En dat zou best zo kunnen zijn.quote:
hij is niet boosquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zou best zo kunnen zijn.
Bij 3 genomineerden is het zeker dat hij of 1 van zijn onderdanen ook genomineerd wordt.
Nooit met lege handen want ze krijgen hun daggeld en hoe langer hij er in blijft hoe meer dat is..quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef Ireth het volgende:
Pootje wil sooooooo graag naar huis dat ie er wat mij betreft in mag blijven en er in de laatste week met lege handen uit vliegen..
Doe Charice deze week maar, kan ze gezellig bij Milena op visite...
Hij staat aan in de tactische-modus. Beetje als Dylano vorig haar, maar die vond ik nog irritanter.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet boos
direct aan het denken hoe het aan te vliegen
50% van de dag zie je hem denken, lijkt mij heel vermoeiend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is niet boos
direct aan het denken hoe het aan te vliegen
Ja uiteraard, maar bedoel zonder jackpot...quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nooit met lege handen want ze krijgen hun daggeld en hoe langer hij er in blijft hoe meer dat is..
ik vind Jordy tactisch veel meer brein capaciteit dan een Dylanoquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij staat aan in de tactische-modus. Beetje als Dylano vorig haar, maar die vond ik nog irritanter.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jordy tactisch veel meer brein capaciteit dan een Dylano
Terwijl Mat zichzelf kan redden.quote:
Ik ken Dylano niet, maar Jordy us tactisch heel sterk ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jordy tactisch veel meer brein capaciteit dan een Dylano
Ontzettend dom als ze het nog steeds niet doorhebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
Jane doet echt of ze met hen meespeelt
het heeft ook geen nutquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ken Dylano niet, maar Jordy us tactisch heel sterk ja.
De rest staat te kijken als in "huh, Axel is standvastig en daarom komt ie iedere keer als beste eruit"
nee die wil niet in angst leven daarquote:
En over 10 minuten is het weer andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die wil niet in angst leven daar
en daarom wil hij er nu wel op
(10 minuten geleden was het nog andersom)
Ja, makkelijk praten van mij, waterfles mee en prima.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
het heeft ook geen nut
BB laat ze daar gerust de hele dag staan
is dat het je waard
Ach is haar spel dat is na deze week afgelopen want dan geloven ze haar niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
daar is Jane in de suite
even doorbrieven
Ja, klopt ook geen klote van dit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
lees ik dat goed?? axel een vrijstelling ?
sharice moet nog ff bljivenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
het scheelt dat Jane er een nog groter zooitje van maakt
door allerlei info te geven
en sharice heeft weer andere info
Wisselvallige jongen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die wil niet in angst leven daar
en daarom wil hij er nu wel op
(10 minuten geleden was het nog andersom)
Wel verdiend met twee kwartjes vrijstellingquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Sestra666 het volgende:
lees ik dat goed?? axel een vrijstelling ?
He heb ik dat gemist niet gehoordquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
Sharice over het boudoir
dat ze niet welkom was
vieze verdraaier
Jolien had gezegd dat zij en matti hegt meest populair waren
Ja, dat hebben ze gisteravond verteldquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:58 schreef KangaP het volgende:
Weten de overige bewoners dat Jolien en Kaneau
over een GC dubbele stem beschikken
is ook niet zoquote:
Aansteller ze hebben gewoon met haar gepraat toen de anderen weg warenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Sharice wilde niet bij de 'anderen'
ze voelde zich heel alleen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Vind het wel grappig, kijkers zeuren maar dat het Kartel uit elkaar moet en te sterk zijn. Maar toch krijgen de anderen het geld en vrijstellingen.
Ik ben het toevallig wel eens met die kijkers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Vind het wel grappig, kijkers zeuren maar dat het Kartel uit elkaar moet en te sterk zijn. Maar toch krijgen de anderen het geld en vrijstellingen.
Ook niet slim van hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Axel zet censuur in op jordy...
(En maakt dat ook zijn gc dan weg? Of alleen zijn stem?? Ik snap geen klote van die GC)
en ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het toevallig wel eens met die kijkers.
Juist wel teken van vriendschap hoe dom is hijquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef Verity het volgende:
Axel: Als dit wordt uitgezonden, dat ze zichzelf willen opofferen, dat gaat ook niet goed doen bij de kijkers.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Axel
dat mensen zich op gaan offeren gaat het ook niet goed doen bij de kijkers
Axel jij bent de kijkers al kwijt
die heb je gisteren al voor alles uitgemaakt
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
Axel zet censuur in op jordy...
(En maakt dat ook zijn gc dan weg? Of alleen zijn stem?? Ik snap geen klote van die GC)
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...quote:
echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...
ik geloof niet dat ze GC wilde inzetten (kartel)quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Charice, pootje, keanu/jolien gok ik, en dan gaat iedereen met GC strooien en ben ik alles weer kwijt...
Als jordy 2x dubbele stem doet, en Axel de censuur op jordy, zijn dan alle stemmen van jordy pleite? Zijn zijn GC's dan pleite?quote:
Axel zijn hoogmoed kent geen grenzen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Axel
dat mensen zich op gaan offeren gaat het ook niet goed doen bij de kijkers
Axel jij bent de kijkers al kwijt
die heb je gisteren al voor alles uitgemaakt
Tactisch onbenul die Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist wel teken van vriendschap hoe dom is hij
Tja, als Jordy uren de tijd krijgt om 3 pootjes met 3 plankjes te schilderen en de onderkant van die plankjes niet meeneemt, moet je niet verwachten dat dat zal worden beloond met een kwart vrijstelling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:09 schreef Verity het volgende:
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jordy 2x dubbele stem doet, en Axel de censuur op jordy, zijn dan alle stemmen van jordy pleite? Zijn zijn GC's dan pleite?
Het eerst zinnige wat hij sinds dat hij uit de GR terug isquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Matti was toch verloren zak
ik stond met 3 tegen 1
En als het de dubbele stem is, uiteraard 2 stemmen, want dat is 1 !!! gamechangerquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalen
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, als Jordy uren de tijd krijgt om 3 pootjes met 3 plankjes te schilderen en de onderkant van die plankjes niet meeneemt, moet je niet verwachten dat dat zal worden beloond met een kwart vrijstelling.
De soort van beloning zag hij vast niet aankomen.
Dus als jordy 2x dubbele stem inzet = 4 stemmen totaal min de censuur van Axel.= 3 stemmen over? Zoiets?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Axel zijn censuur kan 1 stem weghalen
Zoiets had ie al geroepen met die vogelhuisjes...quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.
Maar wel half af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij maakte al de opmerking van mij moet je niets creatiefs verwachten want dat ben ik niet. Het was van al het schilderwerk wel een van de strakste.
ik vermoed dat er dan 2 overblijven, ik vermoed dat de censuur de hele gamechanger ''dubbele stem '' mag weghalen, maar BB kan dit natuurlijk veranderen wanneer hij wilquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus als jordy 2x dubbele stem inzet = 4 stemmen totaal min de censuur van Axel.= 3 stemmen over? Zoiets?
dat is ook de slimste om er heen te sturenquote:
Peppie & Kokkie niveauquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is ook de slimste om er heen te sturen![]()
jane is net ietsje slimmerquote:
Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel jequote:Op woensdag 5 maart 2025 10:21 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
van het kartel heeft alleen Jordy een ruggengraat, de rest is een natte dweil
Nee zonde van de stem bij de eertste de beste bieding loopt hij het huis uit. Van mij mag hij vrijdag lekker gaan.quote:
Jaaa zoveel ruggengraat dat hij niet op de bank durft..van te voren wel stoer roepen zet mij er maar op maar als het zover is zich terug trekkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:21 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
van het kartel heeft alleen Jordy een ruggengraat, de rest is een natte dweil
dat ook, maar is de enige van het kartel die een gun spel zou kunnen winnen door niet af te gevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel je
En steeds een overacte lach.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy een ruggengraat? Een bord voor zijn hoofd bedoel je
ze hebben allemaal GCquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
Als de groep met Axel op 2 personen gaan van de andere groep die niets hebben om iets te veranderen, heb je 4 genomineerden.
En dan kijken wie wat inzet om nog iets te veranderen.
Matt heeft alleen een 'grote bek' als hij met het kartel praat over anderen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Matti vind het niet kunnen om opmerkingen te maken over mensen die zich niet kunnen verdedigen daar
begin dan over mij
Ja Jordy heeft echt een act van zichzelf gemaakt en dat is jammer.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:
mijn mening is andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:27 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Matt heeft alleen een 'grote bek' als hij met het kartel praat over anderen.
Maar zelf naar iemand toestanden doet hij niet.
is mijn mening
heb mij beetje verkeerd uitgedrukt, bedoelde is de enige van het kartel die een gun spel mssn zou kunnen winnen door niet af te gevenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa zoveel ruggengraat dat hij niet op de bank durft..van te voren wel stoer roepen zet mij er maar op maar als het zover is zich terug trekken
Andersom ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dat klopt dat axel obsessief is over jordy
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu voelt zichzelf een sterkte speler omdat hij weet wat hij heeft gedaan een bereikt
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane Kiki ik heb je echt graag
Jane blijf wel onthouden dat iedereen zijn eigen spel speelt hier
Je zult op een moment tegen het kartel in moeten gaan
Ik denk niet eens dat het een act is... volgens mij is hij gewoon echt zo...quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jordy heeft echt een act van zichzelf gemaakt en dat is jammer.
dan weten ze al wie hem krijgtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Ireth het volgende:
Vind het trouwens ook wel bijzonder dat er tijdens "fanweek" nog zo'n "we moeten het elkaar gunnen" spel komt...![]()
Laat de kijker maar eens gunnen! Geen GC, geen vrijstelling, geen targets, gewoon allemaal vogelvrij genomineerd en stemmen maar door de kijkers, dus iedereen als optie!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.
ik vind Jane meer een act dan Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het een act is... volgens mij is hij gewoon echt zo...
en steeds als ze het moeten gunnen, zit er 1 team kartel en meerdere team rijst. rarara hoe zou het lopenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef Ireth het volgende:
Vind het trouwens ook wel bijzonder dat er tijdens "fanweek" nog zo'n "we moeten het elkaar gunnen" spel komt...![]()
Laat de kijker maar eens gunnen! Geen GC, geen vrijstelling, geen targets, gewoon allemaal vogelvrij genomineerd en stemmen maar door de kijkers, dus iedereen als optie!
Ik heb wel respect voor die ingesteldheid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ach die Keanu..hij wil daar niet zijn als hij de minst populaire is. Hij wil wel graag blijven maar niet als hij de minst populaire is..
Bijzonder wel dat hij dat denkt. Ik begin al geirriteerd te worden door zijn gepraat overzichzelf nuquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Hij is geen spraakwaterval en praat niet over zichzelf zei hij verschillende malen.
Ook logisch. Vanaf volgende week is de groep zo klein dat die GC's echt al té bepalend zouden gaan worden.quote:
Jordy is gewoon een feestje aan het maken van zijn verblijf daar. Ik geloof werkelijk dat het geld hem geen moer kan schelen en dat alleen het spel hem boeien kan. Ik denk dat als hij 1 op 1 gesprekken voert over het leven buiten dat je dan de echte Jordy krijgt te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Jordy heeft echt een act van zichzelf gemaakt en dat is jammer.
Het werd ook tijd dat er end aan komtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ook logisch. Vanaf volgende week is de groep zo klein dat die GC's echt al té bepalend zouden gaan worden.
Jane en Pootje zullen wel balen als de kluis niet meer opengaat. Ze hebben beiden de sleutel nog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:34 schreef Ireth het volgende:
Zullen er dan ook geen nieuwe GC meer bij komen?? Zal ook meer duidelijkheid geven..
Axel en Jane hebben vrijstellingquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
ok even updat voor mijn wie heeft de andere vrijstelling, Pootje zeker>?
Het gaat daar GS'en regenen vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
ok even updat voor mijn wie heeft de andere vrijstelling, Pootje zeker>?
het zal niet maar pootje had er 2 toch stukjes?quote:
Ik denk dat Jordy zijn karakter aan het ontwikkelen is, en er zitten wat nare randjes aan die ontwikkeling.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is gewoon een feestje aan het maken van zijn verblijf daar. Ik geloof werkelijk dat het geld hem geen moer kan schelen en dat alleen het spel hem boeien kan. Ik denk dat als hij 1 op 1 gesprekken voert over het leven buiten dat je dan de echte Jordy krijgt te zien.
En hij heeft weer gelijk. Axel is obsessief met Jordy bezig.
helaas met Jane erbijquote:
Gaan ze denk ik ook wel doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jane kunnen nu beter geen GC inzetten zodat zij die volgende week kunnen gebruiken.
?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Axel en Jane kunnen nu beter geen GC inzetten zodat zij die volgende week kunnen gebruiken.
Nee 1 en Mattheus ook 1 en Axel 2.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het zal niet maar pootje had er 2 toch stukjes?
dat mag ik eindelijk hopen jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
Zo dom jane die valt hierna keihard door de mand
Tweede ronde is toch volgende weekquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Alleen nog vandaag met de eerste en tweede ronde dacht ik.
oh aha ja vandaarquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee 1 en Mattheus ook 1 en Axel 2.
(en Jane 4)
dus komt het van haar nog niet uit?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Jane wilt eventueel haar dubbele stem in zetten, maar het kartel vindt dat ze dat niet moet doen. Ze is namelijk vrijgesteld en kan het beter bewaren voor volgende week.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:41 schreef mazaru het volgende:
Nu in het goede topic![]()
Geweldig! Zowel Jane als Axel vrijstelling![]()
![]()
Zat je in het kletshoek topicquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:41 schreef mazaru het volgende:
Nu in het goede topic![]()
Geweldig! Zowel Jane als Axel vrijstelling![]()
![]()
Ze weet niet van de 2 extraquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
oh Jane er zitten 6 gamechangers in deze groep?
die info gaat naar de andere groep
kijken met welke smoes ze nu na de andere toe gaat
Was je gisteren als fan in het huis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
balen dat ik gisteren niet meer mocht schreeuwen hahah ( ik heb wel voor een SL gezorgt![]()
)
Jolien en Kenau hun dubbele stem is nog geheim voor Jane geloof ik
Kom op zeg ik heb geen echte nare kanten gezien. Ik zie iemand die sociaal wat ongemakkelijk is maar verder weinig kwaad doet. Hij houdt van het spel en dat speelt hij tot nu toe nog steeds met open vizier. Hij is geen Jane met haar dubbelspel of een Axel en Sharice met hun persoonlijke haat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy zijn karakter aan het ontwikkelen is, en er zitten wat nare randjes aan die ontwikkeling.
Maar ik geloof oprecht wel, stel dat ie een weekend gaat babbelen met een Niels, die nare kantjes stap voor stap verdwijnen.
Alleen in zo'n huis, wat sowieso een aparte omgeving is, heb je weinig aan die ja-knikkers.
Dat ie maar snel thuis aan zijn persoonlijke ontwikkeling mag gaan werken
nee heb buiten staan schreeuwen ( staat in kletstopic)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Toch jammer dat De Dief, De Wraak en De Verzamelaar nooit gebruikt zijn
Sowieso ook jammer dat iedereen zo goed als weet wie wat heeft.ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt helemaal niet opquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
hup na de andere en die alles vertellen
Wat heb je uitgespooktquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
balen dat ik gisteren niet meer mocht schreeuwen hahah ( ik heb wel voor een SL gezorgt![]()
)
Jolien en Kenau hun dubbele stem is nog geheim voor Jane geloof ik
Ooh, jammer dat je het niet hebt gedaan! Dan ga ik daar zo eens lezen. Was daar nog niet aan toegekomen, streams zijn leuk om te volgen deze ochtend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee heb buiten staan schreeuwen ( staat in kletstopic)
staat in slowchat voor offtopic hahaha niet echt veel 1x Mattie geschreeuwd)quote:
Ik vind het ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel.
Grappig ook dat het kennelijk niet duidelijk is dat ze buiten gewoon weten wat ze aan het doen isquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel.
Het is super opvallend dat maakt het komisch. En ze weet ook wel dat ze er uiteindelijk niet mee weg komtquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Grappig ook dat het kennelijk niet duidelijk is dat ze buiten gewoon weten wat ze aan het doen is
Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.quote:
Houden zo kost haar na donderdag haar kopquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane weet nog steeds niet dat Keanu en Jolien een dubbele stem hebben
Ik vind het ook best dapper. gewoon er bij komen staan..quasi nonchalantquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Hznootje het volgende:
Haha ik lig dubbel om Jane..Zo grappig dit dubbel spel. Ze weet heel goed dat ze er niet mee weg komt, maar de manier waarop is zo obvious
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Houden zo kost haar na donderdag haar kop
Hopelijk lukt dat haar nog evenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.
Voor deze week daarna valt ze door de mand.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is heel tactisch en slim bezig. Ze zorgt ervoor dat op deze manier niet de focus op haar ligt.
Ja dat liegt ze.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel zou haar niet vertrouwen LIegt ze toch neem ik aan?
Ze weet heel goed dat ze het niet heel lang kan volhouden..maar het is to obvious, daarom komischquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor deze week daarna valt ze door de mand.
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.quote:
volgende week op de bankquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Houden zo kost haar na donderdag haar kop
Dat gaat sowieso een keer gebeuren , kan haast niet andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is super opvallend dat maakt het komisch. En ze weet ook wel dat ze er uiteindelijk niet mee weg komt
is dat tijdens die tafelronde vertelt? ik heb dat ook gemist wat er besproken is zou @DKG_Tegengas dat gesprek hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
Pootje had op het examen allerlei zaken opgeschreven over Jolien
dingen die hij zelf niet eens wilde uitspreken
Dit! En de buitenwereld buitelt over elkaar heen om het af te keuren..quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.
Dat onderonsje gisteren met Sharice over die gare ranking was ook grappig
dan ligt ze door dit spelletje eruit ook vermoed ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Sowieso zit Jane volgende week op de bank
Als de stemming van de kijker verloopt zoals verwacht
'De kijker' is pro Jordy dus ja die doen alles voor hun idoolquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Sowieso zit Jane volgende week op de bank
Als de stemming van de kijker verloopt zoals verwacht
Ze kan niet goed overeen met David, met de rest wel..Niet perse dat David weg Moetquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt niemand wil toch iemand weg. Nou zegt jordy ik wel voor het spel en de sfeer hier. Dus weer eerlijk daarin. Jolien zegt ook ik wil David weg
Jolien zei: ja, er mogen wel mensen weg. Pootje heb ik niet echt iets mee (schouderophalend).quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zegt niemand wil toch iemand weg. Nou zegt jordy ik wel voor het spel en de sfeer hier. Dus weer eerlijk daarin. Jolien zegt ook ik wil David weg
Dat weet ik niet ik denk dat de kijker liever een Sharice of Pootje ziet gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan ligt ze door dit spelletje eruit ook vermoed ik
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'De kijker' is pro Jordy dus ja die doen alles voor hun idool
Dan zegt Jordy ik wist het al, en de rest is dan naief en verrastquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende week BB via Peter de groep gaat laten weten dat er iemand een dubbel spel speelt. Gewoon om wat sensatie voor de uitzending te krijgen.
Dat is een houding.....omdat ze zich erg blufferig erin heeft gewerkt en steeds meer blijkt dat ze niet goed in een spel is niks echt durft en vaak de mist in gaat heeft ze het altijd verkeerd begrepen of niet goed verstaan met een houding het interesseerd me niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze lijkt het sowieso allemaal niet zo serieus te nemen, als het mislukt lacht ze erom.
Dat onderonsje gisteren met Sharice over die gare ranking was ook grappig
Ze neemt het ook niet zo serieus. Als ze weg moet zal haar dat ook een zorg zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is een houding.....omdat ze zich erg blufferig erin heeft gewerkt en steeds meer blijkt dat ze niet goed in een spel is niks echt durft en vaak de mist in gaat heeft ze het altijd verkeerd begrepen of niet goed verstaan met een houding het interesseerd me niet.
Ze hebben al uitgesproken dat ze haar niet vertrouwen, maar wel een beetje info krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zegt Jordy ik wist het al, en de rest is dan naief en verrast
hij zegt juist dat hij het niet isquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy toont ook niet echt de ballen om er zelf op te gaan zitten.
Hij waant zich onschendbaar
Bewijs het dan
Is mijn gedachte en mening
Heeft voor gesteld buiten maar keanu en jolien wilde dat niet. Beter volgende week. En vorige week heeft jordy mattie en jolien gered van de bank.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewijs het dan
Zegt die datquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewijs het dan
Beetje lol ipv dat gedoequote:Op woensdag 5 maart 2025 11:02 schreef Hznootje het volgende:
Jordy maakt er weer even een toneelstukje van, als strijder en voorzitter van het kartel
Keanu nu doet hem stoerder hahahquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
De bandana als voorbeeld voor de strijd van het kartel WTF![]()
Jammer dat ze dan niet zo goed uit de verf is gekomen zoals ze hoopte denk ik.....haar acteersessies moet ze het ook niet van hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze neemt het ook niet zo serieus. Als ze weg moet zal haar dat ook een zorg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |