Voor de verandering Thuisbezorgd en eten aan je desk...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Droopie het volgende: Als zelfs BB niet gaat lunchen, dan is er echt wat aan de hand
![]()
Ja Jane haar dubbelspel..Het heeft gewerktquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat morgen heel veel duidelijk gaat worden![]()
De ondergang van het Kartel en de ondergang van Janequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat morgen heel veel duidelijk gaat worden![]()
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar danquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Jane haar dubbelspel..Het heeft gewerkt
Volgens mij weten ze niet dat het een dubbele stem was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Huh? Ze wisten toch gewoon wat de 2e GC van Axel was.
De Censuur wisten ze, die kocht ie tegelijk met Jolien
De Dubbele Stem kreeg ie bij het spel waar Jordy er 2 kreeg.
Jane gaat nergens heenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
De ondergang van het Kartel en de ondergang van Jane
Weet ze ook wel, maar dan heeft het kartel er in ieder geval eentje minderquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar dan
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...quote:
verplaatsen zeg ik, verplaatsen kan niet anders hahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
en dat gaat haar duur komen te staanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...
Sowieso ,maar ze heeft het goed gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar er zal veel duidelijkheid komen over haar spel gok ik...
Blijkbaar! Ze hebben er wel over gespeculeerd, dacht dat ze het zeker wisten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat het een dubbele stem was.
Die kans is wel aanwezigquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:23 schreef Droopie het volgende:
Van de buitenkant is het makkelijk praten, maar ik snap echt niet dat ze nu denken dat ze door Jane genakt zijn.
Maar ja, ik leef niet in die bubbel
Neu, dan is het nog 3 tegen 4quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gaat haar duur komen te staan
Zo benieuwd naarquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar morgen is het wel klaar voor haar dan
das niet waar ze hebben allemaal samen overlegt vooral JOlien heeft ook argumenten en zo gegevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:16 schreef Hznootje het volgende:
Ze zijn ook niet zo slim in het kartel. Ze gaan blind mee in de voorstellen die Jordy doet. Niemand denkt echt zelf na of het wel goed zou komen dan. Dus niet
dat gaat net als deze week de febo wel een stokje voor stekenquote:
En zijn hun in de meerderheidquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Weet ze ook wel, maar dan heeft het kartel er in ieder geval eentje minder
Nee ze dachten dat ze wel sterk stondenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Waterwork het volgende:
Heeft Jolien haar dubbele stem niet ingezet dan
Ik hoop het zo ergquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Denk toch steeds meer dat er alleen kartel op de bank zit nu
zolang hij niks zegt wat hij niet mag zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:25 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat er nog geen ZC is geweest... ze zeggen veel met weinig woorden..
Ze wilden volgende week gaan vlammenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:25 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat er nog geen ZC is geweest... ze zeggen veel met weinig woorden..
wisten wij welke?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy we hebben een risico genomen omdat we niet weten wat de 2 changer van axel is
Sorry maar dat is ook geen licht hè.. hij snapt vaak dingen niet of ziet het nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
Mattie denkt dat er meer GC in het spel waren![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Denk toch steeds meer dat er alleen kartel op de bank zit nu
Hij snapt gewoon niet hoe het spel werktquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar dat is ook geen licht hè.. hij snapt vaak dingen niet of ziet het niet
Dat is niet duidelijk. Hij zegt echt niets. Hij legt alleen uit dat Sharice te horen zou krijgen dat de redding is ingezet en wie hem heeft ingezet.quote:
had hij voorgesteld Keanu wilde graag zelfquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:21 schreef Kinga het volgende:
Ik zie net een filmpje waar Keanu zichzelf wilde opofferen? Whahahahhaha Jordy heeft ze echt whipped hoor. Wat een dombo. Jordy vindt zichzelf toch oh zo populair, dan toon ballen en ga zelf op die bank zitten. Je blijft er toch in.
ligt eraan tegen wiequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Waterwork het volgende:
als het hele kartel erop staat is Keanu sowieso weg
Mwah... die kunnen we missen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Waterwork het volgende:
als het hele kartel erop staat is Keanu sowieso weg
Eindelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
He he het besef dringt door dat jane dubbel spel speelt
van mijn ook!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Matti: "van mij mag de uitslag nu meteen komen!"
