Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar vaak wel kenmerkend voor een goede leider.

Waar zou hij op doelen met z'n 'before it is too late'?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zegt trump nou net sancties te gaan opleggen aan rusland?
[ afbeelding ]

Nee daarom zeg ik het ook.quote:

Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar zou hij op doelen met z'n 'before it is too late'?

Nou, ik ben het i.i.g. niet noodzakelijkerwijs met je eensquote:

Woke is gedemoniseerd om types als Trump aan macht te brengenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
woke blijft ook kut, met of zonder die clown

Staat gewoon letterlijk in die tweet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zei hij dat? Wat kan hij daarmee bedoelen?

Wat zijn de plannen van Netanyahu met Iran? Kernbom erop? Volgens mij doet Trump gewoon alles wat hij vraagt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:04 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vermoedelijk gaat er ook aandacht naar Iran snel, ook maar raden wat hier the other option is.

In Rusland zijn ze uitgesproken tevreden met de 100% match tussen wat het kremlin en Trump willen. Die spelen straks dus ook ieder georkestreerd toneelspelletje tegen zichzelf mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zie Trump nog wel live op tv alsnog een extra voorwaarde eisen, net voor het tekenen.

quote:Het Amerikaanse lucht- en ruimtevaartbedrijf Maxar heeft de toegang tot satellietbeelden voor Oekraïne uitgeschakeld. Dat meldt het bedrijf vrijdag. De uitschakeling volgt op het besluit van de regering van de Amerikaanse president Donald Trump eerder deze week om de uitwisseling van inlichtingen met Kyiv op te schorten.

Die Russen hebben binnenkamers totaal geen respect voor Trump, die ze waarschijnlijk ook als een oranje clown zien. Die kunnen hun geluk niet geloven. Voor al hun zonden tegen de mensheid, is het wel zo dat de Russen enige gedragsregels volgen. Anders waren er ondertussen wel een paar Westerse leiders omgelegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Rusland zijn ze uitgesproken tevreden met de 100% match tussen wat het kremlin en Trump willen. Die spelen straks dus ook ieder georkestreerd toneelspelletje tegen zichzelf mee.

Je moet toch wat als je "end of the war in 24 hours when I'm president" hopeloos heeft gefaald.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zegt trump nou net sancties te gaan opleggen aan rusland?
[ afbeelding ]

Hoezo? Een Nederlands gezin betaalt gemiddeld ongeveer 500 euro per jaar aan onze enorm met belastinggeld gesubsidieerde boeren. En die boeren willen naar ik weet eigenlijk niets nada noppes doen om het voor ons stedelingen wat fijner te maken. Geen minder stikstof uitstoten zodat we meer huizen kunnen bouwen bijv.quote:

Tja opkomen voor zwakkeren in de samenleving is nou eenmaal heel kwalijk voor de boze rechtsmens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is gedemoniseerd om types als Trump aan macht te brengen

Ze hebben vooral zichzelf in die situatie gebracht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]

Dit speelt al veel langer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:22 schreef Vis1980 het volgende:
Tja, men waarschuwde juist voor dit soort gevaren, een beetje vreemd dat mensen dan zeggen dat het juist de schuld is van de mensen die wezen op het gevaar. Daar gaat het dan toch ook een beetje om, ervoor zorgen dat niemand meer in een schaamhoekje moet gaan zitten wegkwijnen. Tuurlijk, er waren ook mensen die daarin weer te ver gingen, maar dat is een schreeuwend groepje mensen, vooral online. Die groep is wel zo marginaal en bijna niemand komt het vaak in eigen leven tegen...het lijkt mij meer dat veel mensen zich in hebben gelaten met vage YouTubers en dingen op social media, een trend die al in 2010 begon te groeien. Toen nog waren het de policoren, later de gutmenschen, later ineens woke. Het begon pas echt in meerdere landen sneller te groeien toen het ineens ging over migranten (zowel in VS als hier).
Je kan mij echt niet wijs maken dat iemand juist gaat stemmen op iemand die van mensen uitsluiten zijn grootste speerpunt heeft gemaakt als je ook maar een beetje geeft om de levenskwaliteit van een ander. Je kon al van Trump's eerste speech ('Mexicanen zijn allemaal verkrachters') al meteen zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Dus die mensen die zogenaamd naar 'Trump toe zijn geduwd' doen net alsof naar elkaar omkijken dan het kwaad is, maar die gozer die sowieso heel veel mensen wil uitsluiten dan een optie zou zijn.
En als die eerste speech al geen bewustwording had gekweekt, dan heb je sindsdien meer dan 8 jaar elke dag genoeg redenen gehad om in te zien dat deze man geen goede bedoelingen heeft. Ja, de Democraten kunnen beter, alles kan altijd beter, maar je kunt mij echt niet wijsmaken dat je op een gozer gaat stemmen die zijn fans het Capitool laat aanvallen om een democratisch proces hardhandig de nek om te draaien, omdat een ander graag wil dat zijn gehandicapte buurvrouw of veterane oom met psychische problemen ook aan het werk kan. Of dat een homo niet in de kast hoeft blijft te zitten of ouderwets met de riem krijgt.
https://en.wikipedia.org/wiki/REDMAPquote:President Barack Obama uitte zijn bezorgdheid over de beslissing van het Hooggerechtshof tijdens zijn State of the Union-toespraak van 2010, uitgesproken op 27 januari, en zei: "Met alle verschuldigde eerbied voor de scheiding der machten, heeft het Hooggerechtshof vorige week een eeuw van wet teruggedraaid waarvan ik geloof dat het de sluizen zal openen voor speciale belangen - inclusief buitenlandse bedrijven - om onbeperkt door te geven aan onze verkiezingen. Ik denk niet dat Amerikaanse verkiezingen moeten worden gefinancierd door de machtigste belangen van Amerika, of erger nog, door buitenlandse entiteiten.

Maakt dat wat uit? Het feit dat democraten heel de tijd zitten te huilen om Doge maakt dat het erop lijkt dat je dit verdedigt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:46 schreef Kijkertje het volgende:
Deze had ik nog gemist. Is wel erg 'WOKE'!
'Biden spent 8 million for making mice transgender. This is real!'
[ afbeelding ]
![]()
Zou dat domvolk ook echt denken dat dat überhaupt kan?!

Waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Het feit dat democraten heel de tijd zitten te huilen om Doge maakt dat het erop lijkt dat je dit verdedigt.
Totaal geen strategie bij de democraten, huilen om DOGE, zingen voor Al Green, niet klappen voor een jongentje met hersenkanker, het verdedigen van mannen in vrouwensport.
Ik hoop dat ze dit volhouden in plaats van dat ze een fatsoenlijk alternatief bieden.

Omdat de democraten er voorstander van zijn om de oorlog in Oekraïne nog langer te laten duren. Ik verbaasde mij ook dat dit het enige was waar ze voor klapten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat?
Zou er iets mis kunnen zijn met een fatsoenlijk alternatief?
En dan nog.
Een fatsoenlijk alternatief voor wat?
Wantrouwen kweken, geen haantjes- maar windvaantjesgedrag, beslissingen na een dag terugdraaien en een dag later weer niet, bevriende partijen tegen elkaar opzetten, meer wapens en kernwapens in de wereld veroorzaken en aan het eind van het dagelijkse volkomen warrige lied verbaasd of boos opkijken wanneer het onsamenhangende geleuter en de zogenaamde plannenmakerij leiden tot bepaalde gevolgen.
Welkom in het geschifte hoofd van Donald Trump.
Eigenlijk is ieder alternatief een fatsoenlijk alternatief.

Dat is het frame dat Maga er op plaatstquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat de democraten er voorstander van zijn om de oorlog in Oekraïne nog langer te laten duren. Ik verbaasde mij ook dat dit het enige was waar ze voor klapten.

De democraten willen niet dat de agressor wordt beloond.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat de democraten er voorstander van zijn om de oorlog in Oekraïne nog langer te laten duren. Ik verbaasde mij ook dat dit het enige was waar ze voor klapten.

Het geweldige plan van de democraten is hetzelfde als de Europeanen, geld en wapens sturen en doorvechten tot de laatste Oekrainer. Die strategie loopt toch aardig op z’n einde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De democraten willen niet dat de agressor wordt beloond.
En ze hebben gelijk.
Trump en Poetin daarentegen, ja, dat is duidelijk: dat zijn mannen die echt vrede willen.
Dus wordt de Amerikaanse steun voor de aangevallen partij ingetrokken, grijpt vredesduif Poetin zijn kans en kijkt de leider van Amerika, het stabiele genie, verbaasd op dat zijn openlijke kontlikkerij bij de agressor tot bepaalde gevolgen leidt.

Waarom denk jij dat het huidige voorstel waarin Rusland alle veroverde gebieden mag houden en er geen enkele veiligheidsgaranties zijn voor Oekraïne gaat leiden tot een duurzame vrede? Wat houdt Poetin tegen om het over een paar jaar weer te proberen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]

Actieve en selectieve bestrijding van empathie is waar Musk en de evangelisten heel transparant over zijn. Willen het beste voor de vermogenden en de rest mag als een laboratoriummuis z'n bek houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]

Dat is ook typisch Maga denken: anderen de schuld geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf in die situatie gebracht.

Gecombineerd met het intrekken van de Amerikaanse steun: zeer zeker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het geweldige plan van de democraten is hetzelfde als de Europeanen, geld en wapens sturen en doorvechten tot de laatste Oekrainer. Die strategie loopt toch aardig op z’n einde.

Niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat het huidige voorstel waarin Rusland alle veroverde gebieden mag houden en er geen enkele veiligheidsgaranties zijn voor Oekraïne gaat leiden tot een duurzame vrede? Wat houdt Poetin tegen om het over een paar jaar weer te proberen?

Als hij al zoveel moeite heeft om Oekraïne te verpletteren. lukt een NAVO-land hem wel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niets.
En het gaat ook niet blijven bij Oekraïne.
Hij gaat gewoon door met het opvoeren van zijn militaire kracht.
Zoals hij al meerdere keren heeft aangegeven was het uiteenvallen van de USSR de grootste tragedie uit zijn leven. Die schade wil hij herstellen. En Donald Trump, J.D. Vance en Elon Musk gaan hem daarbij helpen. Tot hun eigen verbazing wellicht, maar ze snappen niet dat uitlatingen en daden soms gevolgen kunnen hebben.

Kracht van de rechtse media machine versterkt door social media rage. Scary eigenlijk. Ik, bedoel, iedereen kon letterlijk zien en volgen wat er gebeurde. Volledig unbiased personen zien vanuit het niets 2 mensen inhakken op een 3e persoon.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:26 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet hersendode bevolking.

De NAVO is hersendood. Dankzij Trump.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als hij al zoveel moeite heeft om Oekraïne te verpletteren. lukt een NAVO-land hem wel?

Transgenic, oftewel muizen met wat menselijk DNA om beter medicijnen en zo te kunnen testen. Maar ja, er zit TRANS in het woord, dus slecht!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Trump snapt niks van de wereld, is oud en hij raaskalt. Ik heb bij dit plaatje echter een andere vraag...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zou dat domvolk ook echt denken dat dat überhaupt kan?!

De vraag is eerder waarom men valt over 8 miljoen terwijl Trump elke maand 10 miljoen aan golfen uitgeeft. Het is wederom die fophef haat die continue gevoed wordt. Alle voor de rage.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:43 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Transgenic, oftewel muizen met wat menselijk DNA om beter medicijnen en zo te kunnen testen. Maar ja, er zit TRANS in het woord, dus slecht!

Straks gaat hij zijn boek 'The Art of the Deal' verbieden, nadat iemand hem heeft verteld dat de titel eigenlijk 'The Art of the Transaction' betekent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:43 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Transgenic, oftewel muizen met wat menselijk DNA om beter medicijnen en zo te kunnen testen. Maar ja, er zit TRANS in het woord, dus slecht!

Als je geen stok hebt om mee te slaan kun je ook niets afdwingen, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gecombineerd met het intrekken van de Amerikaanse steun: zeer zeker.
Ik ga die discussie overigens niet opnieuw aan. Een machtswellusteling als Poetin dient totaal anders te worden aangepakt. Terug in zijn hok. Trump en jij vinden van niet. Dus gaat Europa een prachtige tijd tegemoet, waar het militair-industriële complex op volle toeren kan draaien en het continent wordt volgezet met een steeds meer groeiend wapenarsenaal.
En Trump zal zich maar blijven afvragen: ja maar, hoe kan dat nou?

Ongelooflijk hoe jij de realiteit continu 180 graden omdraait. Echt, te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
...maar Zelensky koos ervoor om een show voor de camera’s op te voeren met alle gevolgen van dien.

In welke wereld is het normaal dat een belegerd land eerst zijn mineralen moet weg geven voordat er vredesbesprekingen mogelijk zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je geen stok hebt om mee te slaan kun je ook niets afdwingen, zo simpel is het.
Trump probeert het tevergeefs nu met importtarieven en sancties tegen Rusland maar ook dat is een doodlopend spoor. Zelensky had moeten tekenen. Trump rekende daar ook op en het was ook toegezegd maar Zelensky koos ervoor om een show voor de camera’s op te voeren met alle gevolgen van dien.
Wat ik nu zie is Trump die alsnog probeert om Zelensky te laten tekenen maar die voelt zich nu gesterkt door de Europeanen die hebben toegezegd om wapens en geld te sturen om het verlies van de Amerikanen te compenseren.
Vreselijk dat Zelensky weinig geeft om zijn eigen strijdkrachten die ondermand en met weinig materiaal zitten.

Je was me voor om dat te verbeteren. Wat een dumbassquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:43 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]

Als je een stukje stok gegeven hebt aan een democratisch land om zichzelf te verdedigen tegen Rusland wat alweer een afspraak enkelzijdig met geweld breekt en deze nu afpakt heeft idd de Oekraïne wat minder stok om zich te verdedigen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je geen stok hebt om mee te slaan kun je ook niets afdwingen, zo simpel is het.
Trump probeert het tevergeefs nu met importtarieven en sancties tegen Rusland maar ook dat is een doodlopend spoor. Zelensky had moeten tekenen. Trump rekende daar ook op en het was ook toegezegd maar Zelensky koos ervoor om een show voor de camera’s op te voeren met alle gevolgen van dien.
Wat ik nu zie is Trump die alsnog probeert om Zelensky te laten tekenen maar die voelt zich nu gesterkt door de Europeanen die hebben toegezegd om wapens en geld te sturen om het verlies van de Amerikanen te compenseren.
Vreselijk dat Zelensky weinig geeft om zijn eigen strijdkrachten die ondermand en met weinig materiaal zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |