA een extreem ingewikkeld systeem met quota, toewijzingen aan boeren, uitzonderingen enzovoorts.
Daar zal wel een gedachte achter zitten. Deze percentages zijn immers vrij recent uitonderhandeld, bij de vaststelling van een nieuw handelsverdrag tussen de VS, Mexico en Canada.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:16 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:
Een stukje toneel waar je niet teveel in moet lezen, Musk was al bezig om te zorgen dat alle ontslagen niet op zijn schouders rusten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:20 schreef Basp1 het volgende:
Volgens onderstaande stukje in de nyt rommelt het wel wat intern.
Inside the Explosive Meeting Where Trump Officials Clashed With Elon Musk
Het is allemaal een spel in de hoop voor totale chaos te zorgen, zodoende draagvlak te creëren voor annexatie. Knap dat Trudeau zo koel blijft en ondanks het grote oranje gevaar zich toch volledig blijft inzetten ter bescherming van Oekraïne. En Trump de gehele campagne van Poilievre (voorlopig) overhoop gooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Merdere users hier, bijvoorbeeld. En ik denk dat Poetin er ook niet echt moeite mee heeft. Maar als je bedoelt 'iemand met een IQ hoger dan zijn schoenmaat', dan nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
woke blijft ook kut, met of zonder die clownquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef V. het volgende:
En RTL Nieuws had weer een schandalig toondoof item over Trump-stemmers in Idaho die niks ophebben met woke en niet willen betalen voor uitvreters uit de federale ruif en vinden dat Trump alles goed doet.
Geen context, niets over protesten, het inzakken van de beurzen, Trumps ongekend slechte peilingen voor de honeymoonperiode van een president.
Schandalige journalistieke wanvertoning![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)utm_id=shareVideoURL
Ik heb toevallig een aantal van die speeches van Poilievre voorbij zien komen maar wat kan die man spreken zeg! Dat noem ik nog eens een leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is allemaal een spel in de hoop voor totale chaos te zorgen, zodoende draagvlak te creëren voor annexatie. Knap dat Trudeau zo koel blijft en ondanks het grote oranje gevaar zich toch volledig blijft inzetten ter bescherming van Oekraïne. En Trump de gehele campagne van Poilievre (voorlopig) overhoop gooit.
Tsja...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woke blijft ook kut, met of zonder die clown
Goed kunnen spreken maakt je niet per definitie een goed leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een aantal van die speeches van Poilievre voorbij zien komen maar wat kan die man spreken zeg! Dat noem ik nog eens een leider.
Ik zie Trump nog wel live op tv alsnog een extra voorwaarde eisen, net voor het tekenen.quote:
Boeren die geen belastingen wilden betalen voor stedelingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef V. het volgende:
En RTL Nieuws had weer een schandalig toondoof item over Trump-stemmers in Idaho die niks ophebben met woke en niet willen betalen voor uitvreters uit de federale ruif en vinden dat Trump alles goed doet.
Geen context, niets over protesten, het inzakken van de beurzen, Trumps ongekend slechte peilingen voor de honeymoonperiode van een president.
Schandalige journalistieke wanvertoning![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)utm_id=shareVideoURL
Ik neem aan dat je een geintje maakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Boeren die geen belastingen wilden betalen voor stedelingen.
Das vreemd, hier is het net andersom.
Maar vaak wel kenmerkend voor een goede leider.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed kunnen spreken maakt je niet per definitie een goed leider.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar vaak wel kenmerkend voor een goede leider.
Waar zou hij op doelen met z'n 'before it is too late'?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zegt trump nou net sancties te gaan opleggen aan rusland?
[ afbeelding ]
Nee daarom zeg ik het ook.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar zou hij op doelen met z'n 'before it is too late'?
Nou, ik ben het i.i.g. niet noodzakelijkerwijs met je eensquote:
Woke is gedemoniseerd om types als Trump aan macht te brengenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woke blijft ook kut, met of zonder die clown
Staat gewoon letterlijk in die tweet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zei hij dat? Wat kan hij daarmee bedoelen?
Wat zijn de plannen van Netanyahu met Iran? Kernbom erop? Volgens mij doet Trump gewoon alles wat hij vraagt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vermoedelijk gaat er ook aandacht naar Iran snel, ook maar raden wat hier the other option is.
In Rusland zijn ze uitgesproken tevreden met de 100% match tussen wat het kremlin en Trump willen. Die spelen straks dus ook ieder georkestreerd toneelspelletje tegen zichzelf mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie Trump nog wel live op tv alsnog een extra voorwaarde eisen, net voor het tekenen.
quote:Het Amerikaanse lucht- en ruimtevaartbedrijf Maxar heeft de toegang tot satellietbeelden voor Oekraïne uitgeschakeld. Dat meldt het bedrijf vrijdag. De uitschakeling volgt op het besluit van de regering van de Amerikaanse president Donald Trump eerder deze week om de uitwisseling van inlichtingen met Kyiv op te schorten.
Die Russen hebben binnenkamers totaal geen respect voor Trump, die ze waarschijnlijk ook als een oranje clown zien. Die kunnen hun geluk niet geloven. Voor al hun zonden tegen de mensheid, is het wel zo dat de Russen enige gedragsregels volgen. Anders waren er ondertussen wel een paar Westerse leiders omgelegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Rusland zijn ze uitgesproken tevreden met de 100% match tussen wat het kremlin en Trump willen. Die spelen straks dus ook ieder georkestreerd toneelspelletje tegen zichzelf mee.
Je moet toch wat als je "end of the war in 24 hours when I'm president" hopeloos heeft gefaald.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zegt trump nou net sancties te gaan opleggen aan rusland?
[ afbeelding ]
Hoezo? Een Nederlands gezin betaalt gemiddeld ongeveer 500 euro per jaar aan onze enorm met belastinggeld gesubsidieerde boeren. En die boeren willen naar ik weet eigenlijk niets nada noppes doen om het voor ons stedelingen wat fijner te maken. Geen minder stikstof uitstoten zodat we meer huizen kunnen bouwen bijv.quote:
Tja opkomen voor zwakkeren in de samenleving is nou eenmaal heel kwalijk voor de boze rechtsmens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is gedemoniseerd om types als Trump aan macht te brengen
Ze hebben vooral zichzelf in die situatie gebracht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is gedemoniseerd om types als Trump aan macht te brengen
Dit speelt al veel langer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:22 schreef Vis1980 het volgende:
Tja, men waarschuwde juist voor dit soort gevaren, een beetje vreemd dat mensen dan zeggen dat het juist de schuld is van de mensen die wezen op het gevaar. Daar gaat het dan toch ook een beetje om, ervoor zorgen dat niemand meer in een schaamhoekje moet gaan zitten wegkwijnen. Tuurlijk, er waren ook mensen die daarin weer te ver gingen, maar dat is een schreeuwend groepje mensen, vooral online. Die groep is wel zo marginaal en bijna niemand komt het vaak in eigen leven tegen...het lijkt mij meer dat veel mensen zich in hebben gelaten met vage YouTubers en dingen op social media, een trend die al in 2010 begon te groeien. Toen nog waren het de policoren, later de gutmenschen, later ineens woke. Het begon pas echt in meerdere landen sneller te groeien toen het ineens ging over migranten (zowel in VS als hier).
Je kan mij echt niet wijs maken dat iemand juist gaat stemmen op iemand die van mensen uitsluiten zijn grootste speerpunt heeft gemaakt als je ook maar een beetje geeft om de levenskwaliteit van een ander. Je kon al van Trump's eerste speech ('Mexicanen zijn allemaal verkrachters') al meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Dus die mensen die zogenaamd naar 'Trump toe zijn geduwd' doen net alsof naar elkaar omkijken dan het kwaad is, maar die gozer die sowieso heel veel mensen wil uitsluiten dan een optie zou zijn.
En als die eerste speech al geen bewustwording had gekweekt, dan heb je sindsdien meer dan 8 jaar elke dag genoeg redenen gehad om in te zien dat deze man geen goede bedoelingen heeft. Ja, de Democraten kunnen beter, alles kan altijd beter, maar je kunt mij echt niet wijsmaken dat je op een gozer gaat stemmen die zijn fans het Capitool laat aanvallen om een democratisch proces hardhandig de nek om te draaien, omdat een ander graag wil dat zijn gehandicapte buurvrouw of veterane oom met psychische problemen ook aan het werk kan. Of dat een homo niet in de kast hoeft blijft te zitten of ouderwets met de riem krijgt.
https://en.wikipedia.org/wiki/REDMAPquote:President Barack Obama uitte zijn bezorgdheid over de beslissing van het Hooggerechtshof tijdens zijn State of the Union-toespraak van 2010, uitgesproken op 27 januari, en zei: "Met alle verschuldigde eerbied voor de scheiding der machten, heeft het Hooggerechtshof vorige week een eeuw van wet teruggedraaid waarvan ik geloof dat het de sluizen zal openen voor speciale belangen - inclusief buitenlandse bedrijven - om onbeperkt door te geven aan onze verkiezingen. Ik denk niet dat Amerikaanse verkiezingen moeten worden gefinancierd door de machtigste belangen van Amerika, of erger nog, door buitenlandse entiteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |