dat Jane bij de anderen doorgeeft wat zij gaan doen zodat zij hun gameplan kunnen aanpassenquote:
Zelfde flauwe gedoe als die generaal en haar soldaten van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy maakt er weer even een toneelstukje van, als strijder en voorzitter van het kartel
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Jane bij de anderen doorgeeft wat zij gaan doen zodat zij hun gameplan kunnen aanpassen
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Haha David zegt opzij Jezus door de rode zee, matheus eigenlijk was het mozes.
Dan voelt hij zich Rambo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Jordy zijn paarse band om zijn hoofd doen. Ze zijn toch geen kleuren teams meer?
Ja is de zoveelste keer dat ze dit doet. Hij vertrouwt alleen zijn groepje.zegt axel maakt allemaal beloftes die hij niet nakomt dus niet eerlijk is.quote:
Behalve zijn mensenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:
matti vindt het lastig
om mensen nog te vertrouwen
De rode of de dode????quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Haha David zegt opzij Jezus door de rode zee, matheus eigenlijk was het mozes.
ja haar 'persoonlijke connectie' gebruikenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is de zoveelste keer dat ze dit doet. Hij vertrouwt alleen zijn groepje.zegt axel maakt allemaal beloftes die hij niet nakomt dus niet eerlijk is.
soms zou ik willen dat we zelf de camera's konden uitkiezenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:07 schreef Verity het volgende:
BB!!! graag stream terug naar Jane en Mattheus
Gister vertelde mattie en jolien tegen de anderen dat die twee al geprobeert hebben hun bij zich te hengelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ohja matthy moet niet meer in kartel denken maar aan zichzelf..
en bij jane betekent dat in haar groepje denken dus
mag toch hopen dat hij daar niet intraptquote:
Nee is al eerder gedaan en gister besproken met de anderen en dat hij daar echt niet intraptquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat hij daar niet intrapt
Inderdaad! SL of wissel op persoonlijke verhalen kan ik nog begrijpen, maar wat te maken heeft met het spel niet. Of BB moet ze de opdracht hebben gegeven, om op een bepaalde manier dingen aan te pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat we zelf de camera's konden uitkiezen
er kan zoveel tegenwoordig waarom niet dat
hoezo voorbij?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft wel een punt, de tijd van groepjes die elkaar indekken is voorbij , je moet aan jezelf denken als je wil blijven.
Klopt hij heeft de vorige edities goed bestudeerd. Ik zie wel meer voorbij komen (Salar acties b.v.)quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelfde flauwe gedoe als die generaal en haar soldaten van vorig jaar.
Even leuk, maar snel vervelend door dat constant herhalen alsof het de beste grap ooit is.
Lekker allemaal nu kans erop.quote:
En dat doet zij wel? Als ze dat zelf zou doen zou het goed zijn maar zelf doet ze dat niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft wel een punt, de tijd van groepjes die elkaar indekken is voorbij , je moet aan jezelf denken als je wil blijven.
ja uitkiezen zelf lijkt me wel watquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad! SL of wissel op persoonlijke verhalen kan ik nog begrijpen, maar wat te maken heeft met het spel niet. Of BB moet ze de opdracht hebben gegeven, om op een bepaalde manier dingen aan te pakken.
Dat doet jordy ook, al weken langquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Jane lult enkel zodat zij er beter voor staat
Klopt. Ze doet ook precies wat ze steeds gezegd heeft, ze speelt het spel, maar niet per se oprecht. Ook tegen Mattheus zei ze dit. Niets is wat het lijkt, waarschuwde ze hem nog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
ja inderdaad volgens mijn is hij standvastig bij zijn "groep'' en fladdert zij overal tussenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt als je teveel fladdert gaan mensen dat zien. Ze heeft her over mattie maar zij is juist die persoon.
Truequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat doet jordy ook, al weken lang
Maar je hoeft idd ook niet oprecht te spelen , niemand doet dat daar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt. Ze doet ook precies wat ze steeds gezegd heeft, ze speelt het spel, maar niet per se oprecht. Ook tegen Mattheus zei ze dit. Niets is wat het lijkt, waarschuwde ze hem nog.
Wanneer hij z'n ogen in z'n reet (of die van een ander) laat zitten, is dat zijn eigen fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |