Dat was te verwachten.. dat moet je meteen opeten want dat is de volgende dag al verkleurd. Gelijk vers klaarmaken en opetenquote:
Zeker ook slippers aan in de douchequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.
Als de derde Jordy is... Ik weet niet hoe stevig Axel nog staat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit er altijd een derde bij en ik denk dat ze het ook makkelijk van Axel kan winnen.
Ik denk niet dat ze tegelijk op de bank komen maar mocht dat zo zijn dan is Axel weg.. jammerquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Des te leuker als zij dan tijdens een exit als laatste 2 overblijven en zij dan mag blijven en hij weg moet!
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker van
Ja hoor je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xD
zij is zichzelf juist helemaal verloren in het (dubbel)spel wat ze speelt
die zuipt echt veel koffie hoor ( ja ik cola light dus mag eigenlijk niets zeggen) maar hij drinkt het wel veel hahahquote:
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het kneuzenkartel ( zie topictitel) zich al gedroeg alsof al vast stond dat zij met z'n vieren naar het eind gingen en zij Charice, Pootje, Jane en Axel zouden gaan weg stemmen. Dat dat een makkie was en zou gebeuren.
Ze denken dat een stagiair nieuwe halen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh verrassing als het al 4 dagen in de koelkast lift
Jane heeft zich totaal niet verloren in haar dubbelspelquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat?! jane neemt het niet zo serieus zeg je dit werkelijk? xD
zij is zichzelf juist helemaal verloren in het (dubbel)spel wat ze speelt
Neequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:40 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ga toch stuk, want zij denken niet op diezelfde manier natuurlijk met uitgerekend 2 nederlandse en 2 belgen in hun ‘milena-kartel’ xD
wat een vertoning weer
Die is al geweest en als.alle gedaan is roepen ze weer mattie voor die van hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Kan Charice eigenlijk de GC van Mattheus ook ongedaan maken??
denk dat ze wel uit gescheten word ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het wel want is haar rol daar die ze speelt. Dus moet ze een andere rol gaan zoeken
Goeie vraag.. weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Kan Charice eigenlijk de GC van Mattheus ook ongedaan maken??
rond de 600 tot 800 a 900 de kilo over de witte maar niet te praten die zijn boven een rugquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Loss truffels
Keanu snapt niet wat die kosten denk ik
Ja dat blijf ik mij ook afvragenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel van de COSsers zitten er thuis ook wel eens op het aanrecht of de tafel???
Elk seizoen zijn er wel mensen die dat doen.... waarom???
Trip truffelsquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Loss truffels
Keanu snapt niet wat die kosten denk ik
ben ikke ook geweest leuk plaatsjequote:
Ze weet natuurlijk niet dat ze daar helemaal niet van uitgaan. Ze hebben al vaker uitgesproken dat dat niet gaat lukken en dat ze gaan proberen zo lang mogelijk samen te blijven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het kneuzenkartel ( zie topictitel) zich al gedroeg alsof al vast stond dat zij met z'n vieren naar het eind gingen en zij Charice, Pootje, Jane en Axel zouden gaan weg stemmen. Dat dat een makkie was en zou gebeuren.
Omdat het kan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel van de COSsers zitten er thuis ook wel eens op het aanrecht of de tafel???
Mooi gezegd.. dit siert Sharice wel vind ik. Ze is ook zoveel leuker nu zonder Milena en is nu weer een beetje Nele geworden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice spreekt haar waardering uit naar Jane. Ze zegt het fijn te vinden dat ze een kans heeft gehad haar beter te leren kennen en dat ze nieuwe kookkunsten geleerd heeft.
De manier waarop zij haar spel speelt is niet haar manier zegt ze, maar het is wel haar recht. Ze zegt dat ze in het dagelijks leven nooit op haar af zou durven stappen omdat ze een influencer is en dat zorgt voor een bepaalde stereotype, maar in het huis wordt dat doorbroken zegt ze. Ze vindt het dan ook mooi van dit experiment om mensen als Mattheus en Jane zo te leren kennen.
Eensch, ze is nu niet "die van Milena" maar gewoon zichzelf.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi gezegd.. dit siert Sharice wel vind ik. Ze is ook zoveel leuker nu zonder Milena en is nu weer een beetje Nele geworden.
ik vaak , als mn vrouw aan koken is, vinden we gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het zo niet kunnenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft nog maar even voor zich gehouden wat ze verder over iedereen daar gezegd heeft achter hun rug om.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice spreekt haar waardering uit naar Jane. Ze zegt het fijn te vinden dat ze een kans heeft gehad haar beter te leren kennen en dat ze nieuwe kookkunsten geleerd heeft.
De manier waarop zij haar spel speelt is niet haar manier zegt ze, maar het is wel haar recht. Ze zegt dat ze in het dagelijks leven nooit op haar af zou durven stappen omdat ze een influencer is en dat zorgt voor een bepaalde stereotype, maar in het huis wordt dat doorbroken zegt ze. Ze vindt het dan ook mooi van dit experiment om mensen als Mattheus en Jane zo te leren kennen.
Gelukkig met schoenen en niet met zijn blote schimmel pootjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het zo niet kunnengisteren ging Pootje er ook opzitten en zette ook nog zijn voeten met schoenen plat op het aanrecht
Ze hebben alle recht vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ze wanen hun oppermachtig Team Jaxel overdreven vrolijk doen
elke middag en avond hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Ireth het volgende:
Axel doe dat continu dat praten naar de camera en oproepen om te stemmen. Hij waant zich nog steeds de populairste bewoner. Ze zijn het vertrek van Elsa alweer volledig vergeten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
oh hoor ze nou gatverdamme
dat heb ik Jordy niet horen doen hoor richting de camera dat ze gaan winnen
Team Jaxel voor de win in de camera roepen bah![]()
![]()
als het tegen zit is het huis te klein zegt Axel over Jordy
wie loopt nou vanaf gisteren al te janken over een vragenlijstje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |