dat Jane bij de anderen doorgeeft wat zij gaan doen zodat zij hun gameplan kunnen aanpassenquote:
Zelfde flauwe gedoe als die generaal en haar soldaten van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy maakt er weer even een toneelstukje van, als strijder en voorzitter van het kartel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jane bij de anderen doorgeeft wat zij gaan doen zodat zij hun gameplan kunnen aanpassen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Haha David zegt opzij Jezus door de rode zee, matheus eigenlijk was het mozes.
Dan voelt hij zich Rambo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Jordy zijn paarse band om zijn hoofd doen. Ze zijn toch geen kleuren teams meer?
Ja is de zoveelste keer dat ze dit doet. Hij vertrouwt alleen zijn groepje.zegt axel maakt allemaal beloftes die hij niet nakomt dus niet eerlijk is.quote:
Behalve zijn mensenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
matti vindt het lastig
om mensen nog te vertrouwen
De rode of de dode????quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Haha David zegt opzij Jezus door de rode zee, matheus eigenlijk was het mozes.
ja haar 'persoonlijke connectie' gebruikenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is de zoveelste keer dat ze dit doet. Hij vertrouwt alleen zijn groepje.zegt axel maakt allemaal beloftes die hij niet nakomt dus niet eerlijk is.
soms zou ik willen dat we zelf de camera's konden uitkiezenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:07 schreef Verity het volgende:
BB!!! graag stream terug naar Jane en Mattheus
Gister vertelde mattie en jolien tegen de anderen dat die twee al geprobeert hebben hun bij zich te hengelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ohja matthy moet niet meer in kartel denken maar aan zichzelf..
en bij jane betekent dat in haar groepje denken dus
mag toch hopen dat hij daar niet intraptquote:
Nee is al eerder gedaan en gister besproken met de anderen en dat hij daar echt niet intraptquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat hij daar niet intrapt
Inderdaad! SL of wissel op persoonlijke verhalen kan ik nog begrijpen, maar wat te maken heeft met het spel niet. Of BB moet ze de opdracht hebben gegeven, om op een bepaalde manier dingen aan te pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat we zelf de camera's konden uitkiezen
er kan zoveel tegenwoordig waarom niet dat
hoezo voorbij?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft wel een punt, de tijd van groepjes die elkaar indekken is voorbij , je moet aan jezelf denken als je wil blijven.
Klopt hij heeft de vorige edities goed bestudeerd. Ik zie wel meer voorbij komen (Salar acties b.v.)quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfde flauwe gedoe als die generaal en haar soldaten van vorig jaar.
Even leuk, maar snel vervelend door dat constant herhalen alsof het de beste grap ooit is.
Lekker allemaal nu kans erop.quote:
En dat doet zij wel? Als ze dat zelf zou doen zou het goed zijn maar zelf doet ze dat niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft wel een punt, de tijd van groepjes die elkaar indekken is voorbij , je moet aan jezelf denken als je wil blijven.
ja uitkiezen zelf lijkt me wel watquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! SL of wissel op persoonlijke verhalen kan ik nog begrijpen, maar wat te maken heeft met het spel niet. Of BB moet ze de opdracht hebben gegeven, om op een bepaalde manier dingen aan te pakken.
Dat doet jordy ook, al weken langquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Jane lult enkel zodat zij er beter voor staat
Klopt. Ze doet ook precies wat ze steeds gezegd heeft, ze speelt het spel, maar niet per se oprecht. Ook tegen Mattheus zei ze dit. Niets is wat het lijkt, waarschuwde ze hem nog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
ja inderdaad volgens mijn is hij standvastig bij zijn "groep'' en fladdert zij overal tussenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt als je teveel fladdert gaan mensen dat zien. Ze heeft her over mattie maar zij is juist die persoon.
Truequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat doet jordy ook, al weken lang
Maar je hoeft idd ook niet oprecht te spelen , niemand doet dat daar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt. Ze doet ook precies wat ze steeds gezegd heeft, ze speelt het spel, maar niet per se oprecht. Ook tegen Mattheus zei ze dit. Niets is wat het lijkt, waarschuwde ze hem nog.
Wanneer hij z'n ogen in z'n reet (of die van een ander) laat zitten, is dat zijn eigen fout
nou dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Vroeger had je 4 streams had je nog wat meer te kiezen
Maar ja dat was vroeger
en vroeger was alles beter
Als ze allemaal slippers in de douche draagt en niet pootjes schoenen draagt is er niks aan de handquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt als je teveel fladdert gaan mensen dat zien. Ze heeft her over mattie maar zij is juist die persoon.
[..]
Lekker allemaal nu kans erop.
pootje moet lekker wieberenquote:
Vroeger kon je ook een stukje terugdraaien zodat je een goede cap kon maken als er geroepen werd dat iets niet waar was wat je schreefquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Vroeger had je 4 streams had je nog wat meer te kiezen
Maar ja dat was vroeger
en vroeger was alles beter
BB geeft toch alles wat ze vragen tegenwoordig. 8 van die canesten gyno dingen tussen zijn tenen en hij is er zo vanafquote:
Gadverrrrquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BB geeft toch alles wat ze vragen tegenwoordig. 8 van die canesten gyno dingen tissen zijn tenen en hij is er zo vanaf
Nou, daar zal ze vast wakker van liggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jane beseft niet dat ze vanaf morgen bij de anderen door de mand is gevallen en niets meer geloofd wordt van haar
Denk het wel want is haar rol daar die ze speelt. Dus moet ze een andere rol gaan zoekenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, daar zal ze vast wakker van liggen
Hooguit van het lachen eromquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien is ze wel dubbel dubbel spionquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jane beseft niet dat ze vanaf morgen bij de anderen door de mand is gevallen en niets meer geloofd wordt van haar
Ik weet wel zeker dat het haar geen bal zal boeien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het wel want is haar rol daar die ze speelt. Dus moet ze een andere rol gaan zoeken
Weet ze dondersgoed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het wel want is haar rol daar die ze speelt. Dus moet ze een andere rol gaan zoeken
Ze maakt zichzelf daarmee wel target en als ze samen met Axel op de bank komt wordt het nog lastig voor hun twee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt Jane niks uit. Als ze naar huis moet is het haar ook best. Prima houdingquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf daarmee wel target en als ze samen net Axel op de bank komt wordt het nog lastig voor hun twee.
beelddenker, ik zie hem al zitten op een vliegtuigquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus kan niet wachten om weer op een vliegtuig te gaan zitten
Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komtquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf daarmee wel target en als ze samen met Axel op de bank komt wordt het nog lastig voor hun twee.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
beelddenker, ik zie hem al zitten op een vliegtuig
Nou naar huis dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt Jane niks uit. Als ze naar huis moet is het haar ook best. Prima houding
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker vanquote:
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komt
Dan gaat Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.
Dan zit er altijd een derde bij en ik denk dat ze het ook makkelijk van Axel kan winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.
Dan zou Axel het afleggen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komt
Nou kijk eens aan....zorgt hij toch nog voor aktie....iedereen met slippers in de douche. En uit zijn buurt blijven. (dit komt van mij)quote:
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan....zorgt hij toch nog voor aktie....iedereen met slippers in de douche. En uit zijn buurt blijven. (dit komt van mij)
Ze heeft ook al meerdere keren gezegd tegen anderen dat ze wil dat Axel wint. Hij kan het geld goed gebruiken en zij heeft het niet nodig en vindt dat ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt Jane niks uit. Als ze naar huis moet is het haar ook best. Prima houding
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker van
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.
BB had ook gewoon moeten zeggen geef even aan wanneer jullie dat willen etenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was zo zonde dat het gebruikt werd........![]()
Des te leuker als zij dan tijdens een exit als laatste 2 overblijven en zij dan mag blijven en hij weg moet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren gezegd tegen anderen dat ze wil dat Axel wint. Hij kan het geld goed gebruiken en zij heeft het niet nodig en vindt dat ook niet belangrijk.
Dat was te verwachten.. dat moet je meteen opeten want dat is de volgende dag al verkleurd. Gelijk vers klaarmaken en opetenquote:
Zeker ook slippers aan in de douchequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.
Als de derde Jordy is... Ik weet niet hoe stevig Axel nog staat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit er altijd een derde bij en ik denk dat ze het ook makkelijk van Axel kan winnen.
Ik denk niet dat ze tegelijk op de bank komen maar mocht dat zo zijn dan is Axel weg.. jammerquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Des te leuker als zij dan tijdens een exit als laatste 2 overblijven en zij dan mag blijven en hij weg moet!
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker van
Ja hoor je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xD
zij is zichzelf juist helemaal verloren in het (dubbel)spel wat ze speelt
die zuipt echt veel koffie hoor ( ja ik cola light dus mag eigenlijk niets zeggen) maar hij drinkt het wel veel hahahquote:
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het kneuzenkartel ( zie topictitel) zich al gedroeg alsof al vast stond dat zij met z'n vieren naar het eind gingen en zij Charice, Pootje, Jane en Axel zouden gaan weg stemmen. Dat dat een makkie was en zou gebeuren.
Ze denken dat een stagiair nieuwe halen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh verrassing als het al 4 dagen in de koelkast lift
Jane heeft zich totaal niet verloren in haar dubbelspelquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xD
zij is zichzelf juist helemaal verloren in het (dubbel)spel wat ze speelt
Neequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xD
wat een vertoning weer
Die is al geweest en als.alle gedaan is roepen ze weer mattie voor die van hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Kan Charice eigenlijk de GC van Mattheus ook ongedaan maken??
denk dat ze wel uit gescheten word ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goeie vraag.. weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Kan Charice eigenlijk de GC van Mattheus ook ongedaan maken??
rond de 600 tot 800 a 900 de kilo over de witte maar niet te praten die zijn boven een rugquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Loss truffels
Keanu snapt niet wat die kosten denk ik
Ja dat blijf ik mij ook afvragenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel van de COSsers zitten er thuis ook wel eens op het aanrecht of de tafel???
Elk seizoen zijn er wel mensen die dat doen.... waarom???
Trip truffelsquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Loss truffels
Keanu snapt niet wat die kosten denk ik
ben ikke ook geweest leuk plaatsjequote:
Ze weet natuurlijk niet dat ze daar helemaal niet van uitgaan. Ze hebben al vaker uitgesproken dat dat niet gaat lukken en dat ze gaan proberen zo lang mogelijk samen te blijven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het kneuzenkartel ( zie topictitel) zich al gedroeg alsof al vast stond dat zij met z'n vieren naar het eind gingen en zij Charice, Pootje, Jane en Axel zouden gaan weg stemmen. Dat dat een makkie was en zou gebeuren.
Omdat het kan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel van de COSsers zitten er thuis ook wel eens op het aanrecht of de tafel???
Mooi gezegd.. dit siert Sharice wel vind ik. Ze is ook zoveel leuker nu zonder Milena en is nu weer een beetje Nele geworden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice spreekt haar waardering uit naar Jane. Ze zegt het fijn te vinden dat ze een kans heeft gehad haar beter te leren kennen en dat ze nieuwe kookkunsten geleerd heeft.
De manier waarop zij haar spel speelt is niet haar manier zegt ze, maar het is wel haar recht. Ze zegt dat ze in het dagelijks leven nooit op haar af zou durven stappen omdat ze een influencer is en dat zorgt voor een bepaalde stereotype, maar in het huis wordt dat doorbroken zegt ze. Ze vindt het dan ook mooi van dit experiment om mensen als Mattheus en Jane zo te leren kennen.
Eensch, ze is nu niet "die van Milena" maar gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi gezegd.. dit siert Sharice wel vind ik. Ze is ook zoveel leuker nu zonder Milena en is nu weer een beetje Nele geworden.
ik vaak , als mn vrouw aan koken is, vinden we gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het zo niet kunnenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft nog maar even voor zich gehouden wat ze verder over iedereen daar gezegd heeft achter hun rug om.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice spreekt haar waardering uit naar Jane. Ze zegt het fijn te vinden dat ze een kans heeft gehad haar beter te leren kennen en dat ze nieuwe kookkunsten geleerd heeft.
De manier waarop zij haar spel speelt is niet haar manier zegt ze, maar het is wel haar recht. Ze zegt dat ze in het dagelijks leven nooit op haar af zou durven stappen omdat ze een influencer is en dat zorgt voor een bepaalde stereotype, maar in het huis wordt dat doorbroken zegt ze. Ze vindt het dan ook mooi van dit experiment om mensen als Mattheus en Jane zo te leren kennen.
Gelukkig met schoenen en niet met zijn blote schimmel pootjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het zo niet kunnengisteren ging Pootje er ook opzitten en zette ook nog zijn voeten met schoenen plat op het aanrecht
Ze hebben alle recht vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wanen hun oppermachtig Team Jaxel overdreven vrolijk doen
elke middag en avond hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Axel doe dat continu dat praten naar de camera en oproepen om te stemmen. Hij waant zich nog steeds de populairste bewoner. Ze zijn het vertrek van Elsa alweer volledig vergeten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
oh hoor ze nou gatverdamme
dat heb ik Jordy niet horen doen hoor richting de camera dat ze gaan winnen
Team Jaxel voor de win in de camera roepen bah![]()
![]()
als het tegen zit is het huis te klein zegt Axel over Jordy
wie loopt nou vanaf gisteren al te janken over een vragenlijstje![]()
![]()
Ze maakt natuurlijk zelf keuzes maar ze was zeker beïnvloed door Milena en beiden haalden het slechtste in elkaar naar boven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eensch, ze is nu niet "die van Milena" maar gewoon zichzelf.
Niks aan gelogenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:48 schreef Puzzie het volgende:
Fan feest vandaag zegt Jane., en dan wil je niet zoals Jordy in je zwembroek staan zegt ze tegen Axel
Ik ook niet. 9 van de 10 keer ligt er ook water op mijn aanrecht en dan zou ik een natte kont krijgenquote:
Die zal wel lichtelijk gepusht worden door BB om hem in te zettenquote:
Tot Pootje er vrijdag uitvliegt dan zitten ze weer in volle onbegrip te zoeken naar het waarom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij zei gisteren dat hij hem als het even kan nog wilde bewaren (tot volgende week)quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, hij is de enige die na alle nominaties elke keer wordt geroepen, omdat hij de beslissende stem heeft, ik denk dat hij die deze keer gaat inzetten
[ link | afbeelding ]
Zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus alleen in het abattoir: "Shit shit shit"
Zou ie weer iets doms gedaan hebben?
Oh oh! Krijgt ie straks ook nog op z'n kloot'n!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen![]()
Mattie is niet zo tactical
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
oh hoor ze nou gatverdamme
dat heb ik Jordy niet horen doen hoor richting de camera dat ze gaan winnen
Team Jaxel voor de win in de camera roepen bah![]()
![]()
als het tegen zit is het huis te klein zegt Axel over Jordy
wie loopt nou vanaf gisteren al te janken over een vragenlijstje![]()
![]()
Huh? Snap ik niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik goed gerekend heb dan wordt het een complete kartel bank 😱
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
En denk dat Matti dan Jordy ruilt voor iemand
nou ik betwijfel hetquote:
Terwijl als iemand dat weet is het Jordy.....de rest heeft misschien hiervoor nooit geen BB gevolgd of een paar afleveringenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xD
wat een vertoning weer
Denk dat ie niks gedaan heeft en nu baalt van de bankquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zal dat niet zijn omdat hij net tegen jane uitgesproken te hebben voor jolien gaatquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb overal bovenkasten, dus zit sowieso niet lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. 9 van de 10 keer ligt er ook water op mijn aanrecht en dan zou ik een natte kont krijgen
Dat mag toch deze keer.. ze hebben en een leuke week gehad.. beiden een vrijstelling gewonnen feestje gehad en ze hebben voor nu een veilig gevoel want ze gaan nog niet naar huis. Niet zo raar dat ze vrolijk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft hij elke keer gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
En nu wachten tot morgenochtend eens kijk of mattie zijn mond gaat houden
Hoe kom je op deze telling? Nieuwsgierig!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
Hou op hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig met schoenen en niet met zijn blote schimmel pootjes
Eens ik ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij elke keer gedaan
in tegenstelling tot enkele anderen
Dit ja, ze hebben allebei het meest hun best gedaan met de DIY opdrachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat mag toch deze keer.. ze hebben en een leuke week gehad.. beiden een vrijstelling gewonnen feestje gehad en ze hebben voor nu een veilig gevoel want ze gaan nog niet naar huis. Niet zo raar dat ze vrolijk zijn.
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.
Misschien zitten er wel 2 van zijn boevenclub op de bankquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb overal bovenkasten, dus zit sowieso niet lekker
ja vind dat ook stront vervelend iedere keer van hem, hij is de eerste 2 weken van het huis vergeten zeker toen was meneer niet zo geliefdquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:51 schreef marky het volgende:
[..]
Axel doe dat continu dat praten naar de camera en oproepen om te stemmen. Hij waant zich nog steeds de populairste bewoner. Ze zijn het vertrek van Elsa alweer volledig vergeten.
Ik denk eerder dat zowel Jordy als Matti er bij stonden... en dan kan ie er 1 redden of kiezen voor geen 1. Beide klote scenario's in zijn hoofd...quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
ik heb matti dit niet horen roepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.
Dat valt best mee en je moet niet ieder grapje gelijk zo serieus nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Matti doet dat amper. Axel zie ik dat haast dagelijks doen.
Ja de interpretatie van wat bewoners doen of zeggen wordt hier vaak te serieus beoordeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mattheus loopt al weken in de camera te roepen dat ze op hem moeten stemmen als winnaar. Dat is gewoon gekscherend bedoelt.
Ohhhhhhhhhhhh make my dayquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
Om boven de ander uit te steken of niet langer willen staan en toch oog hoogte willen blijven??quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze dar niet gedaan dan? Das toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:01 schreef maxelu het volgende:
kartel got outplayed door jane's dubbelspel.
ze hadden al hun dubbele stemmen moeten inzetten.
nu wordt het een kartel-only bank
ja dat is wel een goeie hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, hij is de enige die na alle nominaties elke keer wordt geroepen, omdat hij de beslissende stem heeft, ik denk dat hij die deze keer gaat inzetten
[ link | afbeelding ]
we weten helemaal niksquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze dar niet gedaan dan? Das toch nog niet zeker?
ooh daar zat die?quote:
Ja vast.. ik geloof wel dat Jordy, Jolien en Mattheus nog gaat zien maar met Keanu heeft hij echt helemaal niets. Ja hij heeft hem nodig voor het spel en daarom tolereert hij hem maar hij ergert zich kapot aan Keanu.. dat merk je echt aan alles.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
Die meiden snappen niet dat die 4 vriendschap hebben ipv elkaar gedogen.
Dat mag niet. Dan verraadt hij de nominatiesquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef rinardo het volgende:
Buiten stream 2 mattie en Jordy, zal hij gaan praten?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Lrod01 het volgende:
Mattheus's GC kan toch ongedaan gemaakt worden door die van Sharice?
Ga ik naar 2, schakelt ie over naar de keukenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef rinardo het volgende:
Buiten stream 2 mattie en Jordy, zal hij gaan praten?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Lrod01 het volgende:
Als Sharice nu niet geroepen wordt zou dat dan betekenen dat er geen enkele GC is ingezet??quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Lrod01 het volgende:
Die kans is heel grootquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Vindt dit ook totaal niet bij haar passen, de rillingen lopen over mijn rug.....is dit diegene die smalend het drinken van Jane weg gooide die rare blikken werpte naarJane.......en nu zelfs gedacht had dat ze te min was voor een influencer......quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar even voor zich gehouden wat ze verder over iedereen daar gezegd heeft achter hun rug om.
nee ik ben niet zekerquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mocht ook wel een keer danquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Zo heerlijk om te kijken naar mensen die eindelijk een de deksel op hun neus krijgen
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Zo heerlijk om te kijken naar mensen die eindelijk een de deksel op hun neus krijgen
Stream 1 hij gaat nu naar de sauna, water vullen , en zegt nog ff zonnen en dan sauna , zit weer bankje nu , alleenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga ik naar 2, schakelt ie over naar de keuken
Ik wil het nu nu nu nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
nee ik ben niet zeker
jordy zei heel de tijd hem in te zetten
en keanu had het heel de tijd over "volgende week gaat het regenen met gamechangers"
dus daarom denk ik dat ze ze wouden sparen
we gaan het pas morgen weten!
of matti jolien jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus het zou maar kunnen zijn dat dit de bank is: Keanu, Jordy, Jolien.
rustig maar Keanuquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil het nu nu nu nu![]()
* Ireth is aan het stampvoeten
Dan zou ik in dit geval voor Keanu gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hunquote:
ligt eraan of censuur is ingezet of nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
Ligt eraan wat ze daarvan ingezet hebben ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
Waarschijnlijk heeft hij dan niet de redding ingezet voor Jordy..quote:
Ik denk zowel matti als jordy er op..quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dan ga ik toch voor Keanu blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hun
ik denk niet dat het hierna nog zo zal zijn dat ze enkel tegen elkaar op de bank komen, en dan gaat shar/poot/axel wel niet winnen op die bank tegen kartel
volgende week Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hun
ik denk niet dat het hierna nog zo zal zijn dat ze enkel tegen elkaar op de bank komen, en dan gaat shar/poot/axel wel niet winnen op die bank tegen kartel
axel censuur op jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te stemmen. Van mij mogen ze alle drie weg. Uiteraard het liefst Jordy, maar dat gaat denk ik niet gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze hebben ze volgens mij niet ingezet..En daarbij de andere kant heeft ook censuurquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan zichzelf (of iemand eraf halen) maar moet er iemand anders voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk zowel matti als jordy er op..
Kiest ie voor zichzelf?? Kiest ie voor jordy?? Of blijven ze er beide op??
Lijken me moeilijke keuzes voor hem...
Dat zou toch Top zijnquote:
nou zoiezo niet die 2 van Keanu en Jolien die zijn echt niet ingezet nu hoorquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil het nu nu nu nu!!!quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: we gaan het zien morgenochtend.
Duurt nog zoooo lang![]()
![]()
Ik morgenmiddagquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
Doe jij dat dan ook niet zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat valt best mee en je moet niet ieder grapje gelijk zo serieus nemen.
Ik gister kies eruit laten trekken. Brrrr wens je succes! Ik was wel binnen 3 kwartier weer thuisquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Kak! ik moet morgenochtend naar de tandarts..Wortelkanaal dus ook niet snel klaar. Ik wil de nominatie zien
BB had hem ook beter gewoon donderdagochtend kunnen roepenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
Matti
dat het maar heel rap morgen is
lijkt me ook balen
je moet al die tijd je info voor je houden
en we weten dat de meesten daar niet al te best mee om kunnen gaan
2 minuten later, Matt vraagt of Jordy weet waarom die daar zatquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Jordy denkt dat hij wel een voorspelling kan doen
mattie denkt van niet , Jordy denkt van wel
ja dat maakt voor het geheel ook niet uit neequote:Op woensdag 5 maart 2025 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB had hem ook beter gewoon donderdagochtend kunnen roepen
Keanu of Jordy naar huis zou het beste zijn voor Jaxelquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou ik in dit geval voor Keanu gaan![]()
Heb er nooit zo'n probleem mee, vind het niet erg. Maar wel als ik daardoor de nominatie niet kan zienquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:15 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik gister kies eruit laten trekken. Brrrr wens je succes! Ik was wel binnen 3 kwartier weer thuis
Die Twinstreams zijn een slechte graadmeterquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Droopie het volgende:
Als zelfs BB niet gaat lunchen, dan is er echt wat aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |