Ik denk zowel matti als jordy er op..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus het zou maar kunnen zijn dat dit de bank is: Keanu, Jordy, Jolien.
Dan ga ik toch voor Keanu blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hun
ik denk niet dat het hierna nog zo zal zijn dat ze enkel tegen elkaar op de bank komen, en dan gaat shar/poot/axel wel niet winnen op die bank tegen kartel
volgende week Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hun
ik denk niet dat het hierna nog zo zal zijn dat ze enkel tegen elkaar op de bank komen, en dan gaat shar/poot/axel wel niet winnen op die bank tegen kartel
axel censuur op jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
Dan hoef ik niet te stemmen. Van mij mogen ze alle drie weg. Uiteraard het liefst Jordy, maar dat gaat denk ik niet gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus het zou maar kunnen zijn dat dit de bank is: Keanu, Jordy, Jolien.
Ze hebben ze volgens mij niet ingezet..En daarbij de andere kant heeft ook censuurquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
hij kan zichzelf (of iemand eraf halen) maar moet er iemand anders voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk zowel matti als jordy er op..
Kiest ie voor zichzelf?? Kiest ie voor jordy?? Of blijven ze er beide op??
Lijken me moeilijke keuzes voor hem...
Dat zou toch Top zijnquote:
nou zoiezo niet die 2 van Keanu en Jolien die zijn echt niet ingezet nu hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze dar niet gedaan dan? Das toch nog niet zeker?
Ik wil het nu nu nu nu!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we gaan het zien morgenochtend.
Duurt nog zoooo lang![]()
![]()
Ik morgenmiddagquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
Doe jij dat dan ook niet zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat valt best mee en je moet niet ieder grapje gelijk zo serieus nemen.
Ik gister kies eruit laten trekken. Brrrr wens je succes! Ik was wel binnen 3 kwartier weer thuisquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
BB had hem ook beter gewoon donderdagochtend kunnen roepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
Matti
dat het maar heel rap morgen is
lijkt me ook balen
je moet al die tijd je info voor je houden
en we weten dat de meesten daar niet al te best mee om kunnen gaan
2 minuten later, Matt vraagt of Jordy weet waarom die daar zatquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Jordy denkt dat hij wel een voorspelling kan doen
mattie denkt van niet , Jordy denkt van wel
ja dat maakt voor het geheel ook niet uit neequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB had hem ook beter gewoon donderdagochtend kunnen roepen
Keanu of Jordy naar huis zou het beste zijn voor Jaxelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou ik in dit geval voor Keanu gaan![]()
Heb er nooit zo'n probleem mee, vind het niet erg. Maar wel als ik daardoor de nominatie niet kan zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:15 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik gister kies eruit laten trekken. Brrrr wens je succes! Ik was wel binnen 3 kwartier weer thuis
Die Twinstreams zijn een slechte graadmeterquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Droopie het volgende:
Als zelfs BB niet gaat lunchen, dan is er echt wat aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |