abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:19:59 #251
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216970051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:09 schreef V. het volgende:

[..]
Ongelooflijk hoe jij de realiteit continu 180 graden omdraait. Echt, te bizar voor woorden.
De realiteit bij Maga en haar cultfans is al sinds 2016 schaamteloos 180 graden gedraaid. Als Chivaz of een andere cultist hier zou zeggen dat Trump de show opvoert ipv Zelensky, dan zou ik pas verbaasd zijn...
Projectie viert nog steeds hoogtij

Dit heeft ook niks met gezonde discussie te maken. Dit is het spreekwoordelijke schaken met een duif.

Gelukkig is het maar een klein onderdeel van de bevolking wat zo denkt ;)
pi_216970070
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als je een stukje stok gegeven hebt aan een democratisch land om zichzelf te verdedigen tegen Rusland wat alweer een afspraak enkelzijdig met geweld breekt en deze nu afpakt heeft idd de Oekrane wat minder stok om zich te verdedigen.

Trump is een volslagen idioot die hiermee demonstreert niets om landen geeft die democratie verdedigen.

Maar ga jij maar weer lekker verder met het ophemelen van wannabe dicatoren en een democratie afbreken. :')
Welke stok Bas? Die wapens die gestuurd worden? Ik roep al meer dan een jaar dat de manschappen op beginnen te raken. Hoeveel wapens je ook stuurt, ze zullen toch bedient moeten worden door manschappen en laat daar nu net een ernstig gebrek aan zijn.
Ik heb het idee dat alleen Trump/Vance in de westerse wereld dat begrijpt.
Niet voor niets zijn ze al jaren mannen van straat aan het trekken om ze vervolgens naar het front te sturen. Als ze zo dik in de manschappen zaten dan was dat ook niet nodig.
Ik las ergens dat de verhoudingen man/vrouw 1 op 20 is nu.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:26:28 #253
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216970099
Een nieuwe dag, oude leugens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:29:06 #254
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216970120
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 08:43 schreef zevenmijlslaars het volgende:

[..]
Transgenic, oftewel muizen met wat menselijk DNA om beter medicijnen en zo te kunnen testen. Maar ja, er zit TRANS in het woord, dus slecht!

Ban op Transformers incoming...

pi_216970121
Het ontkennen van de realiteit heeft al voor talloze doden gezorgd, laten we daar vooral mee doorgaan. God wat ben ik blij dat ik geen Oekrainer ben aan het front. Al je vrienden worden kapot geschoten, je kameraden vluchten alle kanten op en het enige wat je leider te bieden heeft is doorvechten en wapens sturen.
Vrede een kans geven? Welnee, doorvechten tot de laatste Oekrainer zodat ze allen een heldendood sterven om uiteindelijk tot dezelfde uitkomst te komen.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:31:23 #256
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216970147
Ja slecht hoor van Oekrane, dat ze terugvechten nadat een schurkenland afspraken negeert en ze binnenvalt. Nederland had ook gewoon de helft of meer moeten weggeven aan Duitsland, wat schandalig dat we hen oorlog lieten voeren tegen ons. Klinkt als iets wat een NSB-er zou zeggen, nietwaar?
pi_216970154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:19 schreef GarlandBriggs het volgende:

Gelukkig is het maar een klein onderdeel van de bevolking wat zo denkt ;)
Als een klein deel van de amerikaanse bevolking zo denkt dan had Trump natuurlijk nooit een absolute meerderheid gekregen. Helaas zijn veel mensen gespeend van iq en erg vatbaar voor propaganda wat constant over hun uitgestort blijft worden door de fox en ander rechtse liegende bubbels. Hierdoor zien we dat zelfs sommige users op fok hier in Nederland klakkeloos de talkingpoints die bij hun erin geramd worden met een goede pavlov reactie weer hier herhalen. Hier op fok hebben deze meelopers maar een klein bereik maar als je toch in de VS woont daar wordt je dan constant belaagd met de goed getrainde pavlov magapaaien.
pi_216970167
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Vis1980 het volgende:
Ja slecht hoor van Oekrane, dat ze terugvechten nadat een schurkenland afspraken negeert en ze binnenvalt. Nederland had ook gewoon de helft of meer moeten weggeven aan Duitsland, wat schandalig dat we hen oorlog lieten voeren tegen ons. Klinkt als iets wat een NSB-er zou zeggen, nietwaar?
Jammer dat Nederlanders niet zo heldhaftig waren tijdens de 2e wereldoorlog. Als ze nou hadden doorgevochten en de Amerikanen hadden wapens geleverd wellicht hadden de nazis dan teruggedrongen kunnen worden.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:36:07 #259
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_216970182
Er was een tijdelijke vrede nadat Rusland Georgie had ingenomen.
Er was een tijdelijke vrede nadat Rusland de Krim had ingenomen.
Als de Donbas aan Rusland wordt gegeven dan krijgen we weer tijdelijke vrede.

Wat vooral meespeelt is dat sommigen landjepik niet erg vinden omdat Poetin anti-woke is.
Gn kloon van tvlxd!
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:37:31 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216970196
Als ik goed heb opgelet kwamen die wel degelijk wapens brengen, samen met de Canadezen. Volgens mij gingen de VS toen niet Duitsland helpen, zoals ze nu Rusland helpen.
pi_216970200
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:23 schreef Chivaz het volgende:

.
Ik las ergens dat de verhoudingen man/vrouw 1 op 20 is nu.
Ik las ook ergens dat in de 2e wereldoorlog mensen die in Nederland met de fascisten heulden en hun leugens verspreiden nsb'ers genoemd werden. Sommigen werden zelfs veroordeelt na de oorlog voor hun abject gedrag. :')
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:40:42 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216970224
Nou dat was mijn portie 'interactie met the Darkside' van vandaag wel weer.

https://www.ad.nl/buitenland/elon-musk-clasht-met-buitenlandminister-rubio-tijdens-explosieve-vergadering-in-witte-huis~a514856b/

quote:
Elon Musk (53) zou het tijdens een ‘explosieve’ vergadering in het Witte Huis aan de stok hebben gehad met verschillende ministers. Daarover bericht The New York Times. De techmiljardair haalde onder meer uit naar buitenlandminister Marco Rubio.
Je kon erop wachten.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:45:16 #263
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216970244
Geen woorden voor.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216970253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik las ook ergens dat in de 2e wereldoorlog mensen die in Nederland met de fascisten heulden en hun leugens verspreiden nsb'ers genoemd werden. Sommigen werden zelfs veroordeelt na de oorlog voor hun abject gedrag. :')
Dat klopt helemaal, uiteraard nadat ze gecapituleerd waren de smerige lafaards. Ze hadden door moeten vechten. Wat dat betreft is Zelensky dapper vergeleken met ons Koningshuis die al lang en breed vertrokken waren naar het buitenland.
Aan de andere kant toonden ze wel wat meer menselijkheid door te stellen dat het doorvechten tegen een overmacht volkomen zinloos was.
Nu vraag ik mij eigen af, had de toenmalige regering ook gexecuteerd moeten worden omdat ze kozen om te capituleren of vond je dat een verstandige keuze?
Ik wacht het non antwoord rustig af.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:51:55 #265
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216970281
Goh, het ging over de totale gekte van de oranje idioot, de volstrekte idioterie als transgender muizen of, om een ander voorbeeld van de totale gekte van de oranje idioot te noemen, het verbannen van de Enola Gay uit de militaire geschiedenis. De niet meer verhulde waanzin van een narcistische dementerende debiel.

Dat was voor onze "onafhankelijke kritische denker" natuurlijk erg lastig, dus onze "onafhankelijke kritische denker" doet een "whatabout" en brengt de discussie naar Oekraine. Helaas lieve "onafhankelijke kritische denker" ook Oekraine is een typisch voorbeeld van de gekte van deze narcistische dementerende debiel. De hedendaagse Hitler laten winnen en dat dan vrede noemen is geen vrede, het is uitstel, het is verraad aan alles waar ons soort samenleving voor staat. Je zou bijna denken dat jij een vijand van onze samenleving bent, nee toch lieve "onafhankelijke kritische denker"?

En nee, een tweede "whatabout" over WO2 gaat je niet redden lieve "onafhankelijke kritische denker".
pi_216970287
Ik zou de oorloghitsers hier willen adviseren om te praten met veteranen die oorlog hebben meegemaakt. Ik ken er persoonlijk drie, eentje was een huurling en die heeft er niet zo heel veel last van. Die is sowieso zo gek als een deur geen idee of dat komt van die dingen die hij heeft gezien.
De ergste had gediend in het voormalige Joegoslavi die loopt nu nog steeds bij het GGZ, voor het leven emotioneel beschadigd en dan is hij niet eens zelf gewond geraakt.
Oorlog is hel op aarde, vooral als je in een positie zit waar je niet meer kan winnen maar wel gesommeerd word om door te vechten door helden die uiteraard zelf nooit hoeven te vechten.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:53:59 #267
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216970297
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:52 schreef Chivaz het volgende:
Ik zou de oorloghitsers hier willen adviseren om te praten met veteranen die oorlog hebben meegemaakt. Ik ken er persoonlijk drie, eentje was een huurling en die heeft er niet zo heel veel last van. Die is sowieso zo gek als een deur geen idee of dat komt van die dingen die hij heeft gezien.
De ergste had gediend in het voormalige Joegoslavi die loopt nu nog steeds bij het GGZ, voor het leven emotioneel beschadigd en dan is hij niet eens zelf gewond geraakt.
Oorlog is hel op aarde, vooral als je in een positie zit waar je niet meer kan winnen maar wel gesommeerd word om door te vechten door helden die uiteraard zelf nooit hoeven te vechten.
Bezet worden door een nietsontziende bezetter waar je al je vrijheden moet inleveren, iedereen die zich verzet wordt afgeslacht en je zonen worden gerecruteerd om in nieuwe veroveringsoorlogen te vechten is ook hel op aarde.

Sommige mensen vinden het de moeite waard om zich daartegen te verzetten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216970311
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je geen stok hebt om mee te slaan kun je ook niets afdwingen, zo simpel is het.
Trump probeert het tevergeefs nu met importtarieven en sancties tegen Rusland maar ook dat is een doodlopend spoor. Zelensky had moeten tekenen. Trump rekende daar ook op en het was ook toegezegd maar Zelensky koos ervoor om een show voor de camera’s op te voeren met alle gevolgen van dien.
Wat ik nu zie is Trump die alsnog probeert om Zelensky te laten tekenen maar die voelt zich nu gesterkt door de Europeanen die hebben toegezegd om wapens en geld te sturen om het verlies van de Amerikanen te compenseren.
Vreselijk dat Zelensky weinig geeft om zijn eigen strijdkrachten die ondermand en met weinig materiaal zitten.
Dat is het probleem altijd met oorlog en landjepik, f je accepteert dat je land je wordt ontnomen of je vecht terug en dat gaat gepaard met verliezen.
Poetin is daarin nog erger en stuurt zijn troepen bewust de dood in want wilt een gebied wat niet van hem hebben en weet dat dit niet gaat zonder slachtoffers te maken
  zaterdag 8 maart 2025 @ 09:58:00 #269
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216970330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als een klein deel van de amerikaanse bevolking zo denkt dan had Trump natuurlijk nooit een absolute meerderheid gekregen. Helaas zijn veel mensen gespeend van iq en erg vatbaar voor propaganda wat constant over hun uitgestort blijft worden door de fox en ander rechtse liegende bubbels. Hierdoor zien we dat zelfs sommige users op fok hier in Nederland klakkeloos de talkingpoints die bij hun erin geramd worden met een goede pavlov reactie weer hier herhalen. Hier op fok hebben deze meelopers maar een klein bereik maar als je toch in de VS woont daar wordt je dan constant belaagd met de goed getrainde pavlov magapaaien.
Een klein gedeelte inderdaad...in Amerika is Maga electoraal ook niet groot genoeg.
Maga is schaamteloos, waar je de schaamte moet zoeken is de genformeerde en onvoldoende opgeleide Amerikaan die het een goed idee leek deze incompetente totaalidioot weer aan de macht te helpen.

Die lui die nu spijt hebben als haren op hun simpele hoofden...
pi_216970354
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat klopt helemaal, uiteraard nadat ze gecapituleerd waren de smerige lafaards. Ze hadden door moeten vechten. Wat dat betreft is Zelensky dapper vergeleken met ons Koningshuis die al lang en breed vertrokken waren naar het buitenland.
Aan de andere kant toonden ze wel wat meer menselijkheid door te stellen dat het doorvechten tegen een overmacht volkomen zinloos was.
Nu vraag ik mij eigen af, had de toenmalige regering ook gexecuteerd moeten worden omdat ze kozen om te capituleren of vond je dat een verstandige keuze?
Ik wacht het non antwoord rustig af.
Dus Oekrane moet in analogie van de jou ingefluisterde trump logica maar capituleren tegen de russen omdat Nederland dat ook gedaan heeft tegen toen een extreme overmacht van de Duitsers? :')

Het mega grote verschil in dit huidige is alleen dat Rusland die extreme overmacht niet heeft en de huidige extreme beperking door de VS in slagkracht van Oekrane. Is dat nu zo moeilijk om te doorgronden?

Kun je ons ook een vertellen waarom je van een neutraal benoemde veroordeling meteen een executie moet maken?
pi_216970391
quote:
Als ik jou in elkaar begin te slaan, kun je terugslaan of meteen je geld afgeven. In elk geval, ben ik hoe dan ook een lul en jij het slachtoffer. Maar in geen enkel geval is het dan toch logisch als mensen boos op jou worden dat je terugslaat en niet meteen je geld hebt afgegeven en dan ook nog eens mij (de lul) gaan steunen in het feit dat ik geen andere keuze had in mijn handelen , totdat jij je geld eens af zou geven? Sowieso eraan voorbijgaande dat ik je misschien sowieso niet eens had aan moeten vallen?

Toch........?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_216970412
quote:
Dergelijke verschijnselen vind je bij soldaten en veteranen van zowel de verliezende als de winnende partij.
En ja: oorlog is de hel op aarde.

Wie is deze oorlog begonnen?
En wie moet dus opdonderen uit het soevereine Oekrane?
Een land dat in 1994 veel van zijn militaire potentieel heeft opgeofferd voor die soevereiniteit?
Een soevereiniteit die werd gewaarborgd door de VS, Groot-Brittanni en Rusland?

Poetin is hier de oorlogshitser.
Oekrane is de verdedigende partij.

Dat jij en Trump het anders zien, zegt meer over jou en Trump dan over die zogenaamde oorlogshitsers hier.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_216970422
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 10:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kun je ons ook een vertellen waarom je van een neutraal benoemde veroordeling meteen een executie moet maken?
Ik denk dat een executie 'masculiener' is.
Net zoals je hoofd buigen voor Poetin 'masculiener' is.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 10:12:24 #274
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_216970452
Voor wie hem nog niet had gezien: Bekijk deze YouTube-video

Snoeiharde Nederlandse satire die momenteel viral gaat in de VS.
pi_216970497
quote:
Iedereen die weleens op een schoolpleinachtige locatie door een groep is bedreigd – en dat zijn aanmerkelijk meer mensen dan die daarover kunnen of willen praten – weet dat je in zo’n situatie vaak, meer dan de groepsleider, de nummer twee moet vrezen. Het is veelal die nummer twee die tijdens de confrontatie de giftige dreigementen opvoert. Die nummer twee lijkt als het ware namens de nummer n het woord te voeren, die eist van het slachtoffer dat het zich voor de leider van de groep vernedert, met zinnetjes als: ‘Je mag weleens dankjewel zeggen dat hij je nog niet in elkaar heeft geslagen.’ De Amerikaanse vicepresident James David Vance opende samen met zijn baas de aanval op de Oekraense president Volodymyr Zelensky in het Oval Office terwijl de camera’s liepen, en bezigde het zinnetje: ‘Heb je ook maar n keer dankjewel gezegd tijdens deze bijeenkomst?’
https://www.volkskrant.nl(...)eerde-vorm~b5539017/
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')