Ja van mij ook
Maar er wel naar luisterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Jordy zei het meteen al , 'die vertrouw ik niet'
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
ze hadden ook naar Jordy moeten luisteren
niet te vertrouwen, hij dacht het al
Hij zegt nu dat als het echt zo gaat zijn dat de andere kant het heel goed heeft gespeeldquote:
En dat is jordy.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat als het echt zo gaat zijn dat de andere kant het heel goed heeft gespeeld
Jolien ook wel. Weer zegt jordy hebben jullie echt goed gespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is niet voor niets de leider van dat kartel.
T zijn echt minions zonder veel inzicht.
ik zie een rustig pratende Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.
Wist ie al dat de GC van Keanu en Jolien dat een dubbele stem was.
Mjah, ze hebben nu voornamelijk als kippen zonder kop naar Jane geluisterdquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy is niet voor niets de leider van dat kartel.
T zijn echt minions zonder veel inzicht.
Benieuwd of ze nu de hele dag net zo blijven zeiken als wat Axel van de week deed volgens hun over het gestolen geldquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ze doen wel dramatisch he...
Dat is wel typisch kneuzenkartel gedrag.
Wat je geeft krijg je terug , hopelijk krijgen ze morgen wat ze hebben gegevenquote:
Nee dat mag niet van Pootje weet je nog...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:29 schreef Waterwork het volgende:
ik hoop dat Jane langs Jordy loopt en roept TOPDAG
Tis niet zo dat Jordy het niet geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, ze hebben nu voornamelijk als kippen zonder kop naar Jane geluisterd
Daar hoorde ik Jolien net over , die trui met plottwisterquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:33 schreef KinKiJan het volgende:
Gejat van twitter; Jane zou nu de trui van Sharice moeten aantrekken, die met 'plottwister' erop
Ik vind ze eigenlijk heel niet zo dramatisch??? Meer verrassend en verbaasd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nu de hele dag net zo blijven zeiken als wat Axel van de week deed volgens hun over het gestolen geldZullen ze ook zo zuur zijn
Jaaaa gelukkig morgen niks opstaan. Gaan leuke streams worden hoop ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Ireth het volgende:
Ze beseffen nu dat het geen 5-3 maar 4-4 is...
Jolien: "ze geeft mij zelf aangeraden om geen GC in te zetten..."
Dat wordt me toch een TOPsfeertje morgen als die nominaties bekend gemaakt worden
nou zoals JOrdy nu reageerd dat ze goed gespeeld hebben denk ik wel dat dat mee zal vallenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Ireth het volgende:
Ze beseffen nu dat het geen 5-3 maar 4-4 is...
Jolien: "ze geeft mij zelf aangeraden om geen GC in te zetten..."
Dat wordt me toch een TOPsfeertje morgen als die nominaties bekend gemaakt worden
Ik zeker op jordy want die brengt er nog spel in.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Tascha071 het volgende:
Wat n topspel!!! Jordy pakt t wel goed op! Maar ik ga op kenau stemmen en Jolien. Want Duyvis n topspel en gun het zijn kaartjes thuis. Papa en mamma hebben goed hun best gedaan
Doelde eigenlijk ook meer op hoe Jane zich morgen gaat gedragen. Overal proberen in te likken gok ik..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zoals JOrdy nu reageerd dat ze goed gespeeld hebben denk ik wel dat dat mee zal vallen
Dat hebben Jolien en Keanu gisteren verteld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
In zijn hoofd is hij woedend op zijn kartel haha.
Wist ie al dat de GC van Keanu en Jolien dat een dubbele stem was.
Dat maakt niet uit, deze momenten zijn goudquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Totdat er morgen toch een van die andere erbij staat dan gaat die eraan vrijdag.
Alsof dat iets uit zal maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
Voor t eerst ga ik denk ik op t laatste moment stemmen. Jordy mag eruit
zoveel betere speler als Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nogmaals eerlijk is eerlijk goed gespeeld.
Wie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef Tascha071 het volgende:
Nou ik ben benieuwd wat de andere gaan doen zonder hun grote smurf
Dat. Dit is gewoon het spel en dat maakt het leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft tactisch het meeste inzicht
van heel het huis
als Jane geen dubbelspel had gespeeld was de andere kant er met boter en suiker in gegaan
dat anderen dan naar hem luisteren maakt ze geen minions
zelfs de andere kant wil weten wat het plan van Jordy is
zijn zij dan ook minions?
Komt nog..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk heel niet zo dramatisch??? Meer verrassend en verbaasd?
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was even buitenshuis, maar wat ik nu van de stream meekrijg:
Het kartel werd een mes in de rug gestoken door Jane en staan nu met hun allen (of toch 3/4) op de bank?
Ik vind het hilarisch, hoe ze zich door Jane hebben laten beetnemen. Wat een tactisch genie, die Jordy, zeg!
Die pakt het gewoon heel sportief op. Hij ziet het ook gewoon als een spel en kan het makkelijk scheiden van het persoonlijke. In tegenstelling tot een andere zure clown daar die zich nu oppermachtig waant. Maar zijn beurt komt nog wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt wij deden hetzelfde vorige week bij hun. Hij is heel realistisch
ohhhh zo hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk ook meer op hoe Jane zich morgen gaat gedragen. Overal proberen in te likken gok ik..
Met minions bedoelde ik meer. Ze kunnen amper zelf goed nadenken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy heeft tactisch het meeste inzicht
van heel het huis
als Jane geen dubbelspel had gespeeld was de andere kant er met boter en suiker in gegaan
dat anderen dan naar hem luisteren maakt ze geen minions
zelfs de andere kant wil weten wat het plan van Jordy is
zijn zij dan ook minions?
Dat denk ik dus niet, want dan zou sharice naar de dbk geroepen zijn..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.
Waarschijnlijk voelt ze zich ook gewoon verraden...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
Vooral Jolien is al tijden bezig om Jane zwart te maken. En nu doen alsof ze verraden is door haar.
Ze kunnen zelf toch ook nadenken? Hoezo gingen ze luisteren naar Jane.. ik geloof er niks. vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Ireth het volgende:
Op advies van jane hebben ze dus al hun GC's bewaard voor volgende week [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaad en iedereen heeft nu duidelijkheid over de rol van Jane. Dat kun je ook als winst zien in het spel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren aangegeven haar niet te vertrouwen maar Matti, Jolien en Keanu wilde er niet aan. Maargoed Matti kan zijn redding hebben gebruikt en nu dus twee van het kartel heeft moeten laten zitten en zit Pootje of Sharice er alsnog naast.
maar die van Sharice betekend ''een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken'' ze wordt dus sws opgeroepen, want er zijn gamechangers ingezet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, want dan zou sharice naar de dbk geroepen zijn..
ja maar dievan Sharice heft die van MAttie weer opquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou er niet om lachen dan zit er volgende week altijd een van die andere erop en met hoe de populariteit nu is vliegt die er zo uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Ireth het volgende:
Op advies van jane hebben ze dus al hun GC's bewaard voor volgende week [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga sowieso voor Keanu blijven als het die bank wordtquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag Jolien wieberen als Jordy niet gaat.
jane heeft ze toch verraden kan je echt niet ontkennen hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef mazaru het volgende:
LOL nou doen ze net alsof Jane ze heeft verraden. Jane heeft er nooit bij gehoord. Die zouden ze gierend van de lach genomineerd hebben. Wat een schijnheiligen zeg.
Ze hebben haar ook alleen maar gebruikt..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ja sukkels dan hadden jullie haar weg moeten sturen maar jullie dachten van haar ook info te krijgen en daarom lieten jullie haar er bij staan.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef rinardo het volgende:
Jane zei gister, ik ga morgen kleur bekennen.
Door Jane haar dubbelspel is dit nu gebeurd, wat een speler!!! die heeft gewoon in haar 1tje voor een giga bom gezorgd, dit is nou wat ik noem, het Bigbrotherspel goed spelen
Ze heeft gewoon de pest is nu het kwartje valt dat Jane slimmer is dan ze dacht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelt ze zich ook gewoon verraden...
Jordy heeft ze boel vaak genoeg verraden , het blijft een spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jane heeft ze toch verraden kan je echt niet ontkennen hoor
Moet ze die wel inzetten. Daarnaast heeft het kartel de GC dan nog en kan Sharice geen moer meer aan doen. Dan zitten volgende week Axel, Jane en Pootje op de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dievan Sharice heft die van MAttie weer op
Ik lig er finaal om in een deuk!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou er niet om lachen dan zit er volgende week altijd een van die andere erop en met hoe de populariteit nu is vliegt die er zo uit.
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor Keanu blijven als het die bank wordt
Wat heeft Jordy verraden dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft ze boel vaak genoeg verraden , het blijft een spel
Jordy of Jolien eruitquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.
En blind ook. Ze zien toch ook dat Jane steeds lol heeft met Axel en Pootje?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef Hznootje het volgende:
Volgens Jolien speelt Jane valsOf je luistert niet goed naar wat ze je al die tijd al zegt
Arrogant zijn ze bij de andere kant.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook goed, als het maar 1 van dit arrogante jatgroepje is.
Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren...die is veel te populair online...quote:
Tis maar net wat je wilt zien.. Ik kan hier alleen maar om lachen en het vooral niet al te serieus nemenquote:
En terecht hij doet het goed met het spel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren...die is veel te populair online...
Keanu denkt het te weten. Nog geen enkele bevestiging geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
Het is dus zeker dat ze er alledrie opstaan![]()
Keanu zegt het nu. Ik dacht dat dat niet gezegd mocht worden of is het al bekend gemaakt door BB?
Het kartel heeft alle gc nog die gaan er volgende week dus vol in dan kan de andere kant niets.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lig er finaal om in een deuk!!
TOPstreams dit!!
precies, nergens in de regels staat dat je niet vals mag spelen, en waar staat dat je eerlijk moet spelen Jolien?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef Hznootje het volgende:
Volgens Jolien speelt Jane valsOf je luistert niet goed naar wat ze je al die tijd al zegt
Ik denk dat het al gefluisterd is anders zijn ze daar niet zo zeker vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keanu denkt het te weten. Nog geen enkele bevestiging geweest.
Maar als je iemand niet (helemaal) vertrouwt, dan moet je daar in je tactiek ook rekening mee houden. En dat heeft Jordy uiteindelijk niet bedacht?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:40 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een gevoel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef mazaru het volgende:
Het is dus zeker dat ze er alledrie opstaan![]()
Keanu zegt het nu. Ik dacht dat dat niet gezegd mocht worden of is het al bekend gemaakt door BB?
Dat zou ik wel heel grappig vindenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat misschien mattie erop staat ipv keanu
Maar gaan er wel wat verliezen als er een kartellid naar huis gaat...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Het kartel heeft alle gc nog die gaan er volgende week dus vol in dan kan de andere kant niets.
Jolien speelt zelf ook niet eerlijk , je kan een ander moeilijk verwijten maken van iets wat je zelf ook doet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, nergens in de regels staat dat je niet vals mag spelen, en waar staat dat je eerlijk moet spelen Jolien?
Okequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het al gefluisterd is anders zijn ze daar niet zo zeker van
De schuld doorspelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is heel sportief. Jolien vraagt waarom zijn we geswitched van uw idee.
Nou ga je ergens anders kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb nu wel genoeg dat gekwezel bij de douches...
ik hoor ze niet janken hoor, ze zijn dingen aan het relativeren enzo, Jordy geeft ze nog een pluim ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:49 schreef RelDaThief het volgende:
Wat een hypocriet gejank daar toch allemaal.
Speel om te winnen, speel voor jezelf of zoek een ander programma om mee aandacht te krijgen.
Ze stijgt net bij mij en mag van mij winnen. Het kartel was te zeker van de overwinning en Jane was toch de volgende die het kartel zou nomineren om ze niet op hun 4 zouden gaan. En ze zit nu in een groep van 4 en het kartel bestaat maar uit 3.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Lrod01 het volgende:
Jane heeft deze week misschien overleefd met haar smerig spelletje maar haar populariteit heeft tegelijkertijd een flinke deuk opgelopen. At the end of the day heeft ze met deze keuze alleen maar zichzelf in de voet geschoten. Zodra ze erop komt tegen Jolien of Jordy is het byebye Jane.
Ik zie niet in waarom er 1 groep populair kan worden door eten van medespelers te jatten en aan de andere kant iemand zichzelf in de voet zou schieten omdat ze die groep te slim af is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Lrod01 het volgende:
Jane heeft deze week misschien overleefd met haar smerig spelletje maar haar populariteit heeft tegelijkertijd een flinke deuk opgelopen. At the end of the day heeft ze met deze keuze alleen maar zichzelf in de voet geschoten. Zodra ze erop komt tegen Jolien of Jordy is het byebye Jane.
Hij heeft haar ook niet steeds alles verteld maar uiteindelijk moet je het stemadvies delen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar als je iemand niet (helemaal) vertrouwt, dan moet je daar in je tactiek ook rekening mee houden. En dat heeft Jordy uiteindelijk niet bedacht?
Ik denk dat Jordy ook gewoon zelf te eerlijk is en verwacht hetzelfde vertrouwen en eerlijkheid terug te krijgen van anderen. Bvb ook altijd eerlijk gecommuniceerd dat hij zijn GC niet zou inzetten, tegen vriend én vijand - dat heb ik nooit begrepen. Als je op voorhand eerlijk daarover communiceert, dan kunnen anderen met zekerheid hun tactiek daarop instellen en op het einde van de rit word je zelf het slachtoffer.
Jane heeft wat mij betreft echt goed double-agent gespeeld. Ze wordt hier vaak weinig tactisch genoemd, omdat ze ook al erg domme fouten gemaakt heeft, spelgewijs (de vergiftigde appel bvb). Maar dit heeft ze toch maar even geklaard.
Pootje mag zaterdag gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:54 schreef Ireth het volgende:
Ach, met een beetje mazzel stapt pootje vrijwillig op en hoeft er van de genomineerden niemand weg...
Die kleine meerderheid maakt geen reet uit zolang er vrijstellingen verdiend kunnen worden. Als er 1 van Axels kampje op komt volgende week staat het weer gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:52 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Ze stijgt net bij mij en mag van mij winnen. Het kartel was te zeker van de overwinning en Jane was toch de volgende die het kartel zou nomineren om ze niet op hun 4 zouden gaan. En ze zit nu in een groep van 4 en het kartel bestaat maar uit 3.
Die andere hebben alles ingezet...quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel raar ze wilde dubbele stemmen inzetten en censuur van JOlien en uit eindelijk gewoon niets gebruikt erg stom hoor![]()
![]()
Ik vind niet dat Jane een smerig spelletje speelde.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Lrod01 het volgende:
Dat mag niet van Pootje Jordy mocht dat ook niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens supersportief van die andere groep dat ze het nu niet keihard in komen wrijven die zuurpruimen. Ik zou de hele dag zingen en dansen en een bepaalde frase brullen
Op advies van Janequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel raar ze wilde dubbele stemmen inzetten en censuur van JOlien en uit eindelijk gewoon niets gebruikt erg stom hoor![]()
![]()
Ik vind het helemaal geen zuurpruimen?? Ze staan gewoon scenario's te bedenken en te overzien wat er fout is gegaan? Ze complimenteren de andere groep en keggen de fout bij hunzelf..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens supersportief van die andere groep dat ze het nu niet keihard in komen wrijven die zuurpruimen. Ik zou de hele dag zingen en dansen en een bepaalde frase brullen
De feiten zijn toch anders als ik naar de grote (recente) polls kijk. Wat je er ook van vind, Jane staat er niet best voor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom er 1 groep populair kan worden door eten van medespelers te jatten en aan de andere kant iemand zichzelf in de voet zou schieten omdat ze die groep te slim af is.
Dit levert haar alleen maar stemmen op. Ze stond bij mij al op 1, maar nu staat ze op Super1
Nee hoor, stelen van je bewoners kan je stemmen kosten en het spel slim spelen kan je juist stemmen opleveren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:48 schreef Lrod01 het volgende:
Dat klopt, maar is ook geldig voor het kartel. Is gewoon leuk om te zien. Uiteindelijk maakt het mij niet uit wie wint, is gewoon leuk om te zien de strijd tussen beide kampen. Daarvoor kijk ik Big Brother. Het was te zeker voor het kartel en dat ligt nu terug een beetje open.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die kleine meerderheid maakt geen reet uit zolang er vrijstellingen verdiend kunnen worden. Als er 1 van Axels kampje op komt volgende week staat het weer gelijk.
Eehhmm.... dat wij het wisten en zagen gebeuren komt door de streamsquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Jane een smerig spelletje speelde.
Als ik haar bij het kartel zag, dan vond ik duidelijk dat ze enkel luisterde en wat knikte en max een beetje vaag antwoordde als haar mening werd gevraagd. Terwijl ze bij de andere groep duidelijk mee zat te denken over hoe aan te pakken. Ze maakte er nooit een geheim van welk spel ze speelde (double agent!), enkel het kartel wist dat niet natuurlijk. Dat zij dat niet hebben gezien, ligt toch echt aan hun.
of al gebruikt op censuur of dubbele stem, zou ze toch doen? dacht ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, want dan zou sharice naar de dbk geroepen zijn..
Heel sportief zoals ze het opvattenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kan niet meer normaal doen![]()
Hij is bang dat ze vandaag of morgen ruzie krijgen
Vooral Sharice had een belangrijke en sterke gcquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... dat wij het wisten en zagen gebeuren komt door de streams
Het kartel had dat niet hé? Dus hoezo stom dat zij het niet zagen gebeuren?
Dat gevoel heb ik ook hoor, sommige kartels houden mond en deuren gesloten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... dat wij het wisten en zagen gebeuren komt door de streams
Het kartel had dat niet hé? Dus hoezo stom dat zij het niet zagen gebeuren?
Ik moet je helaas teleurstellen, denk niet dat ie naar huis gaatquote:
TOPSTREAMS!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:02 schreef Kinga het volgende:
Verheug me al op de ruzie/climax tussen Jane en Jordy. Allebei gebekt genoeg. VUURWERK.
TOP STREAMS.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:56 schreef mazaru het volgende:
Als je met stelen doelt op de achtergehouden snoepjes. Die heeft Keanu betaald in de DR met zijn eigen geld dus dat punt is subjectief. En ze komen daar qua eten en lekkernij niets tekort hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, stelen van je bewoners kan je stemmen kosten en het spel slim spelen kan je juist stemmen opleveren.
Betaald ok, maar ze hadden het ook voor de groep kunnen kopen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je met stelen doelt op de achtergehouden snoepjes. Die heeft Keanu betaald in de DR met zijn eigen geld dus dat punt is subjectief. En ze komen daar qua eten en lekkernij niets tekort hoor.
Het is toch steeds een beetje om en om....als je ziet wie er al uit liggen zijn het van beide kanten elke keer.quote:
Ze hadden het ook kunnen laten staan??quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betaald ok, maar ze hadden het ook voor de groep kunnen kopen.
Dat weten we allemaal toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch steeds een beetje om en om....als je ziet wie er al uit liggen zijn het van beide kanten elke keer.
Die Jordy mag van mij wel blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gooi hem alvast wie gaat er ?![]()
[poll=8632]
En ze hadden het ook niet kunnen kopen en dan had niemand gehad dus het is Keanu goed recht om het voor hun groepje te kopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betaald ok, maar ze hadden het ook voor de groep kunnen kopen.
volgende week Axel daily basics kopen met eigen geld, kan het kartel een ganse week SLOB etenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als je met stelen doelt op de achtergehouden snoepjes. Die heeft Keanu betaald in de DR met zijn eigen geld dus dat punt is subjectief. En ze komen daar qua eten en lekkernij niets tekort hoor.
Ja kan beter liegen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
En wat blijkt, Jane speelt het spel gewoon beter dan de rest.
Dat zie ik dan weer anders, Mattie begon zelf tegen haarquote:
Daily basics is wel echt wat anders dan snoep/koek of andere extra’squote:Op woensdag 5 maart 2025 13:08 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
volgende week Axel daily basics kopen met eigen geld, kan het kartel een ganse week SLOB eten
Dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar omdat je zegt "eindelijk verandering".
Het enige wat ze doet, is, als 1 van de weinigen het spel goed spelen, Jordy speelt het spel trouwens ook goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:08 schreef samanthal het volgende:
Wat is Jane toch een schijnheilige slang, gatver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |