Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komtquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf daarmee wel target en als ze samen met Axel op de bank komt wordt het nog lastig voor hun twee.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
beelddenker, ik zie hem al zitten op een vliegtuig
Nou naar huis dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt Jane niks uit. Als ze naar huis moet is het haar ook best. Prima houding
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker vanquote:
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komt
Dan gaat Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.
Dan zit er altijd een derde bij en ik denk dat ze het ook makkelijk van Axel kan winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze er met Axel zit kan het lastig worden.
Dan zou Axel het afleggen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is altijd een target geweest en Jane gaat nergens heen. Ook niet als ze op de bank komt
Nou kijk eens aan....zorgt hij toch nog voor aktie....iedereen met slippers in de douche. En uit zijn buurt blijven. (dit komt van mij)quote:
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan....zorgt hij toch nog voor aktie....iedereen met slippers in de douche. En uit zijn buurt blijven. (dit komt van mij)
Ze heeft ook al meerdere keren gezegd tegen anderen dat ze wil dat Axel wint. Hij kan het geld goed gebruiken en zij heeft het niet nodig en vindt dat ook niet belangrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maakt Jane niks uit. Als ze naar huis moet is het haar ook best. Prima houding
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er staat ‘als’. Moet je het spel spelen zoals Jordy doet, om mee te mogen doen? Ze neemt het niet zo serieus allemaal, daarom in mijn ogen een prettige speler. Kunnen mensen hier in de Cos een voorbeeld aan nemen, niet alles zo serieus nemen..wordt je leven een stuk leuker van
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso al op aanraden van Eva, er pissen er een hoop in die douches zei ze.
BB had ook gewoon moeten zeggen geef even aan wanneer jullie dat willen etenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was zo zonde dat het gebruikt werd........![]()
Des te leuker als zij dan tijdens een exit als laatste 2 overblijven en zij dan mag blijven en hij weg moet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren gezegd tegen anderen dat ze wil dat Axel wint. Hij kan het geld goed gebruiken en zij heeft het niet nodig en vindt dat ook niet belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |