Als Sharice nu niet geroepen wordt zou dat dan betekenen dat er geen enkele GC is ingezet??quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Lrod01 het volgende:
Mattheus's GC kan toch ongedaan gemaakt worden door die van Sharice?
Die kans is heel grootquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus alleen in het abattoir: "Shit shit shit"
Zou ie weer iets doms gedaan hebben?
Vindt dit ook totaal niet bij haar passen, de rillingen lopen over mijn rug.....is dit diegene die smalend het drinken van Jane weg gooide die rare blikken werpte naarJane.......en nu zelfs gedacht had dat ze te min was voor een influencer......quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar even voor zich gehouden wat ze verder over iedereen daar gezegd heeft achter hun rug om.
nee ik ben niet zekerquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebben ze dar niet gedaan dan? Das toch nog niet zeker?
Mocht ook wel een keer danquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Zo heerlijk om te kijken naar mensen die eindelijk een de deksel op hun neus krijgen
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
Zo heerlijk om te kijken naar mensen die eindelijk een de deksel op hun neus krijgen
Stream 1 hij gaat nu naar de sauna, water vullen , en zegt nog ff zonnen en dan sauna , zit weer bankje nu , alleenquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga ik naar 2, schakelt ie over naar de keuken
Ik wil het nu nu nu nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
nee ik ben niet zeker
jordy zei heel de tijd hem in te zetten
en keanu had het heel de tijd over "volgende week gaat het regenen met gamechangers"
dus daarom denk ik dat ze ze wouden sparen
we gaan het pas morgen weten!
of matti jolien jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus het zou maar kunnen zijn dat dit de bank is: Keanu, Jordy, Jolien.
rustig maar Keanuquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil het nu nu nu nu![]()
* Ireth is aan het stampvoeten
Dan zou ik in dit geval voor Keanu gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus het zou maar kunnen zijn dat dit de bank is: Keanu, Jordy, Jolien.
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen wordenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef rinardo het volgende:
Als ik goed gerekend heb dan wordt het een complete kartel bank 😱
Keanu 7 stemmen
Jolien 5 stemmen
Jordy 4 stemmen
En denk dat Matti dan Jordy ruilt voor iemand
sowieso kiki had al weg moeten zijn, dus dit is wel een verdienemde afslachting voor hunquote:
ligt eraan of censuur is ingezet of nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
Ligt eraan wat ze daarvan ingezet hebben ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan nooit volgens mij ''kartel'' heeft 6 GC dus kan nooit bank met hun alleen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